S-10 '88 Blazer 4x4

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Pasikiainen » Fri Jan 23, 2015 10:32 am

Tää on tyylikäs :)

Keme
Posts: 100
Joined: Wed Nov 13, 2013 9:24 pm
Location: Rannikko

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Keme » Fri Jan 23, 2015 2:13 pm

Pasikiainen wrote:Tää on tyylikäs :)

Oon 100% samaa mieltä! Pirun asiallisen näkönen laite.
jee

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Fri Jan 23, 2015 5:41 pm

Pelkistetty kuosi ;)
Pitäs ne uudet kilvet tilata ja ehkä mustat, noita rekkapeilejä pienemmät sivupeilit.. 8-)

Pikku-Kalle
Posts: 618
Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
Location: Kajaani
Contact:

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Pikku-Kalle » Fri Jan 23, 2015 7:30 pm

Samanlaiset peilit ku mulla ;)

User avatar
Schweinhund.
Posts: 162
Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Schweinhund. » Sat Jan 24, 2015 9:44 am

Laita ihan kokeilumielessä se säätimen alipainelinja toimintaan.
Samaa 3/8 linjaa noissa on polttoaineensiirtoon käytetty.
Haista
Kaavittu.

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sat Jan 24, 2015 10:04 am

Schweinhund. wrote:Laita ihan kokeilumielessä se säätimen alipainelinja toimintaan.
Samaa 3/8 linjaa noissa on polttoaineensiirtoon käytetty.



Juu on koitettu, ei toimi kun ecu on säädöissä fixed paineelle.. menee sairaan rikkaalle kun koskee kaasuun :|

User avatar
Schweinhund.
Posts: 162
Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Schweinhund. » Sat Jan 24, 2015 10:17 pm

No jos imusarjanpaineen mukaan säädeltynä menee ylirikkaalle ja ilman laihalle paineen kyykkäyksestä johtuen niin toi paineakku lienee se helpoin vaihtoehto, edellyttäen että järjestelmässä ei ole mitään selvää vikaa.
Motonetistä saattais löytyä helposti.Vanhemmissa saabeissa, mersuissa ja foordeissa niitä oli ainakin.
Oletko kokeillut aikaistaa sytytystä?
Omana kokemuksena myöhäinen ennakko aiheuttaa kaasariin tupsimista.
etanoli kait sietääkin reilumman ennakon.
Haista
Kaavittu.

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sat Jan 24, 2015 11:33 pm

Näkee mittarista et paine kyykkää kun kädellä kaasuttelee konehuoneessa. Alipainesäädöllä muuttaa sitä painetta niin rajusti että on kyllä sit aina pielessä paitsi joutokäynnillä missä säädät sen siihen missä pitäs olla. Ennakkoon en oo koskenu, voishan sitä koittaa mulkata heppojen toivossa kun ei winaldl näytä knockeja kun tosi harvoin. Yleensä laiha seos posauttelee kaasarissa, se tuli opittua tuplakaasareita säätäessä. Toi ei kyl enää poksauttele kun säädin ecusta lisää accel enrichmentiä mut selvä puutuminen on kylmänä.

User avatar
Schweinhund.
Posts: 162
Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby Schweinhund. » Sun Jan 25, 2015 2:38 pm

Imusarjaa tarvis saada lämpimämmäksi.Eikös tossakin ole pakokaasukanava imarin alla?
Ja toisessa sarjan lähdössä efe valve?
Sen toiminta pitäisi tarkastaa ja mahdollisesti muuttaa ohjausta.
Imusarjagrilli on tietysti yksi mahdollinen kikka.
Haista
Kaavittu.

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: S-10 '88 Blazer 4x4

Postby sbc350 » Sun Jan 25, 2015 7:00 pm

Modasin lämpimänilmanottoa niin että läppä kääntyy kylmälle vain kaasu pohjassa, autto jo kummasti, hyytelö e85 höyrystyy paremmin :D kovilla pakkasilla oon tankannu muutaman litran bensaa tankilliseen niin pelaa aika siististi. Varmaan olis ok kun sais bensanpaineen pysymään vakiona..
Uusissa e85 autoissahan on lämpeevät suuttimet..

edit tuossa ei efe valvea ole


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests