S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pasikiainen wrote:Tää on tyylikäs
Oon 100% samaa mieltä! Pirun asiallisen näkönen laite.
jee
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pelkistetty kuosi
Pitäs ne uudet kilvet tilata ja ehkä mustat, noita rekkapeilejä pienemmät sivupeilit..
Pitäs ne uudet kilvet tilata ja ehkä mustat, noita rekkapeilejä pienemmät sivupeilit..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Samanlaiset peilit ku mulla
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Laita ihan kokeilumielessä se säätimen alipainelinja toimintaan.
Samaa 3/8 linjaa noissa on polttoaineensiirtoon käytetty.
Samaa 3/8 linjaa noissa on polttoaineensiirtoon käytetty.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Schweinhund. wrote:Laita ihan kokeilumielessä se säätimen alipainelinja toimintaan.
Samaa 3/8 linjaa noissa on polttoaineensiirtoon käytetty.
Juu on koitettu, ei toimi kun ecu on säädöissä fixed paineelle.. menee sairaan rikkaalle kun koskee kaasuun
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
No jos imusarjanpaineen mukaan säädeltynä menee ylirikkaalle ja ilman laihalle paineen kyykkäyksestä johtuen niin toi paineakku lienee se helpoin vaihtoehto, edellyttäen että järjestelmässä ei ole mitään selvää vikaa.
Motonetistä saattais löytyä helposti.Vanhemmissa saabeissa, mersuissa ja foordeissa niitä oli ainakin.
Oletko kokeillut aikaistaa sytytystä?
Omana kokemuksena myöhäinen ennakko aiheuttaa kaasariin tupsimista.
etanoli kait sietääkin reilumman ennakon.
Motonetistä saattais löytyä helposti.Vanhemmissa saabeissa, mersuissa ja foordeissa niitä oli ainakin.
Oletko kokeillut aikaistaa sytytystä?
Omana kokemuksena myöhäinen ennakko aiheuttaa kaasariin tupsimista.
etanoli kait sietääkin reilumman ennakon.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Näkee mittarista et paine kyykkää kun kädellä kaasuttelee konehuoneessa. Alipainesäädöllä muuttaa sitä painetta niin rajusti että on kyllä sit aina pielessä paitsi joutokäynnillä missä säädät sen siihen missä pitäs olla. Ennakkoon en oo koskenu, voishan sitä koittaa mulkata heppojen toivossa kun ei winaldl näytä knockeja kun tosi harvoin. Yleensä laiha seos posauttelee kaasarissa, se tuli opittua tuplakaasareita säätäessä. Toi ei kyl enää poksauttele kun säädin ecusta lisää accel enrichmentiä mut selvä puutuminen on kylmänä.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Imusarjaa tarvis saada lämpimämmäksi.Eikös tossakin ole pakokaasukanava imarin alla?
Ja toisessa sarjan lähdössä efe valve?
Sen toiminta pitäisi tarkastaa ja mahdollisesti muuttaa ohjausta.
Imusarjagrilli on tietysti yksi mahdollinen kikka.
Ja toisessa sarjan lähdössä efe valve?
Sen toiminta pitäisi tarkastaa ja mahdollisesti muuttaa ohjausta.
Imusarjagrilli on tietysti yksi mahdollinen kikka.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Modasin lämpimänilmanottoa niin että läppä kääntyy kylmälle vain kaasu pohjassa, autto jo kummasti, hyytelö e85 höyrystyy paremmin kovilla pakkasilla oon tankannu muutaman litran bensaa tankilliseen niin pelaa aika siististi. Varmaan olis ok kun sais bensanpaineen pysymään vakiona..
Uusissa e85 autoissahan on lämpeevät suuttimet..
edit tuossa ei efe valvea ole
Uusissa e85 autoissahan on lämpeevät suuttimet..
edit tuossa ei efe valvea ole
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests