67 Caravan perä ja mylly updeitit
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Jos löytyy niin 14" parempi. Enkä kyl meinannu investoida suuria summia niihin
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Kävin hakemassa seuraavan vaihdelaatikon aihion eli TH200r4:n. Samalla tuli myös tuo kardaani.
Lootassa kuulemma luistaa 1-2 ja 3-4 toimii. Eli masterkitti tilaukseen.
Motonetistäkin hain jakohihnan, suodattimen ja öljypohjan tiivisteen niin saa lyyä koneen nippuun.
Lootassa kuulemma luistaa 1-2 ja 3-4 toimii. Eli masterkitti tilaukseen.
Motonetistäkin hain jakohihnan, suodattimen ja öljypohjan tiivisteen niin saa lyyä koneen nippuun.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Tälläsen limpun kävin tänään hakemassa, 10" tci. Stalli jää ton moottorin tehoilla ja auton pienellä painolla aika vaatimattomaks
mutta tähän väliin ei varmaan pysty teettään kustomi turbiinia budjetin puolesta.
Jenkkilässä on kyllä muutama paja mitkä myy 8" turbiineja jollain 5000 stallilla, sellanen vois olla passeli kyllä tähän koppaan.
http://www.jegs.com/i/TCI/890/242960/10 ... tId=747572
Tci 10" vs Jatcon 9.5"
Pitää vielä mittaa huvikseen noiden painoero
mutta tähän väliin ei varmaan pysty teettään kustomi turbiinia budjetin puolesta.
Jenkkilässä on kyllä muutama paja mitkä myy 8" turbiineja jollain 5000 stallilla, sellanen vois olla passeli kyllä tähän koppaan.
http://www.jegs.com/i/TCI/890/242960/10 ... tId=747572
Tci 10" vs Jatcon 9.5"
Pitää vielä mittaa huvikseen noiden painoero
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pikkasen muuttuu ykkösen ja kakkosen välitykset uuden askin myötä mutta parempaan suuntaan. Ykkönen on tiheempi,
kakkonen myös mutta käytännössä sama kun jatcossa.
kakkonen myös mutta käytännössä sama kun jatcossa.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Piirtelin cadilla sovituslevyä askille, aika hyvin saa pulteilla kiinni sekä askiin että koneeseen..
Jostain kohti voi joutuu kyllä tulipeltiä veistämään.
Jostain kohti voi joutuu kyllä tulipeltiä veistämään.
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Plasmasin ekan testikappaleen tosta mazdan puoleisesta jaosta. Pikkasen oli JPG pielessä minkä päälle piirsin cadilla,
niinkuin ne aina vähän on, mutta aika lähellä. Muutamaa reikää pitää vähäsen siirtää.
Imuputki ja öljypohjakin löysi oman paikkansa koneesta
Kasasin kanteen venttiilit ja jouset. Kaivoin nurkat ja löysin parhaat jouset vähän tuoreemmasta kannesta.
Käytin taas vaaka patenttia ja mittasin että paremmista jousista löytyy 2.5kg enemmän potkua silloin kun
venttiili on kiinni asennossa. Eli aika väsyneet oli noi mitkä tosta koneesta oli alun perin purettu irti.
Shimmasin myös jousien asennuskorkeuden ohjekirjan lyhimpään mittaan että tulis enempi jousipainetta.
Kannentivariin vht:tä ja kansi paikoilleen momenttiin
Sit tietty perintenen sovittelu et saa lisäintoa kasata:
niinkuin ne aina vähän on, mutta aika lähellä. Muutamaa reikää pitää vähäsen siirtää.
Imuputki ja öljypohjakin löysi oman paikkansa koneesta
Kasasin kanteen venttiilit ja jouset. Kaivoin nurkat ja löysin parhaat jouset vähän tuoreemmasta kannesta.
Käytin taas vaaka patenttia ja mittasin että paremmista jousista löytyy 2.5kg enemmän potkua silloin kun
venttiili on kiinni asennossa. Eli aika väsyneet oli noi mitkä tosta koneesta oli alun perin purettu irti.
Shimmasin myös jousien asennuskorkeuden ohjekirjan lyhimpään mittaan että tulis enempi jousipainetta.
Kannentivariin vht:tä ja kansi paikoilleen momenttiin
Sit tietty perintenen sovittelu et saa lisäintoa kasata:
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pyöräytin tykkivanteelle renkaan et pääs testaa minkä näkönen tulee
Etuvanteita mallailin kanssa, irrotin keskiön ja toin kehää vähän ulommas niin tulee paremman näkönen
Mittailin et miten toi turbiinin kiinnitys vetolevyyn onnistuu. Tolla 929 takavetosen automaatin
vetolevyllä joutus tekemään 30mm paksun välilevyn kun se on noin pullea. Sit muistin et etuvetosen
automaatti vetolevy on laiha kiekko ja sellanen löyty myös tallin uumenistakin.
turbiinin pinta askin kiinnityspinnasta ~25mm
929 pullea vetolevy tuo aika reippaasti ulospäin
Etuveto vs takaveto vetolevy:
Etuvanteita mallailin kanssa, irrotin keskiön ja toin kehää vähän ulommas niin tulee paremman näkönen
Mittailin et miten toi turbiinin kiinnitys vetolevyyn onnistuu. Tolla 929 takavetosen automaatin
vetolevyllä joutus tekemään 30mm paksun välilevyn kun se on noin pullea. Sit muistin et etuvetosen
automaatti vetolevy on laiha kiekko ja sellanen löyty myös tallin uumenistakin.
turbiinin pinta askin kiinnityspinnasta ~25mm
929 pullea vetolevy tuo aika reippaasti ulospäin
Etuveto vs takaveto vetolevy:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Ei noi vanteet kyl näytä kovin pahalta. Hyvä mäihä et muistit ton etuvetosen vetolevyn olevan erillainen
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
sähän alat olemaan oikee mazdaspesialisti
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests