Jälleen päässyt tulemaan tällainen pidempi updeitti-viivästys, johtuen osittain omasta laiskuudesta ja osittain hirmuisesta kiireestä.
Tämänhetkinen tilanne kuitenkin se, että uudet helmapellit on pokattu ja toinen puoli jo valmis, perään löytyi 3,54 välläri ja lukko on muokattu toimimaan vähän jämäkämmin. Lukosta sen verran että kyseessä on siis tuo "liikkeellelähtö"-lukolla varustettu volvon perä, josta nyt siis millisellä rakotulkilla tuettu se keskipakolimppu sisään, elikkäs ei pitäisi ihan heti ampua itseään ulos ja ainakin lattialla pyöritellessä tuntuu kyllä pamahtavan ihan helvetin herkästi lukkoon

saa nähdä miten kestää käytössä, jos hajoaa niin sit jotain vinkeämpää kehiin

Sais nuo helmat valmiiksi, niin sit pitäs kasata akselit paikoilleen ni saa alas grillistä ja koko keskilattian pois ni pääsee sovittamaan uutta tekniikkaa jahka ehdin senkin vielä irroittamaan

Mutta kuviakin tietysti täytyy laittaa niin tässähän niitä:

Siinä perä riisuttuna ylimääräisistä kannakkeista/korvakkeista ja valmiina kasaamista varten.

Uusi perän kansi jossa laakerointipiste watts-linkkiä ajatellen

Nykyään jo hieman siistimmässä kunnossa muttei ollut uudempaa kuvaa aiheesta


Helman sisä-jäykistepelti, eli tarkoitus on hitsata helma sitten vielä originaali runkoaisoihin kiinni jonkinlaisilla palkeilla, joten pakko oli tehdä vahvistukset tuonne sisään, tuohan on siis yläosastaan hitsattu vielä pistehitseillä kynnyspeltiin kiinni.

Siinäpä sitten ensimmäinen puoli jo kokolailla valmiina, vielä on kahden vaiheilla että teenkö helmaan sen pystypellin vai jättäisinkö noin, ei pitäisi vahvuuden kärsiä vaikka jättäis noinkin kun materiaalivahvuus on kuitenkin kohdillaan

Että tällästä tällä kertaa, päivitellään taas kun ehdin ja jaksan
