Jooobs. Konepeltiä duunattu pari päivää, sisäpuoli siposteltu pirralla, rälläkällä (harjalaikka) ja sit tännää tinukkaa ja Hammeritee perään. Jäi vaa "vähä" kuultaa jostain läpi mut kelvannee. Lämppärin moottorin sain pelaa ku otti aika rankasti kiinni siihen lasikuitukuuppaan missä se on; puukkosahaa ku anto vähä kuupalle ja sääti suoremmaks rupellia ni tais tulla ihan toimiva vaik ei ihan suoraks saanu.
Johtosarjaa suojasin kans vähä mut ei ollu tarpeeks isoo kurkkuputkee ni jätin huomiseks. Sit eno huomautti perästä ku se vuoti, ihmettelin itekki kovasti miten ihmeessä se poorien välistä vuotaa. Kaveri tuli onneks avo Impulla ja ties kertoo et pitäs vissii silikoonia laittaa pooreihin, saas nähä josko nyt pitäis öölit oikeella puolella.
Eli aika touhukas päivä, ei ois mahottommii ennää että sais ajokuntoo. Wuhu!