Laitetaas vähä päivitystä, kun on kaikenlaista uutta.
Syylärinhän vaihdoin kun se oli tosiaan rikki, paremmin jäähtyy tällä uudella alumiinisella. Ostin kuitenkin biltemasta tuolle nykyiselle flektille kaverin. Tosin en ole sitä vielä ehtinyt asentaa.

Löysin tallin uumenista vähän ajetun 4.3 TBI rungon, jonka putsasin ja kasasin uusilla tiivisteillä. Tää täytys kans swappaa paikoilleen, kunhan keksin jostain sopivan TPS anturin, tässä kun on erilainen kiinnitys VS nykyinen.

Perän hiekkapuhalsin. Olihan iso ruostekerros, varsinkin murikassa..



Hitsasin uudet jousien kiinnikkeet paksusta raudasta, kun olivat vähän päässeet häviämään..


Ja sitten epoksimaalia päälle.

Uudet stefat tuli vetareille ja pinjonille. Tosin pinjonin stefan tilasin väärin, ja jouduin paikalliselta hakemaan uuden sopivan. Onneksi sai, mutta uspartsin veti välistä sen verran että 4 euron tiiviste rockautossa maksoi täällä 40 euroa

Apukuskin puolella oli joku laittanut siirtolaakerin, kun oli pinta mennyt vetarista rikki. Oli hyvässä kunnossa kuitenkin.

Sisukset oli hyvässä kunnossa, pelkkä putsaus riitti

Jousetkin tulivat varaosa-autosta, kun olivat paremmassa kunnossa. Vaihdoin vaan uudet puslat, ja hiekkapuhaltaessa suhautin irtoruosteet pois..


Jouset kiinni uusilla U-pulteilla


Ja siellähän se lepää. Jarrusylinterit otin vanhasta perästä, kun eivät hirveän vanhat olleet. Noi sylinterit on kiinni sellasella sokalla, eikä pulteilla. Ajan myötä reikä kuluu väljäks ja sylinteri alkaa heilumaan. Jouduin täytehitsaamaan noita jarrukilpiä ja vinguttamaan reijät sopivaksi, ettei sylinterit jääny heilumaan. Tein myös uudet jarruputket letkulta sylintereille asti

Mukavasti tippui kierrokset uuden välityksen myötä.

Rockautosta tuli vielä vähän uutta roinaa: iskarit joka nurkkaan, ovien lukot, vesiletkut, jarrukengät, jarrukenkien asennusosat, syylärin korkki(syylärissä ei tullu uutta korkkia mukana), laturin liitin ja eteen jarruletkut

