Nyt olis kone aukastu. Löytyhän sieltä kaksi rikkinäistä mäntää. Mikä lie tullu, täähän on pitäny tota ääntä siis jo n 50tkm

Onneks tuli avattua ennen kuin mosahti. Nyt sitten tilalle jotain korkeampipuristeista..



Kansien kanavissa on tollaset mohkurat, täytynee vähä porttailla kanavia samalla kun on kerran kone auki:


kaksi mäntää oli tollai halki kahdesta kohtaa:


Laakerit ja kampura oli kyl tosi hyvässä kunnossa:

Pyyhkäsin pytyt flex hoonilla, ihan minimaalisia naarmuja niissä on mutta näillä mennään:

Yleistä kulumista oli muutenkin tosi vähän, ollakseen ajettu n. 210tkm:

Moottoriin tuli tiivistesarja, laakerit, kannenpultit ja männänrenkaat

Purin myös varaosa-autosta vähän pidemmällä välityksellä olevan, ehjän lukkoperän. Tää pitäs hiekkapuhaltaa ja maalaa

Tilasin myös uudet puslat lehtijousille ja moottorille + vaihteistolle

Sain setin kohtalaisen kuntosia 255 renkaita mitkä heitin vanteille, iha kivan näkönen, ehkä?

Kattelin mm. 94 oldsmobilessa käytettyjä 3.4 Litrasen mäntiä. Niissä olis sama puristuskorkeus mutta ovat flat top tyyppisiä mäntiä, kun nämä ovat kuppi malliset. Täytynee laittaa ne tilaukseen että saa koneen nippuun..