Joo eipä näytä menvän kaupaksi

ei
pitäs olla enää pahan kalliskaan, 4d tolppiakin myyty lähes samalla hinnalla mitä nettiautosta olen seuraillut. No, ajellaan sitten itse.
Suattaapi olla että tekniikanvaihtohommat jää nyt toistaiseksi, tallipaikka lähti ja vuokratiloissa ei oikein huvittaisi ruveta moiseen hommaan. Tosin vuokratilatkin on vielä vuokraamatta, muutamaa paikkaa olen käynyt kyllä katsomassa.
Amazonilla ajelin tässä noin kuukauden verran, yks ilta kävin Mercuryn takaisin ajoon. Merkkari lähtee kylmällä kelillä paremmin käyntiin ja toimii muutenkin varmemmin, volovo tykkää vähän pätkiä ja ei ole ryyppyvaijerikaan paikallaan.
Jotain tullut kuitenkin tehtyä Mercuryyn, lähinnä elokuussa kun oli pari viikkoa lomaa. Laittelin camaron tankin paikalleen. Täyttöputki piti vaihtaa, anturille tehdä käypänen reikä ja bensaletkulle uusi lähtö. Aikalailla hyvässä kunnossa on tankki sisältä, ei yhtään ruostetta. Pari lommoa on, mutta ei häiritsevän isoja.
Täyttöputki hitsattuna ja anturin reikä tehtynä, koritinat laittelin saumoihin

Polyuretaanimaalia sipasin päälle pari kerrosta

Lattaraudasta taivuttelin ja hitsailin kiinnikepannat

Tuulilasikin laitettiin kaverin kanssa paikalleen. Melko surkeassa kunnossa oli tiiviste, mutta saatiin kuitenkin laitettua sen kanssa kiinni. Butyylimassaa vaan reilummin

Uusi tuulilasi kulkeutui kätevästi tallille kaatikselta dyykatuilla kattotelineillä. Lasissa piti olla jonkin sortin taittovirhettä, mutta itse en ole huomannut lasissa mitään vikaa. No, ei se tietysti haittaakkaan. Tässä vanha lasi irroitettuna

Pakoputkien päät tein uudet, vanhat oli rumat karahkat ja otti aina töyssyyn ja vaikka mihin kiinni

Maskin tekoa... Eipä tuo oo vieläkään valmis, tiiä taas että laittasko kuitenkin vakion nelivalokeulan paikalleen

Kesällä tuli samalle paikkakunnalle jo tässäkin topikissa aikaisemmin vilahtanut merkuri