Nyt olis innovate asennettu. Vedin narrow band ulostulosta piuhan vakion lambdan lähelle niin voi tarvittaessa syöttää ecu:lle simuloitua kapeakaistatietoa..
Hienosti kyllä pelaa auton oma takaisinkytkentä, matka-ajossa pysyy 14.7-15 välillä seokset kuin nakutettu. Itse bensakartta on kyllä pielessä mut ei niin paljoa ettei lambdalla korjais näemmä. Nyt pääsee säätämään vähän fiksummin kun näkee seokset tarkasti
Mietin sitäkin, että varmaan jaksais matka-ajossa mennä hiukan laihemmallakin, saattais vähän pystyä pihistelemään polttoaineen kulutuksessa ?
Laitoin myös innovaten töpselin tohon aldl töpselin alapuolelle
S-10 '88 Blazer 4x4
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kyllähän 15.5 AFR pitäs olla ihan turvallinen vielä?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Farmari kadetti jaksaa mennä vielä 16afr:lläkin mut se on kevyt. Voishan tuota testaa säästäiskö ja jaksaisko mennä.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tein uuden chipin missä fuel cut moottorijarrulla loppuu vähän aikaisemmin ja pienensin kartalle palaamis ruiskautusta. Moottorijarrulla tuli pieni nykäys kun ruiskasi polttoainetta fuel cutin loppuessa(eli se nosti kierroksia=vetoa). Oli pakko joskus lisätä sitä ruiskasun määrää kun kytkimen pohjaan poljettaessa moottori sammu jos oli fuel cut päällä. Tarpeeks epäselvästi selostettu? Nyt palaa smoothisti kartalle, tosin polttoainetalous hiukan kärsii kun ei odota niin matalia kierroksia kunnes palautuminen polttaineelle tapahtuu. Mut ehkä sen kestää kun ei oo nykivää menoa
Ilmeisesti sen verran on erilaista kamaa(huonommin höyrystyvää?) toi e85 että samat fuel cut säädöt ei toimi mitä bensalla oli. Ehkä karttaa säätämälläkin tota fuel cut kierrosta vois saada matalemmille kierroksille, tosin nyt on jo open loop idle tosi rikkaalla, 12.8 pintaan..
Tulis nyt pian kiinasta uus akku tohon säätöläppäriin ni sais tuon romulatorin kiinni ja pääsis ajaa karttoja kohdalleen livenä
Pesin tänään sisälokasuojat ja ruiskasin uutta massaa kun oli sieltä täältä lähteny ja maali näkyi. Ei lähtis mätänemään..
Ilmeisesti sen verran on erilaista kamaa(huonommin höyrystyvää?) toi e85 että samat fuel cut säädöt ei toimi mitä bensalla oli. Ehkä karttaa säätämälläkin tota fuel cut kierrosta vois saada matalemmille kierroksille, tosin nyt on jo open loop idle tosi rikkaalla, 12.8 pintaan..
Tulis nyt pian kiinasta uus akku tohon säätöläppäriin ni sais tuon romulatorin kiinni ja pääsis ajaa karttoja kohdalleen livenä
Pesin tänään sisälokasuojat ja ruiskasin uutta massaa kun oli sieltä täältä lähteny ja maali näkyi. Ei lähtis mätänemään..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ja akkuhan tulikin läppäriin. Testiajona forssaan ja takaisin eli n. 250km. Läppäri oli päällä koko matkan ja kiinni ecussa winaldl ohjelmalla. Jäi vielä reippaasti akkua jäljellekkin
Vaihtelin myös jarrupääsylinterin. Pikkasen parani tuntuma polkimessa mut ei vieläkään mun mielestä normaali. Takajarrut tsekkasin mut ei siel ollu mitää ihmeellistä tapahtunu.
Pitäs jostain keksiä aikaa ajaa kartat kohdalleen tuolla romulaattorilla.. noh ehkä jokupäivä
Vaihtelin myös jarrupääsylinterin. Pikkasen parani tuntuma polkimessa mut ei vieläkään mun mielestä normaali. Takajarrut tsekkasin mut ei siel ollu mitää ihmeellistä tapahtunu.
Pitäs jostain keksiä aikaa ajaa kartat kohdalleen tuolla romulaattorilla.. noh ehkä jokupäivä
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Apukuskin umpio oli haljennu ja menny täytee vettä. H4 poksahti ja meni jotenki langat oikarii ja siitä valokytkin alko lämpiää kunnes huomasin ja nypin piuhat irti. Kävin hake bilsusta uudet umpiot:
Parkkivalolle pitää poraa reijät kun nois ei ole.. Täytyy varmaan maantaina asennella kun menee tallille taas.
Parkkivalolle pitää poraa reijät kun nois ei ole.. Täytyy varmaan maantaina asennella kun menee tallille taas.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Asennettu on. Kyllähän parani näkyvyys pimeessä!
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Itekkin uusin sekä ajovalot että nuo lisäpitkät kun tuli mulle ja ei ollu hukka investointi
Ite laitoin motonetistä ne rihlaamattomat muoviumpiot joissa on parkit itessään ja lisäpitkinä on biltsun isoimmat isommat ei ois enää tohon mun nautarautaan mahtunukkaan
Leimasetä vielä totes että suuntausta ois omista umpioista vara nostaa ylemmäskin mutta hyvin on nähny ja eipähän haittaa vaikka ajelee kuorma päällä ni ei pitäis häikiä vastaantulijoita
Ite laitoin motonetistä ne rihlaamattomat muoviumpiot joissa on parkit itessään ja lisäpitkinä on biltsun isoimmat isommat ei ois enää tohon mun nautarautaan mahtunukkaan
Leimasetä vielä totes että suuntausta ois omista umpioista vara nostaa ylemmäskin mutta hyvin on nähny ja eipähän haittaa vaikka ajelee kuorma päällä ni ei pitäis häikiä vastaantulijoita
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Camino79 wrote:Itekkin uusin sekä ajovalot että nuo lisäpitkät kun tuli mulle ja ei ollu hukka investointi
Ite laitoin motonetistä ne rihlaamattomat muoviumpiot joissa on parkit itessään ja lisäpitkinä on biltsun isoimmat isommat ei ois enää tohon mun nautarautaan mahtunukkaan
Leimasetä vielä totes että suuntausta ois omista umpioista vara nostaa ylemmäskin mutta hyvin on nähny ja eipähän haittaa vaikka ajelee kuorma päällä ni ei pitäis häikiä vastaantulijoita
Joo luulis näkevän kun noillakin näkee ihan ok ajella
Tekasin työkalun millä saa prässättyä uusia pakoputken lähtöjä. Jospa sais joskus sen RST putkiston tehtyä tähän..
Vakio putki on tupla malli, tällä kasvaa vähän sisähalkaisiakin = lisää tehoo
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kesänakit laitoin alle
Jännä napsutus on alkanu kuulua kuskin puolelta moottorista, kylmänä hiukan enempi. Yksi nostajahan ei aluks meinannu pitää paineita kun preloadia säädin konetta niputtaessa. Se napsutti hetken kun löin käyntiin mutta hiljeni sitten aika pian. Otin tänään venakopan auki ja koitin niin kyllä siellä oli preloadit kohdallaan..
Jännästi kun nostaa kierroksia hitaasti ei kuulu mitään, mutta jos painasee vähänkin reilummin kaasua niin kuuluu tikitys. Tää jossain 1500-2000 rpm kohdalla. Koitin myös ilman hihnaa ettei tule apulaitteista. Mietin sitäkin että voisko se olla ihan nakutusta Täytyy ennakot katsoa ja tulpat aukoo. Lämpimänä se ääni on kyllä tosi vaimea, hyvä jos kuulee mutta häiritsee silti
Jännä napsutus on alkanu kuulua kuskin puolelta moottorista, kylmänä hiukan enempi. Yksi nostajahan ei aluks meinannu pitää paineita kun preloadia säädin konetta niputtaessa. Se napsutti hetken kun löin käyntiin mutta hiljeni sitten aika pian. Otin tänään venakopan auki ja koitin niin kyllä siellä oli preloadit kohdallaan..
Jännästi kun nostaa kierroksia hitaasti ei kuulu mitään, mutta jos painasee vähänkin reilummin kaasua niin kuuluu tikitys. Tää jossain 1500-2000 rpm kohdalla. Koitin myös ilman hihnaa ettei tule apulaitteista. Mietin sitäkin että voisko se olla ihan nakutusta Täytyy ennakot katsoa ja tulpat aukoo. Lämpimänä se ääni on kyllä tosi vaimea, hyvä jos kuulee mutta häiritsee silti
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests