Tommosen kiinnityksen tein, ei nyt mikää kovin erikoisen hieno ja nopeesti vaan tehty mutta eipä äkkiseltään tullu parempaakaa keinoo saaha tota kiinni.

Tommoset supparit tein niihi pönttöihin

Ja tommoset ne oli sitte

Ajoin mä niillä yhen päivän, sisälle ääni ei eronnu muuten ku semmonen teinipörinä kävi ja suht kova resonointi. Takana jäi mieleen tyhjäkäynti äänestä vaan se saatananmoinen resonanssikumina eikä paljoo muuta. Vaihtelin sit takas noi entiset ku niissä on mukavan matala höpinä, 2k rpm kohilla alkaa kauhee rähinä eikä oo semmonen samanlainen tasanen ääni eikä oo sitä resonanssiongelmaa. Se migreenissä on aika vittumainen kuunneltava

Mä en suuttimien toimintaa muuttanu ku MS2 3.0 ja Tunerstudio anto A. vaan deadtimen joka oli jo hyvässä säädössä korkee ohmisille suuttimille eli .9ms. B. se muuttas koko kartan toimintaa. Mä kokeilin sitte nostaa tyhjissolenoidia mutta se nosti tyhjistä ja sekoili samallalailla. Loppujen lopuks se, ainaki sillä hetkellä, rauhottu kokonaan ku nosti bensaa alakartoilta. Oli vissiin sen verran laihalla käyny että lämpimällä ei riitä. Nyt oli 14 nurkilla AFR ongelma-alueella ja noin/vähän alle 800rpm vapaalla ja n. 650rpm vaihepäällä tyhjis. Jospa tää nyt rupes rauhottuu