
Teoriani mukaan tän pitäis toimia

Tässä vielä miten toteutin.
Akulta suora virta kytkentäreleen 86:een ja 30:n nastaan. 10A sulakkeen takana.
Alipainekatkaisija, kun havaitsee alipainetta (eli matalat kierrokset, läpät vähän auki kaasarissa:alipaine imusarjassa), maadoittaa kytkentäreleen nastan 85:n. Silloin kun näin käy, tulee akulta virtaa napaan 87. Tästä 87:sta menee johdot sitten vaihtoreleen(kuvassa alempi) 86 ja 30. Painekytkin vaihteistossa maadoittaa kaikilla muilla vaihteilla paitsi nelosella. Painekytkin tulee nastaan 85. Eli kun virtaa tulee 86 ja 30:iin, (alipainetta imusarjassa) ja painekytkin maadoittaa, kytkentärele vetää 87:aan (eli ei tapahdu mitään). Sitten taas, kun alipainetta on imusarjassa: 86 ja 30:iin tulee virtaa, ja vaihde on nelosella: kytkentärele ei vedä, jolloin 30:sta menee virta suoraan 87a:han. Joka on kytketty turbiinin solenoidiin.
Pittää vaan ehkä vielä kytkeä jarrukytkin messiin tohon... Enpä ite miettinyt ollenkaan mutta oodeella pojat sano et kannattais laittaa ettei jää jurnuttamaan jos nelosella painaa jarrua niin sehän tiputtaa turbiinilukon vasta sitten pois kun vaihde vaihtuu kolmoselle...