sbc350 wrote:Askihan meni vähä helpommin paikoilleen kun b kadettiin mazdan koneen jatkoksi

Hah, no siihen verrattuna meni varmasti helpommin. Muutama juttu mitkä kiusas. Piti vähän sheivata tulipellin niistä pokkauksista, kun tuossa 200r4 askissa on tuplajako, niin ei mahtunut paikoilleen kun Chevy jako otti kiinni. Kannakepalkin muokkaus olikin tiedossa ja siitä tuli kyllä hyvä. Kaasariin valmiiksi ostettu setti, millä saadaan vaijerit kiinni oikein ja tv-kaapelin "corrector plate" että vetää oikein kun kyseessä ei olekaan kickkari, niitä piti vähän muokkailla kun tuo vaijerin kiinnikepalikka ei ollutkaan bolt on, sitä piti jatkaa, että osui vaijerilinja kohilleen kaasarin kanssa. Sit vaikka tuo imari on joku performeri olevinaan, siinä kun on egr paikka, niin tuo uusi corrector plate otti kiinni ja sitä piti jyrsiä (onneksi ainevahvuutta oli vitusti). Imusarjaa siis. Sit oli ongelmia kun ei öljyt pysynyt sisällä, tv-kaapeliin kuuluu ilmeisesti oma profiilitiivisteensä, jota ei tietenkään ollut. Lopulta sitten hallilta löydettiin sopiva ja nyt pitää öljyt.
Muutenkin tuossa lopussa tuli koomailtua ja ihmeteltyä kun meinas väsy iskeä
Loota toimi tänään trailerille ajaessa just niinku kuuluu. Mudracerilta ostettu muokattu turbiini, joka ottaa jossain 2100-2300rpm:ssä kiinni tuntui hyvältä, pienemmilläkin kierroksilla liikkui mut sit nappas hyvin kiinni.
Nyt vaan kevättä odotellessa että pääsee toteamaan toimiiko se!
Tuohon pitäs vielä rakennella alipainetta haisteleva turbiinilukko. Saadaan sit sekin rokkaamaan
