Jugi tossa pistäyty sumpilla niin juteltiin asiasta.
Saa riku käydä bebekistä ne mulle hakemassa.
Millähän ohjeilla tekisi?
Tässä ois tää ruattalainen: http://winaldl.joby.se/interface2.gif
Sit löysin tämmöisen aussiversion: http://wbo2.com/~techedge.com.au/vehicl ... dlshem.gif
Mua ei kiinnosta ainakaan vielä mikään muuttelu.Lähinnä honittais nähdä mitä purkki luulee koneessa tapahtuvan.
S-10 '88 Blazer 4x4
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Pystyiskö Herrakani jeesaamaan?
Tänään sain kasan elektroniikkatarvikkeita kouraani.Tinailin osaset johtoihin, hain läppärin ja aloin tökkimään johtoja aldl pistokkeeseen.
Siihen se sitte tyssäs.Eihän tuossa 89 capricessa ole e terminaalissa kuin tyhjä paikka.
Koko alarivikin on tyhjä.Löytyy siis vain a, b, c, d ja f navat.
C lienee ilmapumpun joten tökkäsin johdon kokeeksi d-napaan.f:hän on turbiinilukon napa.
Ei tullu data ulos tosta d-navasta.
usb konvertteri on aiemmin toiminu mulla kms:ssää säätäessä ja winaldl hyväksyy com 3 ja com 16 portit.Muista tulee error.
Kokeilin kaikkia ecm versioita ja eri baud rateja.
Joku ulkopuolinen uusi idea olis siis tervetullut.
ses alkaa himmeenä vilkkumaan nopeeta tahtia kun laittaa 10k vastuksen a ja b napojen väliin et dataa olis kyllä kait tarjolla.
Tänään sain kasan elektroniikkatarvikkeita kouraani.Tinailin osaset johtoihin, hain läppärin ja aloin tökkimään johtoja aldl pistokkeeseen.
Siihen se sitte tyssäs.Eihän tuossa 89 capricessa ole e terminaalissa kuin tyhjä paikka.
Koko alarivikin on tyhjä.Löytyy siis vain a, b, c, d ja f navat.
C lienee ilmapumpun joten tökkäsin johdon kokeeksi d-napaan.f:hän on turbiinilukon napa.
Ei tullu data ulos tosta d-navasta.
usb konvertteri on aiemmin toiminu mulla kms:ssää säätäessä ja winaldl hyväksyy com 3 ja com 16 portit.Muista tulee error.
Kokeilin kaikkia ecm versioita ja eri baud rateja.
Joku ulkopuolinen uusi idea olis siis tervetullut.
ses alkaa himmeenä vilkkumaan nopeeta tahtia kun laittaa 10k vastuksen a ja b napojen väliin et dataa olis kyllä kait tarjolla.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
89 niinkuin tuossa ylempänä jo mainitsin.
Mutta juu, jatketaan tekniikkaosiossa tätä turinaa.
Mutta juu, jatketaan tekniikkaosiossa tätä turinaa.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Auton oma bensapumppu alkaa ihan tosissaan kyykkäämään, tippuu paineet 0.3-0.5bar kun kaasua painaa päivästä riippuen. Ostin paniikissa 044 pumpun et on joku heittää sinne kiinni kun orkkis leviää kokonaan tien päällä. Noh muutaman päivän se vakio on vielä toiminnut että pääsee töihin ja takasi. Tilasin uuden tankin ja tänään se saapui, tarvii tehdä pohjaan kunnon iso lähtö ulkoiselle pumpulle ja ruuvata tankki paikoilleen. Piti duunata kokonaan uusi tankki rosterista mut nyt on niin pahasti pihahommat ja lämmitysjutskat tallissa & kämpässä kesken että ei oo aikaa alkaa tankkia suorasta pellistä vääntämään.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tankkiin porasin raakasti reijän pohjaan ja hitsasin siihen mutskun mihin sain käymään kulmaliittimen
Kerros sinkkiä päälle
Vanhat pannat oli hiukkasen huonot niin leikkasin ja kanttailin tollaset uudet.
Jouduin tekemään myös tankin yläpuoliset pannat ja niiden kiristysjutskat uudet mutta ei tullu otettua kuvaa niistä.
Tankki paikoillaan, johan se kerkes mennä likaseks kun muovisuoja oli pois pari päivää kun jouduin kasaamaan ensin vanhoilla pannoilla että pääsi duuniin..
Muovisuojaan tein pienen hahlon etureunaan mistä polttoaineletku menee pumpulle. Itse kulmaliitin mahtu olemaan ihan iisisti tuolla alla.
044 pumppu kiinnittyi runkoon
Duunasin vielä tollasen kurasuojan pumpulle, jospa ei hapettuis heti johdot summuut liittimet suolavedestä..
Kerros sinkkiä päälle
Vanhat pannat oli hiukkasen huonot niin leikkasin ja kanttailin tollaset uudet.
Jouduin tekemään myös tankin yläpuoliset pannat ja niiden kiristysjutskat uudet mutta ei tullu otettua kuvaa niistä.
Tankki paikoillaan, johan se kerkes mennä likaseks kun muovisuoja oli pois pari päivää kun jouduin kasaamaan ensin vanhoilla pannoilla että pääsi duuniin..
Muovisuojaan tein pienen hahlon etureunaan mistä polttoaineletku menee pumpulle. Itse kulmaliitin mahtu olemaan ihan iisisti tuolla alla.
044 pumppu kiinnittyi runkoon
Duunasin vielä tollasen kurasuojan pumpulle, jospa ei hapettuis heti johdot summuut liittimet suolavedestä..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mulla tuli Boschin 125-pumpussa kumitutit noille johtojen liittimille, eikö sulla tullu? Sullakaa ei taia olla siirtopumppuja tahi muita hienouksia, ja pumppukaa ei taia nyt olla tankin alapuolella; bensaletkuki taitaa olla mutkalla ylöspäin?
Aattelin lähinnä että kurlaako pumppu? Mullapa on lähtö takana eikä oo niitä loiskelevyjä ni pääsee bensa heilumaan ja joskus kurlailee. Josko ens kesänä sen sun tekemän pikkutankin sais kiinni
Aattelin lähinnä että kurlaako pumppu? Mullapa on lähtö takana eikä oo niitä loiskelevyjä ni pääsee bensa heilumaan ja joskus kurlailee. Josko ens kesänä sen sun tekemän pikkutankin sais kiinni
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo pumppu on vähän tankin keskikohdan alapuolella ja letku käy mutkan ylhäällä. Ajoin tankin eilen melkein tyhjäks ja ei ainakaan vielä moottori pätkinyt. Tossa tankissa on keskellä sellanen keräysamme mihin toi liittimen kierreholkki menee, eli ei pitäs ihan tyhjää haukata helposti.
Bilteman pumpussa ei tuu kumitutteja..
Bilteman pumpussa ei tuu kumitutteja..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei mullakaa oo kone pätkiny, kuuluu vaan kurrrrrll.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests