Tein levyn valmiiksi ja kyllähän tuo tuntuis toimivan stimulla kokeiltuna
Ford '59 Megasquirttaus
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Tänään tuli auto tontille ja alotettiin bensahommilla. Bensapumppu ja suodatin tuli tälläsenä pakettina auton alle tankin viereen
Ehkä vähän hirveä liitinhirviö toi pumpun painepuolen lähtö, mut ei ollut löytynyt tähän hätään kuulemma parempaa systeemiä.
Tankin orkkis mittari/bensalähtö irrotettiin ja vanhan putken rinnalle hitsattiin toinen putki joka syöttää bensan pumpulle ja vanha saa toimia
paluulinjana.
Ehkä vähän hirveä liitinhirviö toi pumpun painepuolen lähtö, mut ei ollut löytynyt tähän hätään kuulemma parempaa systeemiä.
Tankin orkkis mittari/bensalähtö irrotettiin ja vanhan putken rinnalle hitsattiin toinen putki joka syöttää bensan pumpulle ja vanha saa toimia
paluulinjana.
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Eipä tullu liitinhirviö käyttöön, amerikan joe lähetti valmiiks jumissa olevan pumpun. 044 on tulossa tilalle. Sillävälin alotettiin imusarjan vaihto-operaatio
Mallattiin roinat paikoilleen. Tarttee uudet imusarjanpultit et pääsee jatkamaan..
Mallattiin roinat paikoilleen. Tarttee uudet imusarjanpultit et pääsee jatkamaan..
Re: Ford '59 Megasquirttaus
044 saapui ja pulttautui paikoilleen, toimii.
Imusarja, läppärunko, venakopat, bensalinjat ja vesiletkut kiinni. Jakajaan modasin 7-pin modulin 4-pinnisen tilalle ja lukitsin keskipakopainot & vakuumiennakon pois käytöstä.
Imusarja, läppärunko, venakopat, bensalinjat ja vesiletkut kiinni. Jakajaan modasin 7-pin modulin 4-pinnisen tilalle ja lukitsin keskipakopainot & vakuumiennakon pois käytöstä.
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Ootas ny, toi on TBI kahdella suuttimella ja virranjakajasytytys?
Pystyyks ennakon säätää "as you wish" koneelt vai vaikuttaako virranjakajan dynamiikka?
Pystyyks ennakon säätää "as you wish" koneelt vai vaikuttaako virranjakajan dynamiikka?
BMW M5 SBC 1993
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Pystyy toki säätämään, siks toi 7-pin moduli tuli vaihdettua jakajaan.
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Tänään olin johtotehtävissä, eli vedin piuhoja. Vielä jäi tps anturin piuhat kolvaamatta, samoin lämpötilananturit. Ne kun on valmiit niin tarvii sulloo kaikki piuhat suojaputkiin.
Kierrosluku näkyy startatessa megassa hienosti. Ehkä tää tästä vielä pärähtää lähipäivinä
Kierrosluku näkyy startatessa megassa hienosti. Ehkä tää tästä vielä pärähtää lähipäivinä
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Sain jatkaa johtotehtävissä ja asentelin innovate lc-1:sen paikoilleen. Samoin IAC piuhat tuli laitettua, tosin en saanu sitä vielä liikkumaan mihinkään, kellään kokemuksia sen säätämisestä?
Enää olis jäljellä tulpanjohdot ja jakajan kansi. Niin ja hitsata lambda-anturille holkki kollektoriin. Sit pääsis testaa käyntiin..
Enää olis jäljellä tulpanjohdot ja jakajan kansi. Niin ja hitsata lambda-anturille holkki kollektoriin. Sit pääsis testaa käyntiin..
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Lambdan bungi hitsattu paikoilleen. Suuttimista ei vaan tule bensaa. Megasta vissiin U4 rikki, ainakin siihen tulokseen tulin mittailtuani aikani. En tiiä onko ollu jo syntyessään kuollut piiri vai mikä on, mutta täytyy uusi tilata. Tossa sarjassa on näemmä huonompi driveri mukana mc33151p missä on vähempi jännitteen kestoa vs IXDI404PI.
Re: Ford '59 Megasquirttaus
Cnc plasmasin ja kanttasin tollaset kiinnikkeet kaasuvaijerille joka oli jostain golffista vissiin lähtösin. Nyt aukee läpät pedaalista
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests