Virittelin vielä paineensäädintä ja sain paineet 0.9bariin. Säädin IAC:n ja nyt kyllä käy hienosti ja vetää puhtaasti vaihtovalolle asti
Tosin mylly lämpiää vaan ~75 asteiseksi, liekko termostaatti huono tai anturi kypsä? Pitänee selvitellä, sais tuo nyt olla edes 80 asteessa..
Sit tuli tällänen kokeilu, saa nähä näkeekö paremmin kun halogeeneillä
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Myydään xenon h4-3 muutossarja, 40e/tarjous
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
HEI MUUTEN mullahan on se ohjelmointikitti (pari piiriä ja eraser ja programmer) tossa varastossa jos mä tuun kyläilee.
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
herrakani wrote:HEI MUUTEN mullahan on se ohjelmointikitti (pari piiriä ja eraser ja programmer) tossa varastossa jos mä tuun kyläilee.
sounds good!
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Termarin vaihdoin mut ei vaikutusta. Vaihdoin ecun koneenlämpöanturin ja nyt näyttää päälle 82c winaldl ohjelmassa. Fuel cut mottijarrulla alkoi toimimaan, niin hyvin että ajossa kun painaa kytkimen pohjaan moottorijarrulta sammuu koko auto.. mukava ominaisuus. Joutukäyntiä kyllä käy ihan ok. Noh pitää seuraavaks puslittaa toi läppärunko, siinä on jonkun verran väljää. Vieläkin menee liikaa soppaa, lambda arvo maantiellä 0.3-0.5v ja täyskaasulla 0.8. Ideoita?
Ostin varalle uuden bensan paineensäätimen jos kypsyy
Ostin varalle uuden bensan paineensäätimen jos kypsyy
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Asensin ton paineensäätimen ja se toimii ihan jees. Nyt tarttis vaan polttaa uus chippi missä olis enempi kiihdytysrikastusta ja EGR pois ym pikkumodeja.
Tänää meinasin jäädä kaupan pihaan kun startti pyöritti todella vaivasesti.. ja huomenna töihin mentävä. Noh auto pukeille ja startti alas.
Olihan tiukassa ja ennenkaikkea paskanen, ei vissii hetkeen oo käyty starttia roplaamassa.
Niin kuin arvelinkin; hiilet oli loppu
sbc startista käy hiilet bolt on
Vertailin muutenkin noita startteja ja näyttäs et bendix sama ja pääty, sbc vaan pidempi kokonaisuudessaan
"uudet" hiilet paikoillaan ja kollektoria vähä sipasin santapaperilla
Ja kaunis "rempattu" startti valmiina
Kyllähän muuten muuttu, nyt pyörittää kuin gerbiili juoksupyörää! Ehkä vois hommata silti uuden
kun kyllä tosta startista joku muu kohta kuitenkin kilahtaa kohta..
Tänää meinasin jäädä kaupan pihaan kun startti pyöritti todella vaivasesti.. ja huomenna töihin mentävä. Noh auto pukeille ja startti alas.
Olihan tiukassa ja ennenkaikkea paskanen, ei vissii hetkeen oo käyty starttia roplaamassa.
Niin kuin arvelinkin; hiilet oli loppu
sbc startista käy hiilet bolt on
Vertailin muutenkin noita startteja ja näyttäs et bendix sama ja pääty, sbc vaan pidempi kokonaisuudessaan
"uudet" hiilet paikoillaan ja kollektoria vähä sipasin santapaperilla
Ja kaunis "rempattu" startti valmiina
Kyllähän muuten muuttu, nyt pyörittää kuin gerbiili juoksupyörää! Ehkä vois hommata silti uuden
kun kyllä tosta startista joku muu kohta kuitenkin kilahtaa kohta..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Paljon oon ajellu ja kohtuullisen kivasti toiminut. Ecua pitäs alkaa tunaamaan kunhan hakisin herrakanilta vermeet lainaan
Tänään aamulla oli satanu lunta maahan ja jäätyny kivasti, jäin tohon pihaa sutimaan ja tökkäsin nelikon päälle, vaan eipä se kytkeytynytkään. Arvelin että sieltä on joku alipaineletku rikki ja juurikin se siellä kiusasi. Eli etuperän oikean puoleisen vetoakaselin kytkevä alipainemodukka ei saanu alipainetta. Aleni muuten joutokäyntikin jonkun verran eli hetken se on siellä vuotannu kun en oo nelikkoakaan tarttenu..
Tulipahan tollanen seosmittarikin, löytyy hyllystä lämmitettävä lambdakin. Toi on siis kapeakaista, mut näkee siittä vähän paremmin kun winaldl ohjelman näytöstä mihin tuntuu seoslukemat jostain syystä päivittyvän tosi hitaasti
Vissiin sama boxi kaikille noiden valmistamille mittareille kun lukee että rpm
Tänään aamulla oli satanu lunta maahan ja jäätyny kivasti, jäin tohon pihaa sutimaan ja tökkäsin nelikon päälle, vaan eipä se kytkeytynytkään. Arvelin että sieltä on joku alipaineletku rikki ja juurikin se siellä kiusasi. Eli etuperän oikean puoleisen vetoakaselin kytkevä alipainemodukka ei saanu alipainetta. Aleni muuten joutokäyntikin jonkun verran eli hetken se on siellä vuotannu kun en oo nelikkoakaan tarttenu..
Tulipahan tollanen seosmittarikin, löytyy hyllystä lämmitettävä lambdakin. Toi on siis kapeakaista, mut näkee siittä vähän paremmin kun winaldl ohjelman näytöstä mihin tuntuu seoslukemat jostain syystä päivittyvän tosi hitaasti
Vissiin sama boxi kaikille noiden valmistamille mittareille kun lukee että rpm
- rallikuski
- Posts: 367
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Loppi
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mistäs tommosia "lohikäärmemittareita" saa ja paljonko ne maksaa?
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ebay.com 20$
Näyttää keskel afr:n ja voltit numeroina, ulkokehäl ledit juoksee seoksen mukaan..
Näyttää keskel afr:n ja voltit numeroina, ulkokehäl ledit juoksee seoksen mukaan..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mittaria en oo ehtiny asentaa, hain kyllä liukkoselta sopivan mutterin minkä hitsaan putkeen kunhan asennuksen aika tulee.
Talven shaisset pesin tosin pinnasta, suola on tehny paikkapaikoin ruosteläiskiä et pikkasen pitää maalaushommia suorittaa kesän aikana
Talven shaisset pesin tosin pinnasta, suola on tehny paikkapaikoin ruosteläiskiä et pikkasen pitää maalaushommia suorittaa kesän aikana
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests