Piti niitä sarjoi aika paljon muokkaa, apparin puolelle sai lyödä aikamoiset lommot kahteen putkeen ja sitte joutu pullotunkilla "prässäämään" sarjaa runkopalkista että sai tarpeeks tilaa. Sitte joutu lyömään parit palaset irti lämppärinlaitteen kuoren vedenpoistokouruista että mahtu ne yläkautta menevät primäärit.
Kuskin puolelta piti katkasta seiskan primääri ja siirtää eteenpäin kytkin sylkyn edestä.
Aina jotenki kivaa ruveta pilkkomaan ja muokkaamaan kolmensadan sarjoja

Piti tänään lähteä sukuloimaan mutta tulikin pikkasen mutkia matkaan, niin meinasin mennä tallille laittaa sisemmät venajouset paikkaansa, tekemään putkiston ja kokeilla liikkuuko laite eteen/taakse. Kykä ainakin irrottaa, se on hyvä merkki. Jos vaikka sais parempaa ääniklippiä kun putket on kii, pääsee samalla kokeilemaan onko kuinka heree ottaa kierroksia.
EDIT:
Kyllähän se pikkasen meinas muuten vastustaa, kun sai kaikki valmiiksi ja kokeilin starttia ilman sytytystä niin löikin startti vaan tyhjää.
Tilannetta tutkittua selvisi että solenoidi vetää, startti pyörii mutta jostain syystä ei ratas kuitenkaan nouse vauhtipyörälle. Ja ei, se ei osunut päikseen kehän kanssa.
Eipä muutakun startti irti, eli ekana apparin pakosarja irti. Ja on muuten paskamainen irrottaa kaks vikaa pulttia sarjasta, toinen altapäin ja toinen kuuden nivelen sormilla

Startti pöydälle ja auki, olin siis aikasemmin vaihtanut sen rattaan siihen kun vanha oli säpäleinä. Olin onnistunut kasaamaan startin siten että oli hypännyt se ratasta työtävä kieli pois paikoiltaan koekäytössä.
Eipä muuta kun startti uusiksi kasaan ja muutama testaus irtaallaan ja toimii!
Startti kii ja sitten ajettiin nokka sisään...