Tein uuden chipin missä fuel cut moottorijarrulla loppuu vähän aikaisemmin ja pienensin kartalle palaamis ruiskautusta. Moottorijarrulla tuli pieni nykäys kun ruiskasi polttoainetta fuel cutin loppuessa(eli se nosti kierroksia=vetoa). Oli pakko joskus lisätä sitä ruiskasun määrää kun kytkimen pohjaan poljettaessa moottori sammu jos oli fuel cut päällä. Tarpeeks epäselvästi selostettu? Nyt palaa smoothisti kartalle, tosin polttoainetalous hiukan kärsii kun ei odota niin matalia kierroksia kunnes palautuminen polttaineelle tapahtuu. Mut ehkä sen kestää kun ei oo nykivää menoa
Ilmeisesti sen verran on erilaista kamaa(huonommin höyrystyvää?) toi e85 että samat fuel cut säädöt ei toimi mitä bensalla oli. Ehkä karttaa säätämälläkin tota fuel cut kierrosta vois saada matalemmille kierroksille, tosin nyt on jo open loop idle tosi rikkaalla, 12.8 pintaan..
Tulis nyt pian kiinasta uus akku tohon säätöläppäriin ni sais tuon romulatorin kiinni ja pääsis ajaa karttoja kohdalleen livenä
Pesin tänään sisälokasuojat ja ruiskasin uutta massaa kun oli sieltä täältä lähteny ja maali näkyi. Ei lähtis mätänemään..