Vihdoin kuvia ja lisää tarinaa etenemisestä!
Alotetaan räväkästi näyttämällä lattian tämänhetkinen kunto:

Ja sit emännyydellä oli tylsää ja kyseli, että mitä se sais tehdä niin otin sit kaljan ja opetin kasaamaan noi Volvon satulat uusilla korjaussarjoilla tietysti

Ja lopputulos oli näinkin tyylikäs:

Ja jo tässä vaiheessa anteeksipyyntö kuvien laadusta kun räpsin niitä tuolla Nokialaisella niin ne nyt on mitä on...

Sitten viimeaikaisimpiin lisäyksiin, elikkäs ensinnäkin nyt on alotettu tuon etupään duunaaminen ihan tosissaan, elikkäs keula vaakitettu pukkien päälle ja irroitettu grillistä, rautamatskua haettu jo aika reilusti ja lisää on vielä haettavakin. Eli lyhykäisyydessään keulan tuenta on seuraavanlainen: Orkkis runkopalkkeja uusiksi 80x50x3 Rhs:llä n. 60cm per puoli, 60x40x3 Rhs:llä yläkehikko jota nyt oon jo alotellu tekemään.
Yläkehikko tuetaan a-pilariin ja se "laputetaan" vielä 2mm pellillä n. 20x30cm alalta liitoskohdan ympäriltä, joten ei luulis karkaavan.

Lisäksi konehuoneen puolelle tulee vielä muotoon taivutetut 42mm turvakaariputkesta tehdyt tuet sekä etu- että takalaitaan myötäämään lokasuojien muotoa jotka yhdistää rungon tuohon ylätukeen.
Yksi näkyvimpiä muutoksia mitä tulee hallilla pyörimiseen on että nyt se perhanan etukelkka on jo pyörillään ja kasassa odottamassa elintenluovuttajan hakemista että pääsee jarruja suunnittelemaan


Kuvan jälkeen siis kasattu nuo levyjarrulliset navat paikoilleen ja heitetty renkaat kiinni.
Ja takavanteet on nyt yhdenlaiset ainakin sovitettu, eli saabin vanteista tuli et-muutoksen jälkeen mallia et61mm ja nyt sinne jää n. 5mm puolelleen tilaa 195/65/15 kumilla, elikkäs ahdasta on

Mutta nuo nyt on vaan sitä varten että saa tarvittaessa siirreltyä kunhan saan tuon pyörilleen.
Hankintojen osalta vielä sen verran että nyt on metrinen jööti 70mm nailonia, niin eiköhän siitä muutaman puslan saa aikaiseksi tuonne taka-akselille

Ensi viikolla sorvarin kanssa tarkotus pyöräyttää taka-akselin puslat ja samalla tehdä uudet u-pultit vedetystä, niin eiköhän se tästä

vielä tietysti lehden kiinnityskorvakkeet taka-akseliin ja "korotus-madallusblokit" perälle ja kaikkea semmosta pientä, mutta vihdoinkin alkaa tuntumaan siltä, että tää hommahan saattaa vielä joskus onnistuakin

Kiitos ja kumarrus tältä erää, toivon mukaan on riittävän kuvarikasta matskua eikä teksti ole liian yksitoikkoista

Jos jollain on vielä lisää ideoita tuon etupään tuennalle niin tänne vaan
