Ei oo kerenny netin ihmeelliseen maailmaan paljon kummastelemaan ja kertoilemaan tarinoita, ollu kovaa vääntöä auton kanssa ja vielä kovempaa juoksua hameväen perässä kevään hormoonihuuman alettua
Mutta aktiivisimmat varmaan jo tietääkin, eli auto saatu välttävästi nippuun ja lahdessa käyty (omaa) kevätkautta availemassa huhtikuun kruisingeissa siirtolappujen voimin. Saatto jopa vähän kumikin sulaa lahden reissulla
Mutta ei niin paljon hyvää ettei jotain vastoinkäymisiäkin. Hain tarrat vehkeeseen perjantaina lahden reissua varten, ja jo tallista ulos ajaessa kuulin miten eturenkaat ottaa loksun kaariin kiinni. Tutkailin tilannetta ja etureunastahan ne raapi, vääntykin pirulaiset pikkasen. Vanhoissa loksuissa oli erilaiseksi muokattu nuo paikat, mutta aattelin että ei käännellä rattaita niin paljoo niin kyllä me ajamalla lahteen päästään näilläkin loksuilla
Lauantaina aika suoraan tallilta tankkaamaan ja siitä naiset takapenkille ja kaveri appariks, ekat (melkein jo legendaariset) liikennevalot niin hävis jarrut. Kirosin siinä että ei h*lvetti, tähänkö tää taas jäi, mutta nappasin line-lockin päälle ja testasin poljinta niin etuset pelaa. Ei muutakin locki päällä lahteen ja ajellaan vähän rauhallisemmin.
Matkalla testasin tota laatikkoa miten kolmonen menee tupaan, mutta rupes piirtää heti ku sai kakkosta tupaan niin se siitä sitten...
Sunnuntaina oli vielä lapuissa virtaa niin käytiin hameväen kanssa vähän jätskillä ja muuten vaan testailemassa. Pitojakin tuntu löytyvän kohtuullisesti jopa kakkosella niin testailin sitten tota laatikkoa. Kolmonen meni vielä rajottajallakin helposti tupaan, ei ollu enää "seinää" vastassa vaihdossa
Viime vkonloppuna korjailin takajarruja ja taas vaihteeks ne pelaa. Samalla käyttelin pukkien päällä niin huomasin että kaks tulpanpiuhaa oli sulanu sen verran että löivät läpi ihan solkenaan

pitää tehdä uudet narut torstaina...