Merkistä ei mitään tietoa tai siitä mihin nuo on edes tarkoitettu alunperin,mutta hinta oli 0e.
Pituus taisi olla 44cm silmästä silmään.Aika hemmetin jäykät noi on,joten saa nähdä joutuuko ostamaan löysempää jousta.
Eiköhän ne hinnat pyöri siellä 300-500e korvilla.
Project 28
Re: Project 28
Lehdet tulee coilien kanssa koska lehdet toimii tukivarsina ja coileilla saa sit lisää jäykkyyttä siihen.
Noissa KONEissa on siis jousilautaset jo itsessään ja korkeussäätöä ei oo tulossa kun korkeintaan jousia pätkimällä, eli KONIt ei mee mikskään
Kyllähän 4-linkki olis paras mutta kun tulee prosentteja jo ihan tarpeeks ilman tuennan muutoksiakin
Tuossa ois siis vastaavantyyppinen iskari kun mitä mulla on nuo yhdet jääny jemmaan (asiakas siis halusi vaihtaa jouset, kun toinen oli poikki ja vaihdatti siinä sit samalla iskarit ni siellä oli tosiaan KONI:n Sport-iskarit paikallaan niin tottahan mä tsekkasin, että ne oli ehjät ja heitin omaan konttiin
Eli tarkotus korvata originellit takaiskarit noilla ja heittää sit ne golffin jouset ainakin alustavasti kaveriksi niin jos niillä sais jäykkyyttä lisää
edit: KONIn iskareissa siis silmukka alhaalla ja tappi ylhäällä, joten kiinnityksenkin pitäs olla kohtuu helppo soveltaa paikalla oleviin paikkoihin (alunperinkin siis silmukka alhaalla ja tappi ylhäällä)
Noissa KONEissa on siis jousilautaset jo itsessään ja korkeussäätöä ei oo tulossa kun korkeintaan jousia pätkimällä, eli KONIt ei mee mikskään
Kyllähän 4-linkki olis paras mutta kun tulee prosentteja jo ihan tarpeeks ilman tuennan muutoksiakin
Tuossa ois siis vastaavantyyppinen iskari kun mitä mulla on nuo yhdet jääny jemmaan (asiakas siis halusi vaihtaa jouset, kun toinen oli poikki ja vaihdatti siinä sit samalla iskarit ni siellä oli tosiaan KONI:n Sport-iskarit paikallaan niin tottahan mä tsekkasin, että ne oli ehjät ja heitin omaan konttiin
Eli tarkotus korvata originellit takaiskarit noilla ja heittää sit ne golffin jouset ainakin alustavasti kaveriksi niin jos niillä sais jäykkyyttä lisää
edit: KONIn iskareissa siis silmukka alhaalla ja tappi ylhäällä, joten kiinnityksenkin pitäs olla kohtuu helppo soveltaa paikalla oleviin paikkoihin (alunperinkin siis silmukka alhaalla ja tappi ylhäällä)
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Project 28
Niijoo, tommoset on ihan eri asia sitte.
Tänää otettii pinnapultteja lisää pois. Loppujen lopuks 2kpl katkes ja jäi irrottamatta, muut lähti. 48kpl niitä on siis yhteensä, ei huonosti!
Eipä tehty muuta, ootellaa et Mr. Lupahakemus antaa siunauksen tolle meidän metodille tehdä C-notch ja sitte aletaa sitä runkoo jyystää. Ens vkon alkupuolella viedään Elvikselle toi lohko + hitosti romuja. Ja se runko alotellaa kuha asia on selvä et niin saa tehä ni ei tuu turhaa hommaa.
Tänää otettii pinnapultteja lisää pois. Loppujen lopuks 2kpl katkes ja jäi irrottamatta, muut lähti. 48kpl niitä on siis yhteensä, ei huonosti!
Eipä tehty muuta, ootellaa et Mr. Lupahakemus antaa siunauksen tolle meidän metodille tehdä C-notch ja sitte aletaa sitä runkoo jyystää. Ens vkon alkupuolella viedään Elvikselle toi lohko + hitosti romuja. Ja se runko alotellaa kuha asia on selvä et niin saa tehä ni ei tuu turhaa hommaa.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Project 28
Pikku-Kalle wrote:Kansipultteja otettiin tosta paremmasta lohkosta irti. Ja ne jopa lähtee aika kohtuudella. Muutamat tietenki menee poikki eikä lähe mut toiselta puolelta lähti hyvin 20/24. Sit mutskut kävi vähiin ja joutu jättää kesken. Hitsattii siis 12mm mutsku pulttii kiinni, lämpöö ja WD-40; sit pulttipyssyllä pois. Toimi jopa aika hyvin.
Sitte suunniteltiin C-notchia aksilan kohille. Eiköhä se mee leimasta läpi ku pistää lisää teippiä? Ja coiloverit kans jotka tohon tulee.
Mut jos tommonen suora notsi, sit tohon liitoskohtaan lisätukea (oma runko - notsi) ja ehkä jatkuu notsi alas akselin takapuolelle / kontin alle ja esim tankin kiinnitykseen palkkia sinne takaosaan tjsp jos tarvii. Hankala selittää mut eiköhän se jossai vaiheessa selviä. Tohon ylös tulis poikkipalkki ja samalla coilovereille kiinnityspiste. Alas sitte akseliin korvakot coilovereille.
***
***
***
***
Re: Project 28
No niin taas nytkähti etiäpäin.Piti tehdä välissä mersun kansiremontti ja selvitellä poikkeislupahakemuksen asioita.
Rungon tempasin tallinlattiaan kiinni muutoksia varten.
ja katkaisin takapään
Rungon tempasin tallinlattiaan kiinni muutoksia varten.
ja katkaisin takapään
Re: Project 28
Kuvan mukaista toimintaa suoritettiin tänään.
Re: Project 28
Crossmember tuli tekaistua ja saumat vetästyä ympäriinsä.
Maillailin myös coilovereiden tilalle rullapaljetta joka varustettu kaasuiskarilla(sachs tuotteita kumpikin).
Olisivat huomattavasti lyhemmät kuin nuo coiloverit+helpompi säätää korkeus.
Maillailin myös coilovereiden tilalle rullapaljetta joka varustettu kaasuiskarilla(sachs tuotteita kumpikin).
Olisivat huomattavasti lyhemmät kuin nuo coiloverit+helpompi säätää korkeus.
Re: Project 28
Tuli tilattua levujarru paketti keulille, ja "uusi" tankkikin saapui tänään.
Runkoon tempaisin vähän saumaa.Kyllä se siitä joskus....
Runkoon tempaisin vähän saumaa.Kyllä se siitä joskus....
Re: Project 28
Tulipa laitettua K-palkki paikoilleen ja aloitettua etuosan boxausta.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests