Alottelin vihdoin pitman armin vaihtoa, heti homma tyssäsi kun ei ollut sopivaa avainta varren kiinnitysmutterin avaamiseen.
Noh laitoin plasman laulamaan ja tein sopivan avaimen:
Putki jatkovartena käänsin ja lähtihän se:
Sit joutuu irrottaa 2/3 simpukan pulteista et mutteri ja varsi mahtuu irti.. saa nähdä tuleeko ilman väkivaltaa,
ei jaksais koko simpukkaa irrotella letkuista ja rattiakselista
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Aika paljon kaikkea pientä jouduit tekemään, mutta aika hyvähän tosta näyttää tulevan. Ei mikään mahdoton pommi ollenkaan.
Re: S-10 89 Blazer 4x4
vitusti lekaa tohon takakulmaan niin lähtee. ja jos ei lähde ni mulla on ulosvetäjä.
BMW M5 SBC 1993
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Joo huome voisin koittaa irrottaa, duuniski on jotain ulosvetäjiä ja voinhan silpoo ton vanhan kun ei sil tee mitään..
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Sain apuja, nyt on pitman armi vaihdettu. Tulihan jämäkämpi ohjailla
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Perehdyin hiukan aurauskulmiin ja olihan siellä ihan miehekkäästi käännetty sentti aurausta
Tolla omalla hienolla mittaraudalla säätelin sen lähelle nollaa ja parani ajettavuus pirusti. Tarvii vissii viiä viel oikeesii säätöihin kuitenkin.
Pikkasen toi on tiputellu jäähynestettä ja nyt selvitin mistä tulee, ja sieltähän se mistä aavistelinkin:
Tolla omalla hienolla mittaraudalla säätelin sen lähelle nollaa ja parani ajettavuus pirusti. Tarvii vissii viiä viel oikeesii säätöihin kuitenkin.
Pikkasen toi on tiputellu jäähynestettä ja nyt selvitin mistä tulee, ja sieltähän se mistä aavistelinkin:
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Uus vesipumppu, jarrupalat ja hihna:
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Itte kun en oo vieläkään oikeen ropauskunnossa niin emäntä päätti vaihtaa blazeriin vesipumpun, iltapuhteina raapasi vanha irti:
Re: S-10 89 Blazer 4x4
Meanwhile emäntä vaihtaa vesipumppua niin frendi kolvas tälläsen ALDL piuhan millä pitäs saada yhteys blazen ecuun, pc:lle asensin WinALDL ohjelman.
Pitäs päästä tosiaan näkemään kaikki sama data mitä ecu moottorista näkee.
http://winaldl.joby.se/aldlscreen.htm
Asentelin myös tollasen ilmaisen Tunerpro ohjelman millä pitäs pystyä muokkaamaan karttoja, mutta tässä vehkeessä pitää vissiin aina polttaa
uusi prommi piiri että saa pysyvät muutokset? Vielä vähän opiskelun alla miten nää kaikki systeemit pelaa..
Pitäs päästä tosiaan näkemään kaikki sama data mitä ecu moottorista näkee.
http://winaldl.joby.se/aldlscreen.htm
Asentelin myös tollasen ilmaisen Tunerpro ohjelman millä pitäs pystyä muokkaamaan karttoja, mutta tässä vehkeessä pitää vissiin aina polttaa
uusi prommi piiri että saa pysyvät muutokset? Vielä vähän opiskelun alla miten nää kaikki systeemit pelaa..
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: S-10 89 Blazer 4x4
No onhan toi jo aika hyvin jos pääset sinne sisälle.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 52 guests