
Ja jos joku ihmettelee etten vetäse liinoihin pakosarjoja niin A. Auto toimii hyvin B. Lämmin konehuone tuskin särkee mitään C. Talvella mahollisesti ihan hyvä asia että konehuoneessa on lämpöä eikä oo pakkasella. Ainut miinust on se että tosi vähän hankaloittaa käyntiinlähtöö ku imuputki hohkaa tulta = joutuu jopa painamaan kaasupoljinta että läppä aukee ja ilma vaihtuu, DAMN!! Mutta sillä ajattelin että jos piruillessaan koklais mitä se sanoo wrappauksella, putsari koteloitu ni sieltäkää ei silleesti pitäs lämmetä. Scientific experiment siis. Tai sit vaa paalii.


Vihdoin ja viimein sain sulabokseihi ja releisiin tarrat. Sit liimaillu muutamia tarroja ja silleesti.

http://public.fotki.com/pikkukalle202/falcon-wagon-1969/page28.html
Tommoset on releet ja boksit.

Tässä ei oo maali lohkeillu, tarrat vaa kiiltää.

Kaverin luona otin kuvan pienestä perheautosta.

Aika iso se on vaikka tuntuu ihan joltai Chevy II:lta.

