Kadett videot yhdellä soittolistalla
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... ip6Mp8d9z3
Tarvii tonnekin alkaa kohta joskus latailemaan uutta tuotantoa.
Saabel Garage
Re: Saabel Garage
Tosta tulee kyl magee. Tekis mieli itelle C Kadett Caravania
- Schweinhund.
Mä tiedän varsamattilassa seisovan ei niin huonon c kasetti farmarin aihion...
Parkkeerattu nykyiseen koloonsa sisätiloihin noin 93...
Parkkeerattu nykyiseen koloonsa sisätiloihin noin 93...
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: Saabel Garage #LeilaKadett #KadettKeskiviikko
Kerkes täs sit reilun viikon ajella katsastetlla Kadetilla. Välissä piti tehdä yks äkkinopee pyöränlaakeriremppa, mut muuten tuli ajeltua aika kivoja fiilistelykilometrejä. Ei oo voimaa eikä oikein mitään muutakaan kummallista, mut hauska fiilis tol on ajella. Tosi symppis tötterö. Yölläkin vesisateessa ajaminen lähinnä nauratti, ku valot on vaa nii tuhnut. Tosi stressitöntä ajelua, ku enimmäkseen vaan hymyilyttää. Bosch 044 vinkuna ja perän vollotus on sit kevään korjauskohteita, mut ei niillekkään tarvinu tehä ny vielä yhtää mitää. Siinäpähän metelöivät.
Eräänä päivänä oli hauska tilanne, kun pysähdyin R-kioskin eteen ja nousin autosta. Kadulta kuului huudahdus "Sun autosta puuttuu kaaret!" vastasin: "Eikä puutu! Tää on katuauto."
Ilmeisesti noi 400 Asconan levikkeet ja melko sopivat vanteet tekee sit oikeesti racing lookkia muuten perus C Kadettiin.
Tänään tuli vietyä Kadett talvisäilöön ja ajoitus oli varsin hyvä. Pari tuntia säilöön viennin jälkeen satoi jo rakeita. Tietysti aamupäivällä piti ottaa kuitenkin pari fiilistelykuvaa
Tuli tos jo valmisteltua ensimmäinen Kadett rakennusprojektin YouTube jaksokin ja latailen sen kanavalle tässä lokakuun loppupuolella.
#KadettKeskiviikko
Eräänä päivänä oli hauska tilanne, kun pysähdyin R-kioskin eteen ja nousin autosta. Kadulta kuului huudahdus "Sun autosta puuttuu kaaret!" vastasin: "Eikä puutu! Tää on katuauto."
Ilmeisesti noi 400 Asconan levikkeet ja melko sopivat vanteet tekee sit oikeesti racing lookkia muuten perus C Kadettiin.
Tänään tuli vietyä Kadett talvisäilöön ja ajoitus oli varsin hyvä. Pari tuntia säilöön viennin jälkeen satoi jo rakeita. Tietysti aamupäivällä piti ottaa kuitenkin pari fiilistelykuvaa
Tuli tos jo valmisteltua ensimmäinen Kadett rakennusprojektin YouTube jaksokin ja latailen sen kanavalle tässä lokakuun loppupuolella.
#KadettKeskiviikko
jee
https://www.youtube.com/watch?v=rtBt7IbDRlc
Siinä on Youtube linkki valmiin Kadetin ihmettelyyn. Kanavalta löytyy myös eri osa-alueiden ihmettelyvideoitakin
Siinä on Youtube linkki valmiin Kadetin ihmettelyyn. Kanavalta löytyy myös eri osa-alueiden ihmettelyvideoitakin
jee
- Schweinhund.
Nätti siitä tuli ja kovan työn olet tehnyt.onnittelut.
Mulle paras uutinen pitkään aikaan oli se, että itse rakenneltu ahdettu 17m ford on palvellut uutta omistajaa koko kesän ihan perus öljynvaihdoilla ja tankkauksilla, niinkuin myydessä mainostin.
Mulle paras uutinen pitkään aikaan oli se, että itse rakenneltu ahdettu 17m ford on palvellut uutta omistajaa koko kesän ihan perus öljynvaihdoilla ja tankkauksilla, niinkuin myydessä mainostin.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Schweinhund. wrote:Nätti siitä tuli ja kovan työn olet tehnyt.onnittelut.
Vähän ot:tä mutta oli siitä kytkin pettäny
- Schweinhund.
Ehkä vähän rohkea luonnehdinta.
Jos polkimen pallonivelen mutteri löystyy niin ehkä se kytkin ei vielä varsinaisesti pettänyt.
Korjaus kävi kuitenkin 13m lenkillä kirjaimellisesti käden käänteessä.
Jos polkimen pallonivelen mutteri löystyy niin ehkä se kytkin ei vielä varsinaisesti pettänyt.
Korjaus kävi kuitenkin 13m lenkillä kirjaimellisesti käden käänteessä.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Okei, sulla oli sit tuoreempaa tietoa aiheesta
Viimesin minkä kuulin oli vaan että kytkin oli pettänyt
Viimesin minkä kuulin oli vaan että kytkin oli pettänyt
- Schweinhund.
Joo ei ole vieläkään kytkin pettänyt.
Kytkimen irroituksen kanssa oli tullut uusi vika mutta sekin on ihan ratkaistavissa.mä en nyt lähde sitä tässä selvittämään kun ei ole enää minun auto.
Anteeksi nyt tosi paljon kun erehdyin fordin romua kehumaan, ei tule toistumaan.
Mä huomaan nauruhymiöistä päätellen että gm harrastajille se vahingonilo on se paras ilo.
Varmasti paras kaikille että mä en kirjoittele tänne enää yhtään mitään.
Kytkimen irroituksen kanssa oli tullut uusi vika mutta sekin on ihan ratkaistavissa.mä en nyt lähde sitä tässä selvittämään kun ei ole enää minun auto.
Anteeksi nyt tosi paljon kun erehdyin fordin romua kehumaan, ei tule toistumaan.
Mä huomaan nauruhymiöistä päätellen että gm harrastajille se vahingonilo on se paras ilo.
Varmasti paras kaikille että mä en kirjoittele tänne enää yhtään mitään.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.