Uus ja vanha pata vierekkäin.
https://www.instagram.com/p/CNNVlBkBkAr/
Uusi tekniikkapaketti on jo keulalla, mut huomiselle jäi vielä kardaanin lyhentely, askin kannake, pakoputkien teko ja vähän kaikkee muuta pienempää neppailua. Sen verran helpohko lista kuitenkin, et kyl toi huomenna tallista ajetaan ulos. Vähä myöhemmi vois koittaa tehä listaa mitä tos ny tuli touhuttu, mut moottori ja vaihteisto siin vaihtu.
Saabel Garage
Re: Saabel Garage
Eli nyt 6,0l lq4 mutta mikäs aski sinne nyt tuli?
Re: Saabel Garage
Camino79 wrote:Eli nyt 6,0l lq4 mutta mikäs aski sinne nyt tuli?
GS6-37DZ
https://www.instagram.com/p/CNRz2IYhnkr/
Käyntiin ei ny sit kuitenkaa saanu tänää, mut silti jäi ihan positiiviset fiilikset. Vähä tuntu kaikki vastustavan, mut päivä oli hyvä lopettaa siihen ku startilla sai pyöritettyä öljynpaineet ylös.
jee
Re: Saabel Garage
Ei huono valinta
Re: Saabel Garage
Nojoo, vaikuttas toimivan. Vähä vuotaa jäähytysnestettä termarinlaipasta, mut se ny tokenee jollain tiivistemössöllä. Muuten tää ny vaikuttas olevan suht kondiksessa. Melkeen vois kysellä jo dynoaikaakin, ni sais taas jonkun deadlinen siihenkin hommaan. Kai tosta ny joku 350hp sais pyörälle. Ois ihan jees.
jee
Re: Saabel Garage
Tulipa jumpattua lukkoperäkin tohon. Selvis siinä sit, et miks toi tuntu suht virkeeltä ja välitykset lyhyiltä; tos on 4.1 perävälitys. Kasasin sit kuitenkin sillä välityksellä, kun sen tilalle ny löytyy helposti sit pidempää jos semmosta haluaa. Pääsis ny vaa testaa, et miltä toi ny sit tuntuu Pesämäellä ja Lapualla. Oletus on, et natsaa aika hyvin molemmille.
jee
Re: Saabel Garage
Onpahan vara laittaa isompaa fillaria alle
Re: Saabel Garage
https://www.instagram.com/p/CPQ6cp4hj_0
Tommonen takatukivarsikepakko tuli jumppailtua paikoilleen. Lähteestä riippuen toi vakio tukivarsihässäkkä nurjahtaa paskaksi ja samalla alumiinivarret katkeaa joko pienemmällä tai suuremmalla viritysasteella, vaikka sitä on vahvistettu ja puslat on urtsia. En sit viitsinyt kuitenkaan kokeilla sen kestävyyttä, vaan ostin tommosen valmiin tukivarren. Jumppa on ehkä kyl väärä sana, koska asentelussa ei tarvinu edes kirosanoja. Tympein homma oli kaivaa korin puolelta etupäästä polyuretaanpusla pois ja laittaa ton kepakon mukana tullut jäykempi urtsipusla sen paikalle. Perän kardaanikulmaahan tolla voi säätää, ni kai sitä vois koittaa hiplailla paremman vetopidon toivossa.
Tommonen takatukivarsikepakko tuli jumppailtua paikoilleen. Lähteestä riippuen toi vakio tukivarsihässäkkä nurjahtaa paskaksi ja samalla alumiinivarret katkeaa joko pienemmällä tai suuremmalla viritysasteella, vaikka sitä on vahvistettu ja puslat on urtsia. En sit viitsinyt kuitenkaan kokeilla sen kestävyyttä, vaan ostin tommosen valmiin tukivarren. Jumppa on ehkä kyl väärä sana, koska asentelussa ei tarvinu edes kirosanoja. Tympein homma oli kaivaa korin puolelta etupäästä polyuretaanpusla pois ja laittaa ton kepakon mukana tullut jäykempi urtsipusla sen paikalle. Perän kardaanikulmaahan tolla voi säätää, ni kai sitä vois koittaa hiplailla paremman vetopidon toivossa.
jee
Re: Saabel Garage
Juhannuksen kunniaksi tuli käytyä ajamassakin. Melko lyhyeksi se sit jäi, kun jo ekalla vedolla moottorin öljynpaine tippui nollaan. Siihen asti oli kyl kivaa ja moottori sekä voimansiirto tuntui todella hyvältä. Saapahan nähdä mihin noi öljynpaineet sitten katosi. Koneen sisällä ne kuitenkin pysyi ja ihan nopea romahdus se nyt ei kuitenkaan ollut, kun tiputus normaalipaineesta nollaan kesti minuutin.
https://www.instagram.com/p/CQlOeXEBpLy/
Sai sieltä Kaanaalta ny sit yhen lyhyen videopätkän. Nuotti vaikuttaa ihan ookoolta.
https://www.instagram.com/p/CQnaVGwhyu4
Tuli tos sit avattua venakopat ja kuskinpuolella oli yks keinu todella löysässä. Kiristelin sen ja sit löyty öljynpaineet. Sinällään ihan sama, kun pata on käynyt minuutin 0bar öljynpaineella. Ei niin yllättäen öljyt sisälsi metallinhohtoa parilla kuparihipulla ryyditettynä ja kone kolisee. Eli vähintään laakerit paskana. Parasta.
https://www.instagram.com/p/CQp3Hn8hd2e/
https://www.instagram.com/p/CQlOeXEBpLy/
Sai sieltä Kaanaalta ny sit yhen lyhyen videopätkän. Nuotti vaikuttaa ihan ookoolta.
https://www.instagram.com/p/CQnaVGwhyu4
Tuli tos sit avattua venakopat ja kuskinpuolella oli yks keinu todella löysässä. Kiristelin sen ja sit löyty öljynpaineet. Sinällään ihan sama, kun pata on käynyt minuutin 0bar öljynpaineella. Ei niin yllättäen öljyt sisälsi metallinhohtoa parilla kuparihipulla ryyditettynä ja kone kolisee. Eli vähintään laakerit paskana. Parasta.
https://www.instagram.com/p/CQp3Hn8hd2e/
jee
Re: Saabel Garage
Joskus se vastustaa
Kerro mitä löytyy sisältä jos avaat patin..
Kerro mitä löytyy sisältä jos avaat patin..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests