Elky LM7 twin turbo
Re: Elky LM7 twin turbo
No nyt alkaa kuulostaa hyvältä!
- rallikuski
- Posts: 367
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Loppi
Re: Elky LM7 twin turbo
Taas on tallissa näköjään tapahtunut
Hyvä että tämäkin etenee ja paranee, kohtahan on paras kausi jättää "allekirjotuksia" joka risteykseen
Hyvä että tämäkin etenee ja paranee, kohtahan on paras kausi jättää "allekirjotuksia" joka risteykseen
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Re: Elky LM7 twin turbo
Eilen fiksasin startin, oli hapettunu herätevirran ja virtapiuhan liittimet. Ainakin nyt puhdistuksen jälkeen starttas moitteetta. Ahtoputkea joutu vähän modaamaan dampperin hihnapyörän kohdalta, kiihdyttäessä sen verran kone liikkuu tyynyissä, et oli tehny vekin putkeen. Tein putkeen väistön ja täytyy asentaa se takas vähän eri asentoon, et saa turvaväliä. Tein myös öljypohjalle suojan, et jos ja kun osuu johonkin niin ei tulis heti öljyt mäelle. Pitää kyllä hommaa erilainen pohja loppujen lopuks. Toi on aivan liian alhaalla.. ainiin ja kuskinpuolen venakoppa vuotaa öljyä takareunasta. No kopat pitää käyttää viel muutenkin auki, kun vaihdan uudet keinuvivut paikoilleen.
Re: Elky LM7 twin turbo
Pohjapanssari ja klemmarit imuputkille
Klemmareista tuli jopa oikeen mittaset, tein ne siis itse 0.7mm pellistä kun ei tollasia siroja oikeen ollu kaupassa
Klemmareista tuli jopa oikeen mittaset, tein ne siis itse 0.7mm pellistä kun ei tollasia siroja oikeen ollu kaupassa
Re: Elky LM7 twin turbo
hehe, hyvää tekemistä! En ole aiemmin törmännyt tilanteeseen, että joku on tehnyt itse klemmareita. Asiallista!
jee
Re: Elky LM7 twin turbo
Keme wrote:hehe, hyvää tekemistä! En ole aiemmin törmännyt tilanteeseen, että joku on tehnyt itse klemmareita. Asiallista!
Nojoo oli ehkä vähän muutenkin luppoaikaa
Vaihdoin vihdoin vipat Mellingin trunnion mallisiin. Oli kyllä tosi väljät noi alkuperäset. Eipähän laukee laakerit niistä sitten ihan heti.
Takatolpista on puuttunu verhoilu niin kauan kun toi auto on mulla ollu. Tein tollaset alupellit ja taakse liimasin bitumilätkät. Tossa takana on suorat reijät tonne kylkikoteloon ja sitä kautta pakoääni tuli voimakkaasti sisälle. Hiljeni aika tavalla noilla pelleillä. Harmi kun kattoverhoilun viimesin osa repes pari vuotta sitten veks, täytyy siiihe varmaa jotai duunata jahka kerkee muilta hommilta.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Elky LM7 twin turbo
Noi pellitki on siistit tuossa tuommosenaan. Saanekko jotain tuommosta kattopeltiin? Varmaan jos alsalevystä tekee + bitumit ni ei ehkä kumise tai muuta?
Re: Elky LM7 twin turbo
Katossa on sellaset paksut vaimennuslevyt verhoilun alla. Harmi ku verhoilu on itessää risa. Varmaan enstalven juttuja et sinne jotai kerkee kyhäilee..
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: Elky LM7 twin turbo
Sellainen helppo ratkaisu on ottaa katon pintapellistä lasikuituvalos.
Minkä sitte eristää ja verhoilee.
Minkä sitte eristää ja verhoilee.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
Re: Elky LM7 twin turbo
Schweinhund. wrote:Sellainen helppo ratkaisu on ottaa katon pintapellistä lasikuituvalos.
Minkä sitte eristää ja verhoilee.
Joo pitää kattoo miten sen sit toteuttaa. Peritaattees kankaastakin ihan tehtävissä jos jaksais..
Laitoin turbojen luukulle sokat ja kanttasin+pulttasin alumiinisen tuen tuohon levyn reunaan, ettei jousta jos on kuormaa päällä
Pakoputkien ulostuloon laitoin rosteri rinkulat
Toki logo piti myös pistää kojelautaan
Shop Manager sai myös uudet suojalasit
Fiksailin myös shifterin asentotunnistimen paikkaa, et starttaa kunnolla P ja N päällä, sekä peruutusvalot palaa pakki päällä. Kai se kohta olis leimakunnossa
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 2 guests