
Jonkun verran tarvi tehdä säätöjä eculle, että sain closed loopin pelaamaan kunnolla ja kierrokset alle 1000rpm. Tässäkin läppärungossa on hitusen väljä toi läppien akseli. Hörii sieltä vissiin ilmaa. Löysin ebaystä satasella uuden pelkän runko-osan. Siirrän tästä siihen sitten suuttimet summuut. Ehkä tilaan varmuuden vuoks uuden IAC venttiilin. Ei jää siitäkään sitten enään kiinni


Duunasin tollasesta windows tabletista näytön, saa livenä kaikki ecun tiedot ja auton nopeuden jne.

Akkukin tuntu olevan vähän ehtoon puolella, niin nyt on sekin uusittu. Tarjouksessa kärkkäisellä, saas nähdä kauan toikaan pelaa.

Päästöt kävin mittauttamassa AD korjaamossa ennen leimalle vientiä. Meni kyllä ekalla läpi,ei tarvinnu alkaa siellä tekee enää mitään sääntöjä. Vaikka läppärunko vähä väljä onkin.

Kesän seisonnasa oli apparin puolen käsijarruvaijeri ruostunu jumiin. Sain sen elvytettyä toimivaks.. uus täytyy kyllä tilata, talvella viimeistään jäätyy. Kuori kun on puhki jo monesta kohtaa. Leimallakin käytin tänään ja läpi meni. Saa vuoden päästellä taas.
