Kaasuvaijeri tuli

Hylkäsin sen tiivistesarjan mukana tulleen lämpölevyn ja leikkasin rosterista tollasen 3mm lätyn läppärungon alle. Olis joutunu tekee pidemmät pinnapultit imusarjaan, et ois saanu sen oikeen lämpölevyn laitettua.

Laitoin uuden kaasuvaijerin paikalleen ja vähän jouduin snurraamaan noiden kolmen kiinntyspultin reikiä vaijerinpidikkeessä, et sai kaasun palautumaan ihan pois asentoon kunnolla. Tein myös cruisen vaijerille oman bräketin ja lisäsin vielä palautusjousen.

Sit säätelin winaldl kanssa tps arvot nolliin kun kaasu pois asennossa

Käytin koneen lämpimäks, tosi hyvin pysyy nyt läppärunko viileenä, kun on rst levy välissä. Imusarjassa sormi melkein palaa ja läppärunko siitä heti alhaalta ihan kylmä

Jospa nyt ei lämpimällä kelillä tulis pätkimisiä. Muutenkin kyllä käy paljon paremmin tällä "uudella" läppärungolla. Onhan tässä vähemmän ajetut suuttimetkin kiinni. Joutokäyntiä oli vähän vaikee saada alle 1000rpm vaikka säädin läppiä ym, IAC menee winaldl mukaan nollaan, ja sillä se käy nyt 950rpm. PItää kattoo jos tunesta tiputtais joutokäynniltä vähän ennakoita ja sais silleen kierroksia tuotua vähän alemmas. Testasin kyllä imuvuodot, en löytäny mitään..
Kokeilin huvikseen noita 19" vanteita alle, ei ehkä oo mun juttu

Väänsin vielä taakse uudet 275/60:set vanteille ja alle. Tosi huonot noi takavanteet, toinen heittää pystysuunnassa ja toinen muuten vaan hakee sammakoita. Koitin tasapainotella, ei kovin hyviä saanu. Tosin ajolenkillä en huomannu nyt mitään tärinöitä. Ohjauskin tuntuu nyt herkemmältä ja kaasu on kivan rauhallinen, paljon parempi toi progressiivinen vipuhärdelli.
