Laittelin nastat alle.
Käytin rattiakselia vähä löysällä ja otin keskellepäin autoo. Helpottu se ku rättinivelen pultit otti tulipellin klemmariin välillä ja vaihteet vähä tahmasi ku oli rattilinkussa ja vaihto vaihteita. Ratti tosin taas kierossa ni pittää varmaa ottaa pykälä vasemmalle.
Ford Falcon STW '69
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Väliaikatietoja Falconista. Töissä on pystytty itteni puolesta käymään, hyvin on auto pelannu tässä talvella.
Vähä tippasi vielä sisätilankenno, 16mm letku vissii vähä isohko mutta ei nyt näyttäny enää tipauttelevan ku kiristi klemmaria.
Rattiakseliki vissii nyt hyvässä asennossa, ei oo sen pahemmin tahmannu vaihteen vaihto rattilinkussa mutta äärilaidassa muistaakseni oli vähä jäykempi. En muista, iha hyvä se on ja pelaa niinku pitää.
Kesälle oon suunnitellu josko siirtäs flektin syylärii kiinni (ku rako siinä välissä hävittää varmasti paineen, tuli vaa tääki tässä mielee joskus), kuha kesälomat tulee ni pitäs takaluukku raapasta pöydälle ja hitsuutella se pintapelti + tarvittavat kasaa. Ja tilata siihe tiiviste, se oli jotai 140ish euroa.
Pakkasella tuo hihna luistaa ja vinkuu mutta ei vittu jaksa alkaa tappelee. Kai pitäs jo kaikki hihnapyörät uusia va 80e ebayssa posteinee per pyörä.
Jos laittas saatana hammashihnalla tai tuplaketjulla ni loppus se vitun ininä.
No on se ihan perseestä mutta saa olla; ei oo muuta ku vittumaisen kuulonen. Hihnansyönnistä en tiiä, ei oo tarvinnu vaihella kumminkaa ku joskus ku sen kanssa on välillä tapellu. Ompaha ees joku paikka mikä ei oo täydellinen, hehheh.
Muuta ei kai nyt oo sen kummemmin, paitsi kesärenkaat tarttee uusata ku alkaa olla loppu. Apparin etuiskari, punanen säädettävä öljy KONI, vähä päästäny öljyä. Jospa ei tartte alkaa huollattaa iha lähiaikona.
Vähä tippasi vielä sisätilankenno, 16mm letku vissii vähä isohko mutta ei nyt näyttäny enää tipauttelevan ku kiristi klemmaria.
Rattiakseliki vissii nyt hyvässä asennossa, ei oo sen pahemmin tahmannu vaihteen vaihto rattilinkussa mutta äärilaidassa muistaakseni oli vähä jäykempi. En muista, iha hyvä se on ja pelaa niinku pitää.
Kesälle oon suunnitellu josko siirtäs flektin syylärii kiinni (ku rako siinä välissä hävittää varmasti paineen, tuli vaa tääki tässä mielee joskus), kuha kesälomat tulee ni pitäs takaluukku raapasta pöydälle ja hitsuutella se pintapelti + tarvittavat kasaa. Ja tilata siihe tiiviste, se oli jotai 140ish euroa.
Pakkasella tuo hihna luistaa ja vinkuu mutta ei vittu jaksa alkaa tappelee. Kai pitäs jo kaikki hihnapyörät uusia va 80e ebayssa posteinee per pyörä.
Jos laittas saatana hammashihnalla tai tuplaketjulla ni loppus se vitun ininä.
No on se ihan perseestä mutta saa olla; ei oo muuta ku vittumaisen kuulonen. Hihnansyönnistä en tiiä, ei oo tarvinnu vaihella kumminkaa ku joskus ku sen kanssa on välillä tapellu. Ompaha ees joku paikka mikä ei oo täydellinen, hehheh.
Muuta ei kai nyt oo sen kummemmin, paitsi kesärenkaat tarttee uusata ku alkaa olla loppu. Apparin etuiskari, punanen säädettävä öljy KONI, vähä päästäny öljyä. Jospa ei tartte alkaa huollattaa iha lähiaikona.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Piti tossa ennen leimaa yks paikka tehä, oli tiiossa että jossaki vaiheessa tarttee paikata. Ei ollu iso alunperin mut sen verta ohkasta oli toi pystyosa ja alaosassa vanha paikka ni leikkelin samoilla hommilla sit kokonaa poies ja väänsin yhestä palasta paikan.
Kävin kans leimalla, ei ollu kaveri enää työmailla opintovapaan johdosta ni kävin satunnaisella. Nyppi irti tuuletusluukun muovinupin ku luuli käkkärin vapautukseksi, tosin vieressä oli krominen kahva missä luki "brake release". Tallilla tippu kans koskemalla käsii pissapojan nuppi. Nosti autoo mun ohjeistamasta paikasta mut ei kattonu sekää ni putket taittu vähä sisää nostaessa; ei tullu vahinkoa. OIi se muuten asiallinen heppu; katto tarvittavat ja totesi toimivaksi. Oli vähä aikataulut jälessä, yksin töissä ja sillai; ja tais vähä säikähtää ku tommonen romu liikahti pakillaki aika hyökkäävästi Leima tosiaa tuli, ei ollu mittää erikoista. Jarrut oli eessä ja takana vasemmalla 26% pienempänä ni kirrasin niitä. Onneks oli asiallinen katsuri muuten; vaikka tojotien välissä onki outo tommonen.
Ja nyt tosiaa hommasin uudet kesärenkaat, Nexenin nBlue HD Plus tätävoisjatkaavissiinvieläpitkään. Oli aika kohtuullisesti hinnoteltu ja tuntunu mukavilta ajaa ja tosi hiljaset. Erittäin hyvät kyllä kauppakassiin
Sitte kuvapläjäys:
Tommonen oli alapuolelta, lokarinkiinnitys rauta tossa kans.
Pystyosassa oli tommonen jonkulainen reikä; nää on siis runkopalkkia, helman ja etuaisojen välissä. Toi on lattiasta irti; yhistyy lattiaan tulipellin ollessa pystysuora; lattiat sit menee irti vähä viistossa ja toi palkki jää eriksee siihe.
Semmonen kolo tuli, pelti oli aika jees vaikka näyttää aika ruskeelta.
Joo ja se oli tosiaa tuossa kohtu, eturenkaan takana.
Perus paikka, yllättävän hyvin istu ja onnistu muuten. Toho sit perus sikapaska saumoihin, rostexi päälle ja sit massa
Perinteinen leimajesseily
Niijoo, ukki oli tosiaa vetäny vanteesee naarmut. Näky harmaa pulveri alta. Vedin topsipuikolla vähä paikkaa; on aika piilossa ku kapseli tulee just tohon. Aika karu mut sillai välttää; tossa vielä märkänä enkä oo kattonu ees mimmonen oli kuivana. Kuha ei oo harmaa
Rattiakseli oli vähä liikku talvella; piti oikasta ja vedin pikkuräikällä apinaan kii ja tulipellin paskaklemmarisysteemin kiristin kans tiukkaa. Rikka oli välissä et ei mee iha tahmeeks se uloin laakeri/muovihela mut ohuemmallakaan ei tahmannu näköjää. Ei tahmaile nyt enää onneks.
Eipä tässä muuten autopolitiikan osalta; ajettu on joka päivä töihin ja kauppaa. Tuli kans näköjää jo pitkälle yli 200k lukukertaa. Ihan naurettavan vitusti. Taasen kiitos kaikille autoharrastelua seuranneille; siistiä seurata ja kiva kirjotella aina tekemisiä tänne ylös. Näitä on kans hyvä kattoa sit päiväkirjan tapaa et mitä olikaa tolskannu
Kävin kans leimalla, ei ollu kaveri enää työmailla opintovapaan johdosta ni kävin satunnaisella. Nyppi irti tuuletusluukun muovinupin ku luuli käkkärin vapautukseksi, tosin vieressä oli krominen kahva missä luki "brake release". Tallilla tippu kans koskemalla käsii pissapojan nuppi. Nosti autoo mun ohjeistamasta paikasta mut ei kattonu sekää ni putket taittu vähä sisää nostaessa; ei tullu vahinkoa. OIi se muuten asiallinen heppu; katto tarvittavat ja totesi toimivaksi. Oli vähä aikataulut jälessä, yksin töissä ja sillai; ja tais vähä säikähtää ku tommonen romu liikahti pakillaki aika hyökkäävästi Leima tosiaa tuli, ei ollu mittää erikoista. Jarrut oli eessä ja takana vasemmalla 26% pienempänä ni kirrasin niitä. Onneks oli asiallinen katsuri muuten; vaikka tojotien välissä onki outo tommonen.
Ja nyt tosiaa hommasin uudet kesärenkaat, Nexenin nBlue HD Plus tätävoisjatkaavissiinvieläpitkään. Oli aika kohtuullisesti hinnoteltu ja tuntunu mukavilta ajaa ja tosi hiljaset. Erittäin hyvät kyllä kauppakassiin
Sitte kuvapläjäys:
Tommonen oli alapuolelta, lokarinkiinnitys rauta tossa kans.
Pystyosassa oli tommonen jonkulainen reikä; nää on siis runkopalkkia, helman ja etuaisojen välissä. Toi on lattiasta irti; yhistyy lattiaan tulipellin ollessa pystysuora; lattiat sit menee irti vähä viistossa ja toi palkki jää eriksee siihe.
Semmonen kolo tuli, pelti oli aika jees vaikka näyttää aika ruskeelta.
Joo ja se oli tosiaa tuossa kohtu, eturenkaan takana.
Perus paikka, yllättävän hyvin istu ja onnistu muuten. Toho sit perus sikapaska saumoihin, rostexi päälle ja sit massa
Perinteinen leimajesseily
Niijoo, ukki oli tosiaa vetäny vanteesee naarmut. Näky harmaa pulveri alta. Vedin topsipuikolla vähä paikkaa; on aika piilossa ku kapseli tulee just tohon. Aika karu mut sillai välttää; tossa vielä märkänä enkä oo kattonu ees mimmonen oli kuivana. Kuha ei oo harmaa
Rattiakseli oli vähä liikku talvella; piti oikasta ja vedin pikkuräikällä apinaan kii ja tulipellin paskaklemmarisysteemin kiristin kans tiukkaa. Rikka oli välissä et ei mee iha tahmeeks se uloin laakeri/muovihela mut ohuemmallakaan ei tahmannu näköjää. Ei tahmaile nyt enää onneks.
Eipä tässä muuten autopolitiikan osalta; ajettu on joka päivä töihin ja kauppaa. Tuli kans näköjää jo pitkälle yli 200k lukukertaa. Ihan naurettavan vitusti. Taasen kiitos kaikille autoharrastelua seuranneille; siistiä seurata ja kiva kirjotella aina tekemisiä tänne ylös. Näitä on kans hyvä kattoa sit päiväkirjan tapaa et mitä olikaa tolskannu
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Jees, nyt oli se aika että alottelin takaluukun hitsuuta. Hain peltiä, kävin tekemässä pokkaukset kaverin maalaamolla (JP-Paint, tämä mainos oli ilmanen Jukkikselle ) ja ja kattelin perussettiä valmiiks eli sikaa saumoihin ja et on metallikittiä.
Eilen tein keposen 11h ja sain luukun irti, pari pulttia piti pirrata pois saranan pohjakiinnityksestä, vanhan pintapellin veke, putsasin sen alareunan ku se oli oikeinki järissään eikä ees ohentunu ku kulmasta, tein keskelle lasimekanismille perus paskapatentilla nopsaa 0,75mm uuden alaosan ja noihin kulmiin vähä uusin tukirautaa. Ja vetelin vähä epoksia piiloon jääviin paikkoihin. Verhoilun puolelle tarttee pari pientä paikkaa; sit kai jo pintapelti vääntää, kitata, epoksi ja huomenna kasaan. Jospa tuosta tulee minkää näkönen; oon kyl tyytyväinen jo josse on ees ehjä
Eilen tein keposen 11h ja sain luukun irti, pari pulttia piti pirrata pois saranan pohjakiinnityksestä, vanhan pintapellin veke, putsasin sen alareunan ku se oli oikeinki järissään eikä ees ohentunu ku kulmasta, tein keskelle lasimekanismille perus paskapatentilla nopsaa 0,75mm uuden alaosan ja noihin kulmiin vähä uusin tukirautaa. Ja vetelin vähä epoksia piiloon jääviin paikkoihin. Verhoilun puolelle tarttee pari pientä paikkaa; sit kai jo pintapelti vääntää, kitata, epoksi ja huomenna kasaan. Jospa tuosta tulee minkää näkönen; oon kyl tyytyväinen jo josse on ees ehjä
Re: Ford Falcon STW '69
No nyt.
Johan tuota savottaa oot muutaman vuoden skipannu
Johan tuota savottaa oot muutaman vuoden skipannu
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
10 vuottahan se on hapannu tuolla, sillon ku mulle tuli ni pysty tökki heti reikää toho luukkuu
Jees, se pe-la meni sitte sillai tuli 13h ja 10h päivät. Ei jaksanu paljoo kirjotella Perjantaina tein pari paikkaa tonne verhoilun puolelle ja alottelin pintapeltiä. Aika perushommaa, mutta pintapeltiä ei oo nii tullu väännettyä ni vähä jännätti. Ainoo nyt mitä kävi oli moka ku tein sapluunoilla noita muita paikkoja ni jämä palalla missä oli pokkaus ni tein koepalan ja mittasin ton pituuden et tulis pistehitsi koneelle pokkaus oikeesee kohtaan. Ni meni tietty lyhkäseks ja puskusauma ois onnistunu Piti taakse pisteillä laittaa pelti ja siihen sitte tuo pintapelti kiinni. Vähä työmaata lisää mutta taitaa muistua tästä eteenpäi että semmonen mittanauha on kans iha kätsä työkalu
Pistin kans taitoksen takaa pisteillä sen pintapellin kiinni, sit naputtelin sen taitoksen. Vähä ne pisteet veti ruttuun alareunaa mutta helpottu muuten, ja pysyy ehkä kiinni. Jäi takaa katottuna kuskinpuolen puolikkaan keskivaiheille (eli 2/4 osaan vasemmalta) vähä se taitos pullottamaan. Koitin naputella sisään mutta ei se halunnu enää mennä; en tiiä oliko se sitä L-peltiä vasten jo mutta se väkisellä jäi vähä pitemmäks/pullottamaan
Pohjat tein loppu päivästä perjantaina ja lauantaina. Perusmuodot väänsin hyvin mutta en jaksanu sit sipostella ihan loppuun. Vitutti metallikitti ku jätti pehmeen kerroksen päälle ja polyesteri kitti oli jotenki vitun kuivaa levittää. Vedin kitin ohkaseks useemmasta kohtaa ja alimman pokkauksen se pikkureuna oli tosi vittumainen pukkia höylällä ni sinnekki jäi vähä pottupeltoo
Vetelin kaikki kans semmosella pikkuruiskulla, epoksi oli aika paksua vetää sitte isolle pinnalle. Ryppyjä tuli useita ja pinta semmosta raptorin tasosta. Ei ny ihan mutta oli aika karua katottavaa märkänä niitten kittivikojen kanssa. Ja sai vetää pintaa jonku 6-7 kiekkaa ku tuli nii ohkaseen.
Mutta sunnuntaina ku löi nippuun ni kuivana ja paksumpana kerroksena se matta epoksi peitti kittailun viimeistelemättömyyttä ja sitä pinnan laatua aika hyvin. Se ulkona näytti iteasiassa ihan asialliselta. Vähä se alalaita ja kittiviat + pinta tietty perfektionistina ahistelee mutta olin jo valmistautunu et tähä paskalootaan ku ei tartte panostaa niin paljoo ja kuha muuten on hyvin tehty ni se on helevetin hyvä
Puhukoot kuvat puolestaan, kittihommat ei näy, se alalaita oli aika raju vatupassilla kattoessa mut paikollaan sen huomaa jos tietää, ja maalipinta ei oikeesti ees näy jos ei mee kattoo iha lähelle. Ihmeen hyvin siis peitty kaikki ongelmat ja ei oikeestaa tee nyt ees mieli esim vetää epoksia tasaseks, kitata loppuu ja maalata. Ja Hannulta sain siis epoksia joka jäi kai rodista tai aikasemmista projekteista. Sit kuvapläjäys:
Jees, se pe-la meni sitte sillai tuli 13h ja 10h päivät. Ei jaksanu paljoo kirjotella Perjantaina tein pari paikkaa tonne verhoilun puolelle ja alottelin pintapeltiä. Aika perushommaa, mutta pintapeltiä ei oo nii tullu väännettyä ni vähä jännätti. Ainoo nyt mitä kävi oli moka ku tein sapluunoilla noita muita paikkoja ni jämä palalla missä oli pokkaus ni tein koepalan ja mittasin ton pituuden et tulis pistehitsi koneelle pokkaus oikeesee kohtaan. Ni meni tietty lyhkäseks ja puskusauma ois onnistunu Piti taakse pisteillä laittaa pelti ja siihen sitte tuo pintapelti kiinni. Vähä työmaata lisää mutta taitaa muistua tästä eteenpäi että semmonen mittanauha on kans iha kätsä työkalu
Pistin kans taitoksen takaa pisteillä sen pintapellin kiinni, sit naputtelin sen taitoksen. Vähä ne pisteet veti ruttuun alareunaa mutta helpottu muuten, ja pysyy ehkä kiinni. Jäi takaa katottuna kuskinpuolen puolikkaan keskivaiheille (eli 2/4 osaan vasemmalta) vähä se taitos pullottamaan. Koitin naputella sisään mutta ei se halunnu enää mennä; en tiiä oliko se sitä L-peltiä vasten jo mutta se väkisellä jäi vähä pitemmäks/pullottamaan
Pohjat tein loppu päivästä perjantaina ja lauantaina. Perusmuodot väänsin hyvin mutta en jaksanu sit sipostella ihan loppuun. Vitutti metallikitti ku jätti pehmeen kerroksen päälle ja polyesteri kitti oli jotenki vitun kuivaa levittää. Vedin kitin ohkaseks useemmasta kohtaa ja alimman pokkauksen se pikkureuna oli tosi vittumainen pukkia höylällä ni sinnekki jäi vähä pottupeltoo
Vetelin kaikki kans semmosella pikkuruiskulla, epoksi oli aika paksua vetää sitte isolle pinnalle. Ryppyjä tuli useita ja pinta semmosta raptorin tasosta. Ei ny ihan mutta oli aika karua katottavaa märkänä niitten kittivikojen kanssa. Ja sai vetää pintaa jonku 6-7 kiekkaa ku tuli nii ohkaseen.
Mutta sunnuntaina ku löi nippuun ni kuivana ja paksumpana kerroksena se matta epoksi peitti kittailun viimeistelemättömyyttä ja sitä pinnan laatua aika hyvin. Se ulkona näytti iteasiassa ihan asialliselta. Vähä se alalaita ja kittiviat + pinta tietty perfektionistina ahistelee mutta olin jo valmistautunu et tähä paskalootaan ku ei tartte panostaa niin paljoo ja kuha muuten on hyvin tehty ni se on helevetin hyvä
Puhukoot kuvat puolestaan, kittihommat ei näy, se alalaita oli aika raju vatupassilla kattoessa mut paikollaan sen huomaa jos tietää, ja maalipinta ei oikeesti ees näy jos ei mee kattoo iha lähelle. Ihmeen hyvin siis peitty kaikki ongelmat ja ei oikeestaa tee nyt ees mieli esim vetää epoksia tasaseks, kitata loppuu ja maalata. Ja Hannulta sain siis epoksia joka jäi kai rodista tai aikasemmista projekteista. Sit kuvapläjäys:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Tallilla tuumasin että pitäs kattoa ku vähä tuntuu ääni tulevan, ja pakokaasu sisälle, ku takaluukku on nyt ulompana. Se U-tiiviste sen luukun ympärille perus iha lytyssä ku ikää sen 50v. Meinasin et en tilaa sitä tiivistettä ennenku luukku on tehty ettei painu pilalle ku tiesi jo että sen luukun ku käyttää irti ni käy näin. No en tilannu sitä tosiaa vielä mutta kaiveltii sitte vähä varastoja ja Mersun jostai pellinreunaan laitettavastua tein pystyosat ja suoran osan jostai metritavarasta joka on P-mallista. Työnsin vaa yhen listan alle siinä korin puolella ton P:n lipareen ja se D-osa jäi sit luukkua vasten. Sivuilta leikkasin kans pystyosat ja tökin tota mesen tiivistettä ja leikkelin alaosan et jatku sinne vaakaosaan asti.
Perussetit, tuli ihan hyvä patentti eikä tuntunu kotio ajaessa ääni tai pakokaasu; ja näytti se tiivistävän hyvin ku touhutessa tuli testailtua. Säästin pari satkua tollei puolvahingossa
Nänni kovana saranalla.
Perussetit, tuli ihan hyvä patentti eikä tuntunu kotio ajaessa ääni tai pakokaasu; ja näytti se tiivistävän hyvin ku touhutessa tuli testailtua. Säästin pari satkua tollei puolvahingossa
Nänni kovana saranalla.
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Piti kokeilla tuossa kaasuvaijerin vaihtoa. Ku tein joskus tuosta diy-kitistä tommosen kohtuu hyvät, paitti se on vähä lyhyt ja laiton tulipeltii tommosen läpiviennin et olis vähä siistimpi. Tää sitte ainaki jarrua vasten kaasuttaessa hyppäs toi kuori toho läpiviennin päälle; saatto kans aiheuttaa muita vähä omituisuuksia. Esim kaasupoljin vähä pumppaa ku on tennari lattiassa, vähä laiska vaihto oli 2-3 kaasu pohjassa mutta laiton kans vähä ööliä lootaan ku on varmaa vähä tiputtanu sitäki välillä. En oo testiny vielä antamalla happee mutta ööli ainaki vähä paransi vaihtoja.
Ei toi oikeen hyvältä näyttäny Tein sen kunnonvanhan, vanhankunnon purkumersun vaijerin; siinä oli tuo neliöreikä joka passas aiemmin subbarin kuoren reikään; lyhensin 2cm tuota ja laiton tulipeltii vaa läpivientikumin. On se vähä mukavemman olonen nytte ajaa; plus saksalaista laatua ni on pinnotettu kuori sisältä ja vaijeri päältä. Sain mä siitä kitistä ton pään onneks hyödynnettyä
Ei toi oikeen hyvältä näyttäny Tein sen kunnonvanhan, vanhankunnon purkumersun vaijerin; siinä oli tuo neliöreikä joka passas aiemmin subbarin kuoren reikään; lyhensin 2cm tuota ja laiton tulipeltii vaa läpivientikumin. On se vähä mukavemman olonen nytte ajaa; plus saksalaista laatua ni on pinnotettu kuori sisältä ja vaijeri päältä. Sain mä siitä kitistä ton pään onneks hyödynnettyä
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Vähä offtopickia mut tuli jyystettyä Hannulle pallokeula Volkkariin ruutta. Tölkin 2l ilmajäähy, Hayabusan läppärungot, ite tehyt imarit, Mersusta b-pumppu ja antureita yms. Tommonen myyntiautoon menevä setti. Ecuna oli eka kaverin tekemä, Turtanan levyllä, oleva MS1 mutta oli vähän ongelmaa sen kanssa ni tilattii tilalle Atecu V3. 2,5 viikkoo ku eka tappeli MS1:n kanssa ja korjaili vaikka mitä ni oli mukava ku pienellä säädöllä melkee heti löyty kaikki tuon Atecun kanssa; perinteinen Hall-jakaja vaa vaati eka vähä arvailua et sai jakajan oikein ecun kanssa. Oli mm ykkösen tulpanjohto vähä huonosti
Nyt perus säädöt tehty ja olis niiku varmaa tehty säätelyt tälle erää. Kokonaisuudessaa 2kk tappelin sen kanssa, Atecuun ei oikee löytyny tietoa ni oli vähän arvailua jonku aikaa mutta se toimi aikalailla niiku MS2 paitti suuttimet piti laittaa kaikki omalle ohjainpiuhalle. Hyvä purnukka kumminki eikä pahan hintanen Ja johtosarjat ei oo tehty ku toimivaks; ei kuulemma kannata hipostella. Ne on vähä karut konehuoneen puolelta mutta muuten iha asialliset. Eikä oo konehuoneesta nyt kuvia ittellä
Nyt perus säädöt tehty ja olis niiku varmaa tehty säätelyt tälle erää. Kokonaisuudessaa 2kk tappelin sen kanssa, Atecuun ei oikee löytyny tietoa ni oli vähän arvailua jonku aikaa mutta se toimi aikalailla niiku MS2 paitti suuttimet piti laittaa kaikki omalle ohjainpiuhalle. Hyvä purnukka kumminki eikä pahan hintanen Ja johtosarjat ei oo tehty ku toimivaks; ei kuulemma kannata hipostella. Ne on vähä karut konehuoneen puolelta mutta muuten iha asialliset. Eikä oo konehuoneesta nyt kuvia ittellä
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Ford Falcon STW '69
Viime sunnuntaina hajos startti yhenäkin, siis lauantaina kuulu jotai pyörivään osuvaa metallia siis semmosta kling kling kling. Välillä ku kaasutti. Sitte sunnuntaina olin lähössä tallilta ku kiristin kollektorit ja löi tyhjää, sit jäi päälle ja löi tyhjää.
Bendixi paskana, oli rattaan stoppari lukitusrikka lähteny irti ja menny ratas päätyyn asti, hakannu jälkee sekä päätyyn että vähä booreihin missä se liikku. Sitte haarukka oli kulunu jo vituralleen ja rattaassa oli kahen prikan välissä semmonen levy missä oli tapit haarukalle ja takimmainen prikka halennu ja se haarukan vastine tappilevy kans irronnu. Vissiin se on pitempää ollu jo damageista päätellen; vähä joka paikka paskana.
Kenttävikasesta motorcraftin startista otettii bendixi rojut tuohon toiseen, sekä pääty. Tilasin rokkiautolta uuden startin ja hiilet toho nykysee ku ne oli jo vähä käytetyn näköset. Starttaa nyt taas varmaa 800rpm, aivan tajuttoman nopee pyörittämään
Bendixi paskana, oli rattaan stoppari lukitusrikka lähteny irti ja menny ratas päätyyn asti, hakannu jälkee sekä päätyyn että vähä booreihin missä se liikku. Sitte haarukka oli kulunu jo vituralleen ja rattaassa oli kahen prikan välissä semmonen levy missä oli tapit haarukalle ja takimmainen prikka halennu ja se haarukan vastine tappilevy kans irronnu. Vissiin se on pitempää ollu jo damageista päätellen; vähä joka paikka paskana.
Kenttävikasesta motorcraftin startista otettii bendixi rojut tuohon toiseen, sekä pääty. Tilasin rokkiautolta uuden startin ja hiilet toho nykysee ku ne oli jo vähä käytetyn näköset. Starttaa nyt taas varmaa 800rpm, aivan tajuttoman nopee pyörittämään
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests