S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tuplapostaus
Last edited by Camino79 on Tue Jan 22, 2019 8:48 pm, edited 1 time in total.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hirveän riistohinnan otit multa siis
Osta multa siis tuo pois???
Koko auto siis
Osta multa siis tuo pois???
Koko auto siis
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei se joka pyytää vaan..
Emmä taida ostaa, tää yks kyl työllistää riittävästi
Emmä taida ostaa, tää yks kyl työllistää riittävästi
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Vihdoin kerkesin vaihtaan vuotavan pyöränlaakerin.
Ei ollu mitään ihmeitä tapahtunu murikan puolella, öljytkin oli vielä puhtaat.
Vanha siirtolaakeri lähti kätevästi, kun hitsas kooliin ympäri sauman ja vielä mutterit liukuvasaralle. Ekalla napauksella lähti.
Uusi paikallaan
Koppa kiinni ja uusi tarra liimattu
Jarrukengiksi laitoin varastosta löytyneet uudenveroiset, en pistäny vielä uusia kenkiä, haluun nähdä et toi varmasti pitää nyt öljyt sisällä
Mulla on uudehkot jarrurummut uusien kenkien kaveriks, niin vois keväällä pistää sitten uudet kamppeet taakse kaikki.
Laitoin myös lämpimän imuilman venttiilin toimintaan ilmanputsarinkotelossa. Piti se jo syksyl laittaa, mut en oo muka kerenny. Nyt hörii joutokäynnillä/osakaasulla lämmintä ilmaa pakosarjan lähettyviltä. Pelaa kylmänä nätimmin e85:n kanssa.
Ei ollu mitään ihmeitä tapahtunu murikan puolella, öljytkin oli vielä puhtaat.
Vanha siirtolaakeri lähti kätevästi, kun hitsas kooliin ympäri sauman ja vielä mutterit liukuvasaralle. Ekalla napauksella lähti.
Uusi paikallaan
Koppa kiinni ja uusi tarra liimattu
Jarrukengiksi laitoin varastosta löytyneet uudenveroiset, en pistäny vielä uusia kenkiä, haluun nähdä et toi varmasti pitää nyt öljyt sisällä
Mulla on uudehkot jarrurummut uusien kenkien kaveriks, niin vois keväällä pistää sitten uudet kamppeet taakse kaikki.
Laitoin myös lämpimän imuilman venttiilin toimintaan ilmanputsarinkotelossa. Piti se jo syksyl laittaa, mut en oo muka kerenny. Nyt hörii joutokäynnillä/osakaasulla lämmintä ilmaa pakosarjan lähettyviltä. Pelaa kylmänä nätimmin e85:n kanssa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Käytiin sunnuntaina testilenkillä kotkassa, hyvin pelaa perä ja jarrut nyt.
Eilen vaihtelin sitten apukuskin etuvetariin sisemmän suojakumin, kun huomasin et se oli revenny. Samalla kiristin iskarin yläpään pulttia, kun oli hiukan löysällä. Tossa on toi vetarin irrotus suht iso operaatio et sen saa pois..
Tuli siinä samalla vähän siivottua keskikonsolia ja laitettua maalia apparin takasivuikkunan alle, kun oli vähä lohkeillu. Testasin myös vähän ohjaustehostimen kuntoa, kun siitä kylmänä kuuluu sellanen korkeahko vaihteleva sirinä, vähän kun olis kuiva laakeri. Mut ilman hihnaa sitä pumppua pyörittelin, en siitä kyl saanu mitää ääntä irti. Liekkö sitten ihan toi moniurahihna pitää ääntä pyöriessään. Nooh ajetaan vikaa ulos.
Eilen vaihtelin sitten apukuskin etuvetariin sisemmän suojakumin, kun huomasin et se oli revenny. Samalla kiristin iskarin yläpään pulttia, kun oli hiukan löysällä. Tossa on toi vetarin irrotus suht iso operaatio et sen saa pois..
Tuli siinä samalla vähän siivottua keskikonsolia ja laitettua maalia apparin takasivuikkunan alle, kun oli vähä lohkeillu. Testasin myös vähän ohjaustehostimen kuntoa, kun siitä kylmänä kuuluu sellanen korkeahko vaihteleva sirinä, vähän kun olis kuiva laakeri. Mut ilman hihnaa sitä pumppua pyörittelin, en siitä kyl saanu mitää ääntä irti. Liekkö sitten ihan toi moniurahihna pitää ääntä pyöriessään. Nooh ajetaan vikaa ulos.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Johan se tuulilasi 6kk täyttikin..
Mikälie hemmetillinen kivi osu, en oikee nähny edes mistä se tuli.
Mikälie hemmetillinen kivi osu, en oikee nähny edes mistä se tuli.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kun tilaat uutta ni kysy saisko alennusta jos otat 2kpl. Mulla tuli tosiaan hinausköyden koukku siihen kun siirsin suburbania ja siitä meni puskurin rauta poikki
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Paska säkä sullakin.
Laitoin alkuviikosta jo viestiä tonne ihd-glassiin mut ei oo vastausta kuulunu. Sivuilla lukee kyl nykyää et myyvät vaan yrityksille, saas nähä. Täytyy sit jostai muualta kysellä.
Laitoin alkuviikosta jo viestiä tonne ihd-glassiin mut ei oo vastausta kuulunu. Sivuilla lukee kyl nykyää et myyvät vaan yrityksille, saas nähä. Täytyy sit jostai muualta kysellä.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
sbc350 wrote:Paska säkä sullakin.
Laitoin alkuviikosta jo viestiä tonne ihd-glassiin mut ei oo vastausta kuulunu. Sivuilla lukee kyl nykyää et myyvät vaan yrityksille, saas nähä. Täytyy sit jostai muualta kysellä.
Juu ei mee aina niinku aattelis
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Maalasin maskin mustat osat uusiks, kun oli päässy maali rapiseen kiveniskuista pois..
Fiksasin konepeittosta sen ison kiven tekemän iskemän, ja vedin muihinkin kohtiin paikkamaalia, mistä on lohkeillu maalia. Harmittaa kyl kun tulee noita kohtia, mut käyttöauto on käyttöauto. Aina tulee iskemiä ja eikä noi mun maalauksetkaan varmaan oo parhaasta päästä pysymään.
Laitoin vielä vahan pintaan, kun oli ekat Lahti Cruisingit lauantaina ja vedettiin letka tällä
Kuvassa näkyy etuvanne vähän vaaleampana, kokeilin siihen sellasta metallin kiilloitustahnaa, ihan 5min hinkkauksella lähti suurin osa tummista laikuista pois. Jos jaksais joskus loput vanteet käydä läpi?
(huomatkaa tuulilasin hieno "korjaus"
Fiksasin konepeittosta sen ison kiven tekemän iskemän, ja vedin muihinkin kohtiin paikkamaalia, mistä on lohkeillu maalia. Harmittaa kyl kun tulee noita kohtia, mut käyttöauto on käyttöauto. Aina tulee iskemiä ja eikä noi mun maalauksetkaan varmaan oo parhaasta päästä pysymään.
Laitoin vielä vahan pintaan, kun oli ekat Lahti Cruisingit lauantaina ja vedettiin letka tällä
Kuvassa näkyy etuvanne vähän vaaleampana, kokeilin siihen sellasta metallin kiilloitustahnaa, ihan 5min hinkkauksella lähti suurin osa tummista laikuista pois. Jos jaksais joskus loput vanteet käydä läpi?
(huomatkaa tuulilasin hieno "korjaus"
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests