Nonniin, osa varmaan Od:n puolelta jo luntannutkin mutta roudasin kannet jo hiomo kantaseen ja ne pestiin, purettiin ja ohjurit tsekattiin ja onpa muuten todella siistit kannet
Ohjurit aivan timmit ja pesun jälkeen tehdasmaalikin löytyi alta
Elikkäs ei tarvita k-lineja vaan selviän ihan vaan pikku porttauksella ja sit takas koneistamolle missä ajetaan pinnat suoraks ja ajetaan 3-kulmaseetit 1,5mm pitopinnalla ni tulee hyvät
Kanaviakin kurkistelin ja eipä niissä hirveästi ole parantamisen varaa eikä työstövaroja nostaa kanavia ym. Perusjuttuja joten tyydyn tekemään kevyen taskuporttauksen ja ohjureiden ympäryksen muotoilun ja tottakai kanavien kohdistamisen.
'72 Brookwood STW "Sitsueison"
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Noni homma etenee. Ite en oo jaksanu koko oodeeta pahemmin lukea
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Pakko yrittää saada nyt vielä aikaseks kun ens kevät/kesä menee tallinrakentamisen ja tenavan syntymisen kanssa
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Tulipas selviteltyä taka-akseliakin hieman ja siinä tulikin vähän kaksjakoinen fiilis, kun akselihan on pirun kestävä 8,875" 12/10bolt perä mutta kun osiahan siihen ei tunnetusti kovinkaan hyvin saa
Elikkäs vaihtoehto a): ajaa tommosenaan kunnes räjähtää ja miettiä sitten saako osia jollain ilveellä...
B) jemmata tuo suosiolla jollekin pussihousulle ja tehdä tähän erikseen iso 12bolt perse joka sit taatusti kestää
Tällä hetkellä mennään plään aalla mutta jos jostain syystä tulee edukas 12bolt persaus vastaan kolmosen pintaan olevalla vällärillä ni tarvinnee haalia talteen
Elikkäs vaihtoehto a): ajaa tommosenaan kunnes räjähtää ja miettiä sitten saako osia jollain ilveellä...
B) jemmata tuo suosiolla jollekin pussihousulle ja tehdä tähän erikseen iso 12bolt perse joka sit taatusti kestää
Tällä hetkellä mennään plään aalla mutta jos jostain syystä tulee edukas 12bolt persaus vastaan kolmosen pintaan olevalla vällärillä ni tarvinnee haalia talteen
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Saisko siihen rattaiden tilalle räikkä lukon?
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Noissa hd/towing perissä on ilmeisesti ollu kitkalukko aika monesti vakiona, tuosta en oo kattonu onko lukkoa mutta sillä 350sbc koneella ei ainakaan hiekalla jauhanu yhdellä että kai siellä joku lukko on
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Okei no sellaseenhan tuo ei sit käykkään
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Jeps. Mutta kassotaan nyt että mitä tässä keksii. Ei oo kuitenkaan ihan se eka homma mikä pitäs tehdä
Mutta tosiaa jos tässä pikkuhiljaa sais haalittua rahat alakerran hiluihin ni oishan se jo paljon etiäpäin ja sit kun jossain välissä ehtis noi kannetkin vinguttamaan ni sais nekin nippuun
Mutta tosiaa jos tässä pikkuhiljaa sais haalittua rahat alakerran hiluihin ni oishan se jo paljon etiäpäin ja sit kun jossain välissä ehtis noi kannetkin vinguttamaan ni sais nekin nippuun
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Lohko volvon kontissa ja toivon mukaan huomenna riittäs into lähtee laittamaan uudet keinut siihen kaverin sportsideen paikalleen ja sit jos jaksais vielä käydä isäukon kanssa pesemässä lohkon sen duunipaikalla ni sais sen valmiiks mittailua varten
Sit pääsiskin jännäilemään että mimmosia sisuskaluja pitää tilata ja joutuuko lohkoa poraamaan
Sit pääsiskin jännäilemään että mimmosia sisuskaluja pitää tilata ja joutuuko lohkoa poraamaan
Re: '72 Brookwood STW "Sitsueison"
Lohko mitattu ja peräti 3 satikkaa oli huonoimmassa pytyssä heittoa eli stanuromuilla mennään!
Nyt tuolla od:nkin puolella heitin ilmoille että mimmosta mäntää ja männänrengasta pitäs valita tulevaa ahtamistakin silmälläpitäen? Kun matala takomäntähän sinne tulee 99varmasti mutta kuinka eri mäntä-matsku vaikuttaa lämpölaajenemiseen ja männän "keikkumiseen"-->tiiveyteen,renkaiden asettumiseen ja helmojen kalkattamiseen?
Ideoita otetaan vastaan että pääsis sit funtsimaan ja valitsemaan passelia mäntä/rengaskombinaatiota ja sais kiikuttaa lohkon hoonattavaks
Nyt tuolla od:nkin puolella heitin ilmoille että mimmosta mäntää ja männänrengasta pitäs valita tulevaa ahtamistakin silmälläpitäen? Kun matala takomäntähän sinne tulee 99varmasti mutta kuinka eri mäntä-matsku vaikuttaa lämpölaajenemiseen ja männän "keikkumiseen"-->tiiveyteen,renkaiden asettumiseen ja helmojen kalkattamiseen?
Ideoita otetaan vastaan että pääsis sit funtsimaan ja valitsemaan passelia mäntä/rengaskombinaatiota ja sais kiikuttaa lohkon hoonattavaks
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests