Pistin vanhat mittarit kiinni mittarin pohjaan ja liitin uudet mittarit vanhaan kierroslukumittarin sähköliitentään. Sekoo tuo nopeusmittari, kun auton käynnistää, asetukset menee nollille. Täytyy koittaa ottaa jostain muualta 12v, tai sitten tuo jännitteen aleneminen jotenkin saa sen mittarin muistin tyhjenemään startin aikana. Saa nähä tarviiko joku irtikytkemisrele laittaa väliin, että starttauksen aikana katkoo kokonaan virran mittarilta
Mut iha ok näkönen tuosta tuli. Kiekkamittarikin näytti kertalaakista oikein.
Testiajoa, mittari näyttää oikein, kun säätää pulssit auto käynnissä. Uudelleen kun käynnistää niin asetukset tosiaan menee pieleen..
S-10 '88 Blazer 4x4
-
- Posts: 169
- Joined: Mon Feb 23, 2015 12:18 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Moi, ajelin blazerin perässä vähän matkaa perjantaina, viinabensalla menevästä autosta tuli kyllä mukavan makeat tuoksut nenään!
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Joo kyllähän se haisee jonkun verran
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Monta monta kuukautta tuli ajettua mittaristo purettuna ja kytkimet roikku piuhojen varassa, kun taistelin myyjän kanssa tuosta nopeusmittarista. Se tosiaan hävittää joka kerta asetukset kun virrat käy poissa. Loppujenlopuksi koko asetusvalikko katosi, eikä tullut enää takasin. Myyjä lupasi myydä uuden mittarin puoleen hintaan. En ostanu vaan ostin toisen mallisen ja nyt skulaa. Kiva kun on taas kojelauta autossa
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Uudet tulpat tuli vaihdeltua. Sitten hajos duunimatkalla virranjakaja, pyörijä irtos ja halkaisi jakajan kannen. Sain parsittua sillai läjään, et pääsin töihin nykien ja vielä kotiinkin. Laitoin auton seisontaan, kun se olis menny muutenki kesäksi. Nyt ajelen mopolla/mönkijällä/duetilla tai caminolla sitten
Kesällä täytyy tehdä pientä tekniikkapuolen fiksausta niin saa rauhas duunata, ei tarvii olla kokoajan ajossa.
Kesällä täytyy tehdä pientä tekniikkapuolen fiksausta niin saa rauhas duunata, ei tarvii olla kokoajan ajossa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Oho!
Mulla taitaa itseasiassa olla blazerin kyydissä uus pyörijä ja kansi jos on tarves? Edellisen omistajan jäljiltä siellä kun oli kuulema varulta hommannu ne sinne
Kun multa lähtee blazeri jokatapauksessa hävitykseen heti kun ehdin leimaamaan sen ni ne jää ylimääräsiks viimestään siinä kohtaa
Mulla taitaa itseasiassa olla blazerin kyydissä uus pyörijä ja kansi jos on tarves? Edellisen omistajan jäljiltä siellä kun oli kuulema varulta hommannu ne sinne
Kun multa lähtee blazeri jokatapauksessa hävitykseen heti kun ehdin leimaamaan sen ni ne jää ylimääräsiks viimestään siinä kohtaa
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Kun eikös tossa oo samat jakajan romut ku 4.3ssa?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Ei oo samanlainen. On mullakin varmaan kolme 4.3 jakajaa varastossa. Tilaan rockautosta kokonaan uuden jakajan, kun ei näytä maksavan kuin ~55e
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Uusi jakaja sapui tänään rockautosta
Mietin tässä että ehtiskö kesäseisakin aikana purkaa koneen atomeiks, pestä, hoonata+rengastaa ja laittaa uudet laakerit. Loppuu se karstan meneminen nostajiin. Sais sen ajoittaisen nostajan napsutuksen loppumaan vihdoin.
Mietin tässä että ehtiskö kesäseisakin aikana purkaa koneen atomeiks, pestä, hoonata+rengastaa ja laittaa uudet laakerit. Loppuu se karstan meneminen nostajiin. Sais sen ajoittaisen nostajan napsutuksen loppumaan vihdoin.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests