Vihdoin sain aikaseks hommata sähköisen nopeusmittarin. Eli tää täytys upottaa vakion mittarin tilalle.
Samaan syssyyn tuli ostettua kierroslukumittari, joka tulee nopeusmittarin kaveriksi
Hetken jo säikähdin ettei toi mittari pelaa, kun koitin suoraan drac modulen speedo-ulostuloon laittaa kiinni, eikä viisari värähtänytkään. Laitoin sitten suoraan anturin johtoon niin johan rupes viisari liikkumaan. Sain säädettyä pulssit mittarissa niin että aika tarkkaan näyttää oikeeta nopeutta.
Purin jo alkuperäsen mittariston auki
Tuohon täytyy tehdä uusi levy, mihin mittarit sitten tulee kiinni.
Tyhjä hole
S-10 '88 Blazer 4x4
-
- Posts: 169
- Joined: Mon Feb 23, 2015 12:18 am
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Mikä tarkoitus mittareiden vaihdolla sähköisiin?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Saada toimiva nopeusmittari. Uudemmassa jakolaatikossa ei ole paikkaa nopeusmittarinvaijerille, pelkkä sähköinen anturi. Siitä on lisää tuolla aiemmissa viesteissä
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Piirsin mittariston pohjan cadilla ja leikkasin laaserilla. Vedettiin cajolla ensin mattaus pintaan ja sitten vähän vakion kaltainen musta alue noille reunamittareille niin tuli vähän enempi tehdyn näkönen
Toki tiimin logokin piti laittaa Jännästi muuten tuo musta näyttää vasemmalla puolella ihan ruskeelta tms kun valo tulee sopivasta kulmasta
Tein jo mittariston pohjaan reijät noille isoille mittareille mutta siitä ei tullu otettua kuvaa.
Toki tiimin logokin piti laittaa Jännästi muuten tuo musta näyttää vasemmalla puolella ihan ruskeelta tms kun valo tulee sopivasta kulmasta
Tein jo mittariston pohjaan reijät noille isoille mittareille mutta siitä ei tullu otettua kuvaa.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Liimailin taustaa kiinni vanhaan mittarinpohjaan, vähän tursus liimat yli. Kait tuosta kelvollinen tulee kuitenki..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hyvä siitä tulee, ite oisin varmaan vetäny tummaks kokonaan mutta makuasioistahan on turha kiistellä
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Camino79 wrote:Hyvä siitä tulee, ite oisin varmaan vetäny tummaks kokonaan mutta makuasioistahan on turha kiistellä
Joo oisseki voinu olla siisti, ajatus oli vaan että noi vakiotkin mittarit erottuis taustasta. Toi mustaaminen on laaserilla aika hidasta, noi neljä mustaa taustaa ja logo kesti tehdä jotain 25 minsaa
3d tulostettiin kiekkamittarille saman tyylinen kehys kun nopeusmittarissa on. Sai samalla tosiaan upotettua oikealle korolle sen.
Kehyksen sovittelua ja taustaa liimatessa tulleet liimapurseet leikattu pois
Hioin sen vesihiomapaperilla ja seuraavaks se menee asetoonihöyrytykseen
Tsekkasin tänään putsarin alle, kun on meinannu lähtee kuumana huonosti käyntiin ja polttoaineenkulutus on noussu. Arvio osu oikeaan, tbi läppärungon tiiviste alkanu vuotaa. Raapasin ton yläosan irti ja laitan siihen huomenna uudet tivarit..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
No juu, on se aika hidasta kieltämättä
Mitä se mustaaminen oikeastaan on? Polttaako se sen pinnan vai mitä siinä tapahtuu? En jaksanu guuglata kun aattelin sulta tulevan selkokielisemmän vastauksen
Onko muuten kalliita/hankalia saada noi tbi:n tiiviste/korjaussarjat?
Mitä se mustaaminen oikeastaan on? Polttaako se sen pinnan vai mitä siinä tapahtuu? En jaksanu guuglata kun aattelin sulta tulevan selkokielisemmän vastauksen
Onko muuten kalliita/hankalia saada noi tbi:n tiiviste/korjaussarjat?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Rockautosta saa, ite oon kyllä tehny ihan tiivistepaperista ite.
Laaseri pommittaa oksidikerrosta ja siten saa muutettua väriä eli aika pienillä tehoilla tehdään merkkausta. Periaatteessa melkein mikä väri tahansa on mahdollista.
Laaseri pommittaa oksidikerrosta ja siten saa muutettua väriä eli aika pienillä tehoilla tehdään merkkausta. Periaatteessa melkein mikä väri tahansa on mahdollista.
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Okei, hyvä tietää!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests