Tänään sovittelin Rattiakselia takaisin. Tiltti on nyt kiristetty.
Vielä tahdon eri asentoon ratin ja täytyy tehdä kiinnikkeet uusiksi. Samoten vaihdekeppi pitää muuttaa toisen malliseksi kun ottaa muuten mittariston kehykseen kiinni.
Nyt sain kotiin ehjät norrat tamperelaselta harrastajalta.
Lehtijousien etupuslat on näistäkin tietysti ajan saatossa antautuneet. Jenkeistä puslia löytyisi mutta osa on haluttomia lähettämään niitä suomeen ja toisilla ei ole tavaraa hyllyssä. Hetken nurkkia kaivettua löyty jostain entisestä Sierra hommista jääneet uretaanipuslat jotka on lähes käytännössä bolt on kokoiset paikalleen. Ainoastaan ulkokaulaa jos vähän kaventaa niin on loistavat.
Katkenneen norran tilalle laitettu uusi ja puslat vaihdettu. Paikalleen menossa.
No niinhän siinä kävi että on hieman paremmassa ryhdissä noin apuun tulleet norrat. Auto on vinossa ja todella pahasti. Ehjätty jousipakka paikallaan ja nosti noin 15 senttiä ylemmäs nurkkaa. Tietää reilua madallus hommaa viimestään talven aikana.
Tänään pajotettu jousia uudestaan ja nyt auto kulkee almost suorassa. Tarkoittaa sitä että pääsee kohta koittamaan siirtokilvillä ensimmäistä kertaa liikenteessä
Tänää sovittelin ylikokorenkaita alle. Ja ihmettelen taas Joen kätten jälkiä. Äkkiseltään mitattuna kuljettajanpuolen rengas tulee 35mm lähemmäs pyöränkaarta ku apukuskin puolella. Pitää saada kunnolla auto ilmaan että pääsee mittailee mitä siellä on tehty.
Itse pidän myös lookista. Sopii kyllä hyvin ja eivät minusta edes näytä liian isoilta. Mittailin tänään autoa ja rungossa on noin 10mm ristimitta heitto. Etupään pellit on sivussa verrattuna runkoon. Eli ei lopulta kai mitään hirmu vakavaa.