Some progress:
Eli jarrut tuli päiviteltyä, aika liki kaikki kamat capricen settiä. Taakse capricen rummut ja sylkyt koossa 11"/2" (orkkikset 9,5"/2"), eteen capricen olka-akselit ja satulat sekä 1LE camaron 12" jäähdytetyt levyt (orkkikset 10,5"), capricen isompi pääsylkky.
Käsijarrun kanssa joutu nyhräämään apparin puolella, ei mahtunut orkkis capricen systeemi missä vaijeri tulee "väärältä puolelta" jarrukilpeen. Joutu siis muuttamaan vaijerin tulemaan sisään etupuolelta ja muokkaamaan käsijarruvipua mikä tulee kenkään kiinni.
Pikku juttuja tekijämiehille
Mutta rupes se pelaamaan, oikeenkin napakasti.
Eteen joutu ostaa ylös putkitukivarret noitten capricen olka-akselien takia, ne kun on orkkis g-koppasen olkia pidemmät/korkeemmat, ois muuten menny geometriat ihan v*tuiks...
Vähän vanhanaikasta tekniikkaahan tääki jarrupäivitys on jo (ainakin ankkalinnan puolella), kun kaikki sovittelee jo 18" vannetta ja C5 corveten jarruja näihin(kin). Mutta mä halusin säilyttää nykyiset vanteet, ja kamat sattu saamaan aika edukkaasti niin siksi mä tein tämmösen old-school virityksen