Pikkusen tässä funtsailtuani tuli semmonen olo et pitää alkaa kohta suunnittelemaan kovaa hihnapyörää tuohon laturin eteen. Vissiin tämä 94A vastustaa sen verran enempi kyl tuo tahtoo luistella siihen malliin et fiksuinta tehä joku muu ratkasu ku antaa vähä luistaa kengittäessä ja vaihtelee hihnoja useemmin. Nyt kylmänäki on vähän hiinä ja hiinä, saa ajella hetken varovammin ku lähtee aamulla liikenteeseen. Kitkasprayn nakkasin sinne hetken helpotukseksi.
Tohon ei saa vedon löysälle puolelle jousipyörääkään, pitäis olla laturin jälkee mut siellä on heti ohjaustehostimenpumppu. Siitä en tiiä onko tuommonenkaa systeemi kovinkaa toimiva laturin ollessa hihnankiristin mutta pitänee varmaan vaan kokeilla.
Ja mä en noista lisähihnapyöräjutuista tiedä sen kummemmin, jos on jotain fiksua infoo ni kertokaa ihmeessä. Meinasin et olisko järkevintä laittaa se tohon vähän lähemmäs laturia ja melko alas jotta sais ison kosketuspinnan?
Pikanen kuva jostai aikasemmasta postauksesta tämän hetkisestä hihnapyöräsetistä.
