Pasikiainen wrote:Jos kytkin ravistaa niin eikös se johdu useammin asetelmasta eikä itse kytkinlevystä? Tai en mää tiiä.
Hyvin tuntuu kilometrejä nielevän
Siinä on nyt kii se toisiks uusin kytkinlevy mistä meni se booriholkin kiinnitys väljäksi itse levyyn n 10tkm kohdalla. Samoin kävi uudelle made in china levylle. Vaikka uudet laakerit kytkinakselin molemmissa päissä ja vauhtipyörä on koneistettu. Just väännetään uspartsin kanssa takuuasiana.. Tämän edellisen levyn n. 3mm välys kuulemma on lämpölaajenemisen vuoksi
Tilasin rockautosta sit sachsin levyn, on kyllä tosi jämäkän olonen verrattuna toho made in chinaa. Täytyy kattoo jos tilais vielä sen sachsin asetelmanki ni ois kaikki kiinan vermeet poistettu.. tai kai noi paremmatki tehää kiinassa?