Pasikiaisen romut
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Edelleen us-partsin lähetystä odotellaan, pitäs tulla huomenna tai ylihuomenna. Sit pääseekin kasaamaan alakertaa. Vesimarkat on lyöty kera moottorisilikoonin paikalleen, ja kaikki öljykanavien tulpat ruuvailtu paikalleen.
Tulihan pirtsakan värinen
Re: Pasikiaisen romut
Onhan myös jakajan taakse tuleva ö.proppu kiinni? Nimim. Toisen puolen keinut ja tönärit uusiks
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Niin meinaat sitä mikä jää sinne ns lohkon sisään Kyllä sekin siellä on, mutta oikein hyvä varmistaa, koska on tavallaan "vittumaisessa" paikassa, sopessa et jos sitä ei ota "agendalle" vaan vauhdilla vaan viskoo läjään niin helposti varmasti menee se lyötävä proppu paikalleen ja kaikki näyttää olevan oikein
Re: Pasikiaisen romut
Pasikiainen wrote:Niin meinaat sitä mikä jää sinne ns lohkon sisään Kyllä sekin siellä on, mutta oikein hyvä varmistaa, koska on tavallaan "vittumaisessa" paikassa, sopessa et jos sitä ei ota "agendalle" vaan vauhdilla vaan viskoo läjään niin helposti varmasti menee se lyötävä proppu paikalleen ja kaikki näyttää olevan oikein
Juurikin sitä tarkotin, olihan nimittäin melkoinen vitutus kun ekan kerran caminon koneen löi käyntiin ja naputti ni oli jääny se jakajan akselin takana oleva roppu pois
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Laittelin moduulin ja flamethrower "teho"puolan. Ihan kun taas kulkis vähän kevyemmin ja jouheemmin. Kampuran takastefa ja vakaajan kumit tuli, pääsee alakertaakin niputtelee kun sinne asti päästään.
Täyskaasukiihdytyksessä, kone empii hetken, ameriikan slangilla "stalls" kuvailee hyvin, eli hetken miettii varsinkin ykkösellä. Ja menee pirun rikkaalle täyskaasuvedossa, afr heiluu 11 nurkilla. Carterin AFB ja se kiihdytyspumpun ulkopuolinen säätö on siten että mahdollisimman vähän ruikkaa. Mitä pitää säätää?
Re: Pasikiaisen romut
Mulla on capricessa edeli eli cartteri ja tekee ihan samaa, varsinkin kylmänä ja paikaltaan polkastessa, kuulema ominaisuus ko. Kaasarissa jota ei tahdo saada pois... johtuu kuulema ensiö ja toisiokurkkujen halkaisijasuhteesta
Caminossa taas vakumihollikka squarebore ni ei tuu kakomista missään vaiheessa, että sekin puoltaa sitä että ois vaan spreadboren ongelma... tai siis eniten kuulemma kiinni just siitä ensiö-toisio suhteesta, koska esmes rochesterilla ei oo vastaavaa ominaisuutta ja siinä kuitenkin huomattavasti enempi vielä eroa ensiö-toisio halkaisijassa.... että jos onnistutkin jollain konstia hävittämään oireen niin jaa ihmeessä tietoja tännekin niin täytyy sit kokeilla
Caminossa taas vakumihollikka squarebore ni ei tuu kakomista missään vaiheessa, että sekin puoltaa sitä että ois vaan spreadboren ongelma... tai siis eniten kuulemma kiinni just siitä ensiö-toisio suhteesta, koska esmes rochesterilla ei oo vastaavaa ominaisuutta ja siinä kuitenkin huomattavasti enempi vielä eroa ensiö-toisio halkaisijassa.... että jos onnistutkin jollain konstia hävittämään oireen niin jaa ihmeessä tietoja tännekin niin täytyy sit kokeilla
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Rupesin jo miettimään et mitä toi 350 olis mieltä jos siihen löis vakuumiholleyn 750 kokoisena. Semmonen tulee tohon 403een, niin jos sovittais sen jo tohon 350:een, tekis kickkarin kiinnikkeet, jne tarvittavat muutokset jo tolle koneelle
Re: Pasikiaisen romut
Äkkiseltään väittäsin että ei kyllä kannata.... hirmupaljo liian iso 350lle varsinkin kun ei oo mikään ränttätänttä kone edes
Re: Pasikiaisen romut
Kyllä se 750 vakuumi pelaa ihan jees vakiohkossa 350:ssäkin.
Cartterissa on niin naurettavan kokonen kiihdytyspumppu ettei se jaksa ruokkia vähänkään nälkäisempää moottoria vaikka miten säätäis, kokeiltu on
Cartterissa on niin naurettavan kokonen kiihdytyspumppu ettei se jaksa ruokkia vähänkään nälkäisempää moottoria vaikka miten säätäis, kokeiltu on
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Onko täällä kellään hyviä ideoita. Rupesin niputtaa alakertaa. Kampura kii nou probleemos.
Männät pitäs saada kera renkaiden reikiinsä. Tavan rengaspuristin. Mäntä on 4.375" ja kansipahvissa 4.380" reikä. Ei olis oikeen varaa tehä viistettä. En oo saanut edes ensimmäistä öljyrenkaan tukirengasta paikalleen, pääsee aina puristimen ja lohkon välistä kurkkaamaan. Mietin et jos puristimen kaveriksi laittaisi sinne ihan alareunaan klemmarin puristamaan sitä puristinta...
Männät pitäs saada kera renkaiden reikiinsä. Tavan rengaspuristin. Mäntä on 4.375" ja kansipahvissa 4.380" reikä. Ei olis oikeen varaa tehä viistettä. En oo saanut edes ensimmäistä öljyrenkaan tukirengasta paikalleen, pääsee aina puristimen ja lohkon välistä kurkkaamaan. Mietin et jos puristimen kaveriksi laittaisi sinne ihan alareunaan klemmarin puristamaan sitä puristinta...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 68 guests