Oldsmobile Custom Cruiser 1985
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Nämäkin saapui vihdoin, eli nyt OLIS kaikki leegot taka-akseliin jos olisin tajunnu tilaa oikeen kokoiset akselit. Kuvassa siis vahvistetut 30-spline sisäkalut vakiolukkoon. Pitää kattoo mikä olis järkevin tapa edetä. Uudet akselit, uudet C-clip eliminaattorit, uudet laakerit vai uus auto.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Jeh, semmone luaker on että ei oikeen saa. Yritetty ainaki..
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Joo, halvin ollee ostaa uus c-clip eliminaattori. Tie vaikka noist Mark Williamseista sais jonkun markan kun myis pois.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Nonii! Eiku tekemään, paljo kuvia ja tarinaa sitte tänne.
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Joo. Konepelti ja etupuskuri on vahattu 3 kertaan Simonizin classic-carnaubavahalla, ajattelin vetää viel pari kertaa Dodo Juicen Supernaturalia päälle.
Etupuskurista pitää teipata saumat ja kolot, unohdin eilen ruokakaupassa ostaa muovailuvahaa, se olis ollu ehkä parempi vaihtoehto. Teippi jättää reunat ja sit pitää korjata muottia topcoatilla ja se on perseestä. Teen 2-kerroksiset muotit, eli meinaan puristaa hiilikuidun muottien väliin, silleen tulee vahvempi ja ylimääräinen epoksi valuu pois. Duunaan kans jonkun lämmityssysteemin hiilikuidun laminointia varten mut toki eka tarttee saada noi muotit kuosiin.
Eli vahailemaan!
Etupuskurista pitää teipata saumat ja kolot, unohdin eilen ruokakaupassa ostaa muovailuvahaa, se olis ollu ehkä parempi vaihtoehto. Teippi jättää reunat ja sit pitää korjata muottia topcoatilla ja se on perseestä. Teen 2-kerroksiset muotit, eli meinaan puristaa hiilikuidun muottien väliin, silleen tulee vahvempi ja ylimääräinen epoksi valuu pois. Duunaan kans jonkun lämmityssysteemin hiilikuidun laminointia varten mut toki eka tarttee saada noi muotit kuosiin.
Eli vahailemaan!
BMW M5 SBC 1993
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
8 kerrosta vahaa päällä ja suojateipit.
Tältä näyttää kun gelcoattiin laittaa liikaa kovetetta...
Gelcoat on. Seuraavaks: kuitua ja tukirimat ja kehikot. Vitusti kuitua et tulee vahva muotti.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Sehän etenee hyvää vauhtia. Eiku lisää kuvia vaan, mielenkiintosta kateltavaa kuisse lähtee onnistumaan.
Re: Oldsmobile Custom Cruiser 1985 305 SBC
Pikkunen tenkkapoo tuli taas.
Mittasin takarungon, 131cm levee.
Akseli on 155 vanteen kiinnityspisteestä vanteen kiinnityspisteeseen.
Lokarinkaaresta lokarinkaareen on 207cm.
MITÄ VITTUA NYT?
12" vanteellakin tosta tulee ihan järjetön offsetti. Hahah.
Täytyy lie tilata 6" etu- ja 6" takareunat ja kaventaa runkoa. On sit sellanen kun tulee. Ja taas menee $$$
Tai sit tällaset, 17x11 -89 offsetilla (4" bs) ja 15mm spacerit. Mut sit tarttis etuvanteetkin erit. Hmm. Tai Torq-Thrust II:t.
Mittasin takarungon, 131cm levee.
Akseli on 155 vanteen kiinnityspisteestä vanteen kiinnityspisteeseen.
Lokarinkaaresta lokarinkaareen on 207cm.
MITÄ VITTUA NYT?
12" vanteellakin tosta tulee ihan järjetön offsetti. Hahah.
Täytyy lie tilata 6" etu- ja 6" takareunat ja kaventaa runkoa. On sit sellanen kun tulee. Ja taas menee $$$
Tai sit tällaset, 17x11 -89 offsetilla (4" bs) ja 15mm spacerit. Mut sit tarttis etuvanteetkin erit. Hmm. Tai Torq-Thrust II:t.
BMW M5 SBC 1993
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests