Vähän eteni tänään.
Pytyt vedin flexillä:
Pyörivät paikoillaan ja välykset näyttäs olevan ihan jees:
Laitoin myös silmälaakerin paikoilleen ja testailin askia, menee aika sopivasti neljällä adapterilätyllä:
Lopuks sutasin vielä maalia lohkon kylkee:
67 Caravan perä ja mylly updeitit
- rallikuski
- Posts: 367
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Loppi
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Nice, meinasit ihan täksi kesäksi kuitenkin tolla uudella paketilla ajoon?
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Saa nähä, paljon olis tehtävää ja rahaa ei ole. Mut nakerretaan ja katotaan mitä tulee
- rallikuski
- Posts: 367
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Loppi
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Sullakin tuntuu olevan niin monta rautaa tulessa kokoajan
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pitää mielenkiinnon yllä
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Sorvasin keskitysnappulat adapterilevyn siivuille ja pistin pulteilla puristuksiin & hitsailin sieltä täältä kasaan
Sorvasin myös volvon laatikkoon menevät tapit ja painoin prässillä paikoilleen reikiin. Se olis nyt valmis, täytyy vielä kellolla katella et tuleeko se loota suunnilleen ees keskelle tolla patentilla..
ainiin kierteet pitää vielä duunaa tohon startin kiinnitysreikiin..
Sorvasin myös volvon laatikkoon menevät tapit ja painoin prässillä paikoilleen reikiin. Se olis nyt valmis, täytyy vielä kellolla katella et tuleeko se loota suunnilleen ees keskelle tolla patentilla..
ainiin kierteet pitää vielä duunaa tohon startin kiinnitysreikiin..
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Noniin nythän se sinne käy:
Vaihdoin hajonneen bensapumpun johonkin tallin nurkasta löytyneeseen purkaamo-malliin ja autohan alkoi käymään ihan jees. Kävin ajamassa pienen lenkinkin
Fiilistelyn jälkeen purin imusarjan ja ahtimen irti. Meinasin duunata uuden tuon imusarjan yläosan. Jospa sais vähän fiksumman muotosen tehtyä, eikä tarviis pelätä tuota hitsaussaumaa että rapsahtaa irti..
Innoissani vielä tipautin vanhan vaihdelaatikonkin alas:
Työmaata:
Vaihdoin hajonneen bensapumpun johonkin tallin nurkasta löytyneeseen purkaamo-malliin ja autohan alkoi käymään ihan jees. Kävin ajamassa pienen lenkinkin
Fiilistelyn jälkeen purin imusarjan ja ahtimen irti. Meinasin duunata uuden tuon imusarjan yläosan. Jospa sais vähän fiksumman muotosen tehtyä, eikä tarviis pelätä tuota hitsaussaumaa että rapsahtaa irti..
Innoissani vielä tipautin vanhan vaihdelaatikonkin alas:
Työmaata:
-
- Posts: 618
- Joined: Sat Feb 09, 2013 9:54 am
- Location: Kajaani
- Contact:
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Jee, hyvä että etenee!
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Pikku-Kalle wrote:Jee, hyvä että etenee!
Ihan kiva rakennella tätä välillä.
Pulttasin vaihteisto adapterin autossa kiinni olevaan moottoriin ja suojautin uuden askin alle. Ei ota oikeen mistään kiinni koriin(ei sinänsä yllätä, koska vanha aski oli niin hemmetin iso). Leikkasin vaihteistotunnelista siivun pois mistä keppi sujahti näkyviin. Tulee ainakin mukavan lähelle ettei tarvi kurkotella vaihteista vaihtaessa
Pikkanen korotus tuli tunneliin kepin kohdalle että jää varaa keikkua, sehän kun on kumityynyillä kiinni itse vaihteistossa ja koriin tulee vaan tosta kumilärpäkkeestä
Täytyy toi paikkapala vielä hitsailla kunnolla kiinni seuraavalla kerralla
- rallikuski
- Posts: 367
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Loppi
Re: 67 Caravan perä ja mylly updeitit
Rupee edistymään vauhdilla. Se on aina mukavaa harrastella kun saa paljon näkyvää aikaseks
Mistäköhän sitä ite löytäis virtaa niin paljo että jaksais laittaa aikaa kiinni muuhunkin kuin vaan yhteen autoon... Pitäis yks silvia hitsata ja mersu turbottaa ja mönnkärii modailla
Mistäköhän sitä ite löytäis virtaa niin paljo että jaksais laittaa aikaa kiinni muuhunkin kuin vaan yhteen autoon... Pitäis yks silvia hitsata ja mersu turbottaa ja mönnkärii modailla
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests