Konepeltiin joutuis varmaan tekemään jonkunlaisen ratkaisun 351:llä.
Vapaassa maailmassa näkyy gemssun LS:iä myöten asennetun kattiloita Sierraan/Merkuriin.
Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Rauhallisesti etenee Sierra rojekti, mutta etenee kumminkin.
7satanen on kiinni, turbiini keskityy mutta ei vielä kiinnity vetolevyyn, kardaani vaihtu 2 osaisesta chevy/cossu sierra ratkaisusta 1 osaiseen 4wd Aerostarin keppiin. Gemssun yoke kävi pökkäämällä tohon Fordin pikku ristikkoon ja perän päähän jäi tilaa 40mm jaonmuutos spacerille. Josta kiitos STA Racingille.
US Partsista tuli Griffinin jäähdytin, joka pikku modeilla meni orkkis paikalle. Flektit vielä on kiinnittämättä.
Ja juuri saamamme tiedon mukaan pitäis olla joulukuussa tilatut venajousetkin jo saapuneet eli pääsiäisen pyhinä vois kuvitella saavansa kattilan nippuun.
Viimeaikoina on askarreltu 4bbl EFI läppärungon kanssa. Holleyn 750 dp throtle plate yhdistettynä 2" 4 reikäseen spaceriin ja siihen suutinta, fuel railia,tps:ää ym. Eikä toiminnasta ole mitään takeita.
Helpompi, halvempi ja todnäk toimivampi olis ollu ostaa valmis tehdastekonen. Mutta tohon hyvä vedota jos ei pelit soita. Onneksi on sentään 1000ppm HC:t tossa kopassa..
Classic Motor Show lähenee uhkaavasti, nyt alkaa epäilyttää tokko tällä ehtii harrasteajoneuvo parkkiin.
Mutta ainakin siellä voi keekoilla harrasteajoneuvo henkinen takki päällä.
Kuvia on vielä vähänlaisesti, kun ne jotka oli huuhtoutui pesukoneessa edellistä luurista..
7satanen on kiinni, turbiini keskityy mutta ei vielä kiinnity vetolevyyn, kardaani vaihtu 2 osaisesta chevy/cossu sierra ratkaisusta 1 osaiseen 4wd Aerostarin keppiin. Gemssun yoke kävi pökkäämällä tohon Fordin pikku ristikkoon ja perän päähän jäi tilaa 40mm jaonmuutos spacerille. Josta kiitos STA Racingille.
US Partsista tuli Griffinin jäähdytin, joka pikku modeilla meni orkkis paikalle. Flektit vielä on kiinnittämättä.
Ja juuri saamamme tiedon mukaan pitäis olla joulukuussa tilatut venajousetkin jo saapuneet eli pääsiäisen pyhinä vois kuvitella saavansa kattilan nippuun.
Viimeaikoina on askarreltu 4bbl EFI läppärungon kanssa. Holleyn 750 dp throtle plate yhdistettynä 2" 4 reikäseen spaceriin ja siihen suutinta, fuel railia,tps:ää ym. Eikä toiminnasta ole mitään takeita.
Helpompi, halvempi ja todnäk toimivampi olis ollu ostaa valmis tehdastekonen. Mutta tohon hyvä vedota jos ei pelit soita. Onneksi on sentään 1000ppm HC:t tossa kopassa..
Classic Motor Show lähenee uhkaavasti, nyt alkaa epäilyttää tokko tällä ehtii harrasteajoneuvo parkkiin.
Mutta ainakin siellä voi keekoilla harrasteajoneuvo henkinen takki päällä.
Kuvia on vielä vähänlaisesti, kun ne jotka oli huuhtoutui pesukoneessa edellistä luurista..
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Ei kyllä tarvi Cortinallakaan lähteä tapahtumaan...
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Cortina taitaa olla vielä enemmän levällään kun tää STW.
Pari pikkujuttua tarvis enää sepittää.
Pari pikkujuttua tarvis enää sepittää.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
No ei tarvinnu pyhinä kansia kasata. Ne joulukuusta tilauksessa olleet venajouset saapui. Osittain. Sisemmät jouset saivat us partsissa hoidettua. Ja yllättäen kukaan ei tiedä puuttuvista osista mitään. Mistähän se Ruoppa niille julleille oikeen maksaa..
RP:stä lupasivat vieterit ens perjantaiksi.
Onhan tässä vielä rojektia jäljellä, ettei tää nyt yksiin jousiin kaadu, vaikka melkein jo alko vituttaa.
RP:stä lupasivat vieterit ens perjantaiksi.
Onhan tässä vielä rojektia jäljellä, ettei tää nyt yksiin jousiin kaadu, vaikka melkein jo alko vituttaa.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
On se vaan aina mieltäylentävää kun jää jotain osia tulematta.
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Takajarruja askarreltu.
Melko helposti asettu, mitä nyt voi odottaakin onhan noi Fordin osia.
11.8" eli melkein 300mm
Kaiketi S197 Mussen takuset. Ford Racingin trukki setistä noukittu oleelliset osat.
Kässäri kahvaan pientä modia, niin käy Sierran levyjarru mallin vaijeri.
Letkuiksi tulee em. Mussen oikean puoleiset letkut, väliputkella yhdistettynä Sierran orkkis letkuihin.
Melko helposti asettu, mitä nyt voi odottaakin onhan noi Fordin osia.
11.8" eli melkein 300mm
Kaiketi S197 Mussen takuset. Ford Racingin trukki setistä noukittu oleelliset osat.
Kässäri kahvaan pientä modia, niin käy Sierran levyjarru mallin vaijeri.
Letkuiksi tulee em. Mussen oikean puoleiset letkut, väliputkella yhdistettynä Sierran orkkis letkuihin.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Eipä tullut takajarruihin Mussen letkuja, tai olis saanu US Partsilta tehdastilauksena. Joskus. Öbaut 45e/kpl.
No, se helpompi ratkaisu motonetistä STW Mondeon takaletkut, hyllystä 9,90/pala.
Etujarrutkin saatu aikaiseksi.
Cossun tolppa, Scorpparin napa, x5 bemarin levy, mesen Brembo.
Loppupelissä melko simppeli homma.
Eikä vannekaan ota kiinni.
700:n turbiini on saatu kiinni Fordin vetolevyyn
Ricothekidd Sr. koneisti ton alsa adapterin jostain selkeesti paremmasta kamasta. En saanut kun yhden tapin poikki kierteitä (7kpl) tehdessä.
Koko paketti lopullisesti paikallaan.
Fox Mussen öljypohjalla istuu ihan hyvin.
Joskin toi automaatti täyttää vanhan mallisen (-82-84) kapean tunnelin melko tehokkaasti.
No, se helpompi ratkaisu motonetistä STW Mondeon takaletkut, hyllystä 9,90/pala.
Etujarrutkin saatu aikaiseksi.
Cossun tolppa, Scorpparin napa, x5 bemarin levy, mesen Brembo.
Loppupelissä melko simppeli homma.
Eikä vannekaan ota kiinni.
700:n turbiini on saatu kiinni Fordin vetolevyyn
Ricothekidd Sr. koneisti ton alsa adapterin jostain selkeesti paremmasta kamasta. En saanut kun yhden tapin poikki kierteitä (7kpl) tehdessä.
Koko paketti lopullisesti paikallaan.
Fox Mussen öljypohjalla istuu ihan hyvin.
Joskin toi automaatti täyttää vanhan mallisen (-82-84) kapean tunnelin melko tehokkaasti.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Rauhallisesti etenee.
Viime aikoina konehuoneen sähköjä nysvätty, MS alkais olla hahmollaan, pensapumppu ja -linjat nii vois koittaa kaapeleilla tulille.
Lootan öljyjäähyn letkut kiinni ja vedet koneeseen.
MHR:n el presidente toimitti WTF camaroon rojekti akselin. Ähvästä luonnollisesti.
Dana 60, 35 poorisilla vetareilla, 3.73 välityksellä.
Detroit Lockeri ja puolen metrin kavennus. Pyöränlaakerit pitää samalla vaihtaa sopiviin 9" osiin, noilla C-sokka vehkeillä ei ole ystäviä.
Viime aikoina konehuoneen sähköjä nysvätty, MS alkais olla hahmollaan, pensapumppu ja -linjat nii vois koittaa kaapeleilla tulille.
Lootan öljyjäähyn letkut kiinni ja vedet koneeseen.
MHR:n el presidente toimitti WTF camaroon rojekti akselin. Ähvästä luonnollisesti.
Dana 60, 35 poorisilla vetareilla, 3.73 välityksellä.
Detroit Lockeri ja puolen metrin kavennus. Pyöränlaakerit pitää samalla vaihtaa sopiviin 9" osiin, noilla C-sokka vehkeillä ei ole ystäviä.
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Re: Ford Camaro, projekti WTF ja Sierra STW 5.0
Enää ei tarvi arpoa kaarien tekemistä WTF camaroon..
https://youtu.be/8_UIR-Ild4w
https://youtu.be/8_UIR-Ild4w
Cosworth inssi Geoff Goddardia lainaten: Limit's are only set by lack of knowledge..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests