Ensi viikon tavoitteisiin kuuluu siis putkiston ja tankin uusiminen ni sit ois noi ns. Pakolliset alta pois. Toki edelleen on uudet kajarit asentamatta samoin kuin sumari-pakkivalojen asennus taakse

Lisää kuvia etc kunhan saan jotain taas aikaiseksi

sbc350 wrote:Ite oon haaveillu peltisarjoista ja tuplaputkista.. Jotain täytys tehdä kun alkaa olee kans aika rapee toi putki mullakin.
Oliko tankin yläpuoliset pannat ruostunu poikki niinku mulla oli? Ja alapuoliset oli kanssa aivan morot
Camino79 wrote:Ite mietin että onkohan tohon mitään "laillista" virityskeinoa? lähinnä siis kun mulla on jo vähäpäästönen koppa ni ei voi oikeen ahtaa eikä tehdä mitään muutakaan kivaa
Keme wrote:Camino79 wrote:Ite mietin että onkohan tohon mitään "laillista" virityskeinoa? lähinnä siis kun mulla on jo vähäpäästönen koppa ni ei voi oikeen ahtaa eikä tehdä mitään muutakaan kivaa
Oottele vähän aikaa. Kesällähän noiden rakentelujuttujen pitäs muuttua sillei, että alle Euro3 päästönormin vähäpäästöselle saa tehä mitä vaan kunhan se menee konttorilla päästömittauksesta läpi. Toi Euro3 o jostai 1998 korvilta eteenpäin.
Users browsing this forum: MikkoU and 6 guests