Pasikiaisen romut

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Tue Mar 10, 2015 3:01 pm

Joo, pitää tapella sen kaa :lol: En tiiä, onko jotain jännää tapahtunut kun nokkakaan ei lähde irti, liikkuu vähän edes takas,ehkä sentin verran mut ei sit kuitenkaan lähe?

Niputtelin nyt takajarrut ihan rummuilla ja c-clipseillä... Paremmat vetarit sinne tuli, toivon et rupee niillä pitämään.

Onks tääkin korjauslaakeri? Luulin et kuskin puolella vaan on, mut tuokin näyttää erehdyttävästi et apparinkin puolella on. Stefan ostin siinä uskossa et apparin puolelal ei olis korjauslaakeria, mut se on erinäköinen kuin tuo nykyinen.

Image

Automaattisäädöt tuli uusiksi kun ne oli vuosien varrella hävinnyt.

Image

Jos jollain on köykämiiniperäkoppaa tohon 7,5iin, sellaista jossa on pukkien tuet niin voisin ostaa. Olis se sit valmiiksi hankittuna.

Pakosarjat vein pinnoittettavaksi, muuten toi oliskin aikalailla ajokunnossa. Johan kohta rupee kelitkin sallii :P

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Tue Mar 17, 2015 8:15 pm

Image

Pakosarjat pinnoiteltu sisältä ja päältä :p Putkiston läjäystä vaille siis pääsee kokeilee 8-)

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Thu Mar 19, 2015 9:13 pm

Pääs kunnolla kokeilee, kakkonen uupuu plootasta :|

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Pasikiaisen romut

Postby herrakani » Thu Mar 19, 2015 9:46 pm

Panta irti?
BMW M5 SBC 1993

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Thu Mar 19, 2015 10:05 pm

Joo, mä oon tod näk sössinyt sen ankkuroinnin kiinnityksen tai muuta.

Onko tietoa, jos teen painemittauksen, voiko siitä mitään järkevää saada selville? Jos painetta löytyy niin voi pantaservon ja venttiilikoneistovian unohtaa?

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Pasikiaisen romut

Postby herrakani » Thu Mar 19, 2015 11:28 pm

Ööm joo ehkä. Mulla oli muuten silleen et se panta ei ollu kohdillaan, asensin sen servon lopulta niin et mulla oli pari ruuvimeisseliä työnnetty sinne pannan ja kuoren väliin et se meni oikeeseen läpeen.
BMW M5 SBC 1993

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Fri Mar 20, 2015 5:56 pm

Ilmeisesti ne tiivisteet oli väärät servolla, nyt kun tutkin niin nehän on helvetin väljät. Se tikku mikä sitä pantaa tökkii niin tuntui ihan hyvältä kun sitä tökin. :lol:

E. Tai ainakin kuluneet tiivisteet, en niitä vaihtanut lootaa kasattaessa.

User avatar
herrakani
Posts: 480
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Helsinki

Re: Pasikiaisen romut

Postby herrakani » Fri Mar 20, 2015 8:11 pm

servon pysty testaamaan ilmalla jostain reijästä. googlaa.
BMW M5 SBC 1993

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby sbc350 » Fri Mar 20, 2015 8:12 pm

Muistan et se pannan asentaminen oli vähän kökki homma. Muistaakseni siihen oli testi paineilmalla että toimii oikein kasatessa? Johan tästä on vuosi ku ton th200 tein ni ei voi enää muistaa :mrgreen:

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Fri Mar 20, 2015 9:25 pm

No on kyllä. Ja joo pystyy testaa jos ottaa venttiilikoneiston pois, sitä en haluais tehä.

Kun tuntuu et joskus sieltä löytyy se ja joskus ei. Lämpösenä ku kiihdyttää niin kakkonen löytyy jostain 4500rpm. Joku siellä falskaa mutta mikä.


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests