Pasikiaisen romut
-
Re: Pasikiaisen romut
Joo, noi mun on 35,5mm, eli vähän on väljä laakerikooli Harmi.
-
Jäykistelin vähän runkoa ja tuin noita takaiskareitten yläpäitä, apinoin vähän umiperformancea kun ne tuommosta kaupittelee, tein budjetilla itse :p Coileilla kuitenkin noihin tulee aika paljon voimia? En halua että runko hirveästi joustaa joustoliikkeessä.
Se että onko tuolla mitään käytännön hyötyä, onkin ihan eri asia, tulihan nyt harrastettua
Ei varmasti yhtään huono juttu toi lisätuki, ei meinaan oon vahvin kohta toi iskarin kiinnike
-
Näinpä, varsinkin tosiaan kun vakiona jousivoimat tulee lähemmäs tuota runkoaisaa, nyt se jäykistyy varmasti aika kivasti.
Oodeella joku linkkas amerikan topicceja, missä pojat on tehneet kaikennäköisiä lisätukia, oli mielenkiintoista luettavaa, joku kehu kyllä muutoksia aika uskomattomiksikin, mutta ajattelin ehkä kokeilla, kun eihän noissa mitään rahallista tappiota oikeastaan ole, kun harrastukselle palkkaa laske.
Pistän nyt ne vaikka tähänkin vielä mitä olen suunnittelut tekeväni.
http://www.oldspower.com/vb/showthread.php?t=39246
http://jeffd.50megs.com/frame_brace_page.htm
Kantsii lukee noi, jos yhtään kiinnostaa, on mielenkiintoiset.
Tän lisäksi oli vielä juttua ton takapenkin selkänojan takaa löytyvän pellin jäykistyksestä, mutta ymmärsin ainakin et '80 Cutlassissa olisi jo jäykempi toi rakenne?
Oodeella joku linkkas amerikan topicceja, missä pojat on tehneet kaikennäköisiä lisätukia, oli mielenkiintoista luettavaa, joku kehu kyllä muutoksia aika uskomattomiksikin, mutta ajattelin ehkä kokeilla, kun eihän noissa mitään rahallista tappiota oikeastaan ole, kun harrastukselle palkkaa laske.
Pistän nyt ne vaikka tähänkin vielä mitä olen suunnittelut tekeväni.
http://www.oldspower.com/vb/showthread.php?t=39246
http://jeffd.50megs.com/frame_brace_page.htm
Kantsii lukee noi, jos yhtään kiinnostaa, on mielenkiintoiset.
Tän lisäksi oli vielä juttua ton takapenkin selkänojan takaa löytyvän pellin jäykistyksestä, mutta ymmärsin ainakin et '80 Cutlassissa olisi jo jäykempi toi rakenne?
-
Hitech tukitanko asennettu paikoilleen. Tarkoitus olis seuraavaksi rakennella konehuoneeseen sisälokarista etupeltiin menevät "tuet" uusiksi, nuo vanhat on siis semmoset ehkä 8mm tangot, mitä pystyy heiluttelemaan, eli ne ei juuri tue mitään.
-
Sarjassamme viritykset.
Noihin sentäs uskaltaa nojata
Noihin sentäs uskaltaa nojata
-
Ostin 403:en.
Yheltä tutulta löytyi ja hällä oli tarve tuolle mun joutilaalle 350 lootalle, joten hierottiin näistä siis vaihtokauppaa. 403 on ollut pitkään haave, ja tää tulee sit oldsin nokalle "joskus", tarkotus tehä alhaalta vetävä katukone mutta voimaakin sais olla jonnin verran. Katotaan mihin päästään ja millä aikataululla. Turha kuitenkaan odottaa isompia updeittejä tän koneen osalta vielä.
Jakaja on jonkinverran kiinni, joku edellinen omistaja yrittänyt irrottaa, rikkonut jakajan ja on helvetin kovaa kiinni.
Yheltä tutulta löytyi ja hällä oli tarve tuolle mun joutilaalle 350 lootalle, joten hierottiin näistä siis vaihtokauppaa. 403 on ollut pitkään haave, ja tää tulee sit oldsin nokalle "joskus", tarkotus tehä alhaalta vetävä katukone mutta voimaakin sais olla jonnin verran. Katotaan mihin päästään ja millä aikataululla. Turha kuitenkaan odottaa isompia updeittejä tän koneen osalta vielä.
Jakaja on jonkinverran kiinni, joku edellinen omistaja yrittänyt irrottaa, rikkonut jakajan ja on helvetin kovaa kiinni.
-
Onko kellään tullut vastaan jakajaa joka ei lähde irti Siis, aivan jumalattoman kovaa kiinni. Oon uittanut crc:tä siihen lohkon reikään. Nokasta kun pyörittelee niin jakajan keskitappi liikkuu. Edellinen moottoria purkanut on väkivalloin saanut sen jakajan aika pieniin osiin, mut ei se edelleenkään tuu pois sieltä. Uskaltaako väkisin vääntää siitä jakajan varresta sopivan kokoisella lenkillä? Jakajallahan nyt ei oo mitään väliä, kun se on jo ihan tohjona mut kuhan lohko kestää :p
Toi grilli mikä meillä jätkien kanssa on hallilla ( 350sbc) ni siitä ei lähteny jakaja vaikka teki mitä, mutta ite koittasin vielä pillillä lämmittää ja sit jakarilla tms. Siitä kannasta vaan kylmästi kääntämään... sit tietysti menee hankalaksi jos se sattuu korkkaamaan kunnolla mutta saa sen pilkkomalla viimeistään veks