Sit jos joku tietää mikä ero on levy/rumpu pääsylinterillä vrt. levy/levy pääsylinteriin niin vinkkejä kuunnellaan. Tyyppi jolta nuo osat ostin, sanoi että rumpujarrun pääsylinterissä olis joku takaiskuventtiili, minkä pois ottamalla sen sais toimimaan levyjarrujen kanssa? Sit kysymys kuuluu sen lisäks että tuleeks noista takajarruista niin tehokkaat että tartten paineensäätimen takapiiriin ettei vedä takajarruja ekana lukkoon?
Perkeleen vetarin stefakin vuotaa toiselta puolelta, ilmanko oli leimalla vähän tiukoilla et meni takajarrut läpi.
Pasikiaisen romut
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Höh, ei mee ku elokuvissa. Olisin noi jarrut tahtonut laittaa, mutta vetarin stefat vuotaa öljyä, ja toisella puolella on jo offset laakeri. Päädyin siis että laitan c-clip eliminaattorit. No niitten kanssa ei tietenkään levyt sovi. Eli nyt olis jollekkin innokkaalle myydä noi levyjarrut.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Jarrut ei kauaa ehtineet olla myynnissä, eli tosiaan vähän rajallinen budjetti niin piti päättää laittaako uudet offset laakerit ja toivoo että pitää, kun vetarit jo vähän kuluneen näköiset. Päätin sitten myydä jarrut eteenpäin ja hommata ne eliminaattorit. Palaan asiaan sitten kun saan eliminaattorit hankittua
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Höh, henk koht finanssitilanne ei taida sallia noitten eliminaattoreidenkaan ostoa, 330e us-partsilta oli vähän yskäisyn aihe. Viittis hirveesti tohon pikkuperään kuitenkaan panostaa.
Kehaisenpa muuten Rallyracen toimintaa, saa vaihtaa jousta, vielä pitää mennä jäykemmäksi. Nyt vaihdoin 350lbs jouset ja apujouset sit pitämässä että pysyvät kupissaan kun autoa nostelee. Vielä näkemättä et miten vaikuttaa :p Olis mulla niistä kuvakin kun ovat autos kiinni mut nyt ei tietotekniikka ole kanssani yhteystyössä
Kehaisenpa muuten Rallyracen toimintaa, saa vaihtaa jousta, vielä pitää mennä jäykemmäksi. Nyt vaihdoin 350lbs jouset ja apujouset sit pitämässä että pysyvät kupissaan kun autoa nostelee. Vielä näkemättä et miten vaikuttaa :p Olis mulla niistä kuvakin kun ovat autos kiinni mut nyt ei tietotekniikka ole kanssani yhteystyössä
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Tuli muuten mieleen, et millanen homma noi coilit on saada leimattua.. Saaks noita kiinnikkeitä virallisesti muokata/tehä ite? Hyvä näin jälkikäteen miettiä :p
Re: Pasikiaisen romut
Pasikiainen wrote:Tuli muuten mieleen, et millanen homma noi coilit on saada leimattua.. Saaks noita kiinnikkeitä virallisesti muokata/tehä ite? Hyvä näin jälkikäteen miettiä :p
Tuskin on hirveän tappelun takana.
Kiinnikkeet saa tehdä itse.
Eihän siinä nyt periaatteessa jousitustyyppi muutu mihinkään.
Vertaa jos ois ollu alkuun lehdillä ja muutos coileille.
Re: Pasikiaisen romut
Minkä kokoset eliminaattorit? Mulla on TOISTAISEKSI hyllyssä viel vakio 8,5" sopivat.
BMW M5 SBC 1993
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Mullon vaan 7,5" pikkuperä et ei varmaan sovi :/
E. googletin, saattaa sopia! Noi vetarit mitkä mulla on niin on 1.398", ja summitracingin mukaan olis samat eliminaattorit 7.5-8.5"!
E. googletin, saattaa sopia! Noi vetarit mitkä mulla on niin on 1.398", ja summitracingin mukaan olis samat eliminaattorit 7.5-8.5"!
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Jos on 1.398" eliminaattorit niin sopii, pitkäkatos on kai isommat vetarit, niin semmosen eliminaattorit ei sovi. Mut näis henkilömalleis on kai 1.398 vetarit, et jos sulla on 1,398 sopivat eliminaattorit niin voin ostaa.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests