Tässä sulle hyvä kama:
moneen vehkeeseen tota myynyt ja nyt sunnuntaina pitäs vetää impalan putket samalla kamalla
37,90€/pint, pintillä vetää molemmat pakoputket jos ei hirveesti suhi ohitse, lämmitys esim kuumailmapuhaltimella.
Laita YV niin voin vaikka lähettää jos et oo lahden seudulla
Pasikiaisen romut
- ricothekidd
- Posts: 68
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Hollola
- Contact:
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Kuulostaa hyvältä, kerros lisää. Suoraanko putken päälle vaan pensselillä ja sit kuumailmapuhaltimella pitäs saada kuivaks? Tarttuuko puhtaaseen putkeen vai vaatiiko toi jotain hiekkapuhallusta tms.
Änkän taakse vielä kannake, niin sit on viimeistelyä vaille valmis putkisto
Änkän taakse vielä kannake, niin sit on viimeistelyä vaille valmis putkisto
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Nyt on apparinkin puoli viimeistelyjä vaille valmis. Ja kylläpä tuli hiljainen, todella hiljainen! Veikkailen että ens kesänä kelpaa cruisailla, jos toi nyt vaan ei jytise sisälle, en usko kun on niin sivistyneen kuulonen. Aikalailla sitä mitä hain, jopa ehkä liian hiljainen. Mutta aikalailla siltä kuulostaa, miltä pitääkin, nyt ei oo enää sellainen ränttätänttä mikä ei kulje mihinkään, vaan jopa aika hiljaisen kuuloinen, mut sit ku kenkii niin kuulee et on siellä jotain pellin alla.
Eli näillä mennään, seuraava asia millä pyritään vaikuttaa käyntiääneen on uus kone, sit joskus :p
- Schweinhund.
- Posts: 162
- Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am
Re: Pasikiaisen romut
Nyt sit väliaikaissuunnitelmat romukoppaan ja keskityt +400 kuutiotuumaan.
455 on se the engine.
Iso cad tai chev on painava mutta kaikki buick olds pontiac kattilat järkevän painoisia.
Tietty jos toi olis mun niin saattaisin harkita jotain hx-40 tyypistä ratkaisua keski ja ylärekisterin vääntömomentin nostamiseen.
Olds koneen kyseessä ollenhan se ei vakiopakosarjoilla vaadi kuin yhden sovitelaipan väkertämistä.
Itsehän juuri tekohengitän firman autonkuljetusautoa gm:n orgis turboahtimella.Katotaa ensviikolla miten r30 liukulava loikkaa.
Ei muuten ole mikään bolt on satsi toi 6.5td turbosarja vanhempaan 6.2 koneeseen kun suuttimet on eri asennossa.
455 on se the engine.
Iso cad tai chev on painava mutta kaikki buick olds pontiac kattilat järkevän painoisia.
Tietty jos toi olis mun niin saattaisin harkita jotain hx-40 tyypistä ratkaisua keski ja ylärekisterin vääntömomentin nostamiseen.
Olds koneen kyseessä ollenhan se ei vakiopakosarjoilla vaadi kuin yhden sovitelaipan väkertämistä.
Itsehän juuri tekohengitän firman autonkuljetusautoa gm:n orgis turboahtimella.Katotaa ensviikolla miten r30 liukulava loikkaa.
Ei muuten ole mikään bolt on satsi toi 6.5td turbosarja vanhempaan 6.2 koneeseen kun suuttimet on eri asennossa.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
403 tulee kun on euroja.
- ricothekidd
- Posts: 68
- Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
- Location: Hollola
- Contact:
Re: Pasikiaisen romut
just vedin impalan putkeen ekan kerroksen, toi on sikäli mielenkiintoinen maali että toinen kerros vedetään 24h kuluttua ja sitten paistetaan kiinni vaikka kuumailmapuhaltimella. Voi levittää vaikka pensselill', itse vedin ruiskulla, vähän ohensin että sain 1.7 suuttimella ruiskusta ulos. Maalaus puhtaalle peltipinnalle, ite karhensin kevyesti p80 hiekkapaperilla. Se kyllä kuivuu huoneenlämmössä mutta kovuuden saavuttaa vasta kunnolla kuumentuessaan
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Okei, pitääpä miettiä millä sen ny sit maalais ja tutkia vähän käyttäjäkokemuksia
https://www.youtube.com/watch?v=YHCPvzb ... e=youtu.be
Maltilliset soundit
https://www.youtube.com/watch?v=YHCPvzb ... e=youtu.be
Maltilliset soundit
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Sarjassamme viritykset:
Camaron takajarrut löytyi hyvään hintaan, nää pitäs mennä suht helposti, käsijarru on vielä kysymysmerkki mut muuten aika bolt on niinku ämerikassa mainostetaan. Toivottavasti.
Camaron takajarrut löytyi hyvään hintaan, nää pitäs mennä suht helposti, käsijarru on vielä kysymysmerkki mut muuten aika bolt on niinku ämerikassa mainostetaan. Toivottavasti.
Re: Pasikiaisen romut
Hyvältä kuulostaa
-
- Posts: 253
- Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am
Re: Pasikiaisen romut
Thänks
Ihmettelin et mites nää satulat on täysin samanlaiset. Kävikin ilmi että noilla jarruilla toinen satula on akselin etu- ja toinen takapuolella! Mietin et pitäsköhän molemmat siirtää takapuolelle, ja sit vaan viedä toinen käsijarruvaijeri ala-, toinen yläkautta akselia? Muutenkin noi käsijarruvaijerit on täys kysymysmerkki, saanko sopimaan noi Cutlassin vaijerit, vai miten. Eikö noita voi mitoilla ihan teettääkin, onkohan kalliit?
Toisen satulan hifistelin jo kuntoon, kumit oli vielä ehjät joten tämän niputin vanhoilla, liikkuu tosi herkästi. Männän pyyhkäsin puhtaaksi 800 vesissä...
Toinen satula on myös maalattu, enää noi jarrukilvet pitää maalata, ne on ny sitruunahappo kylvyssä porisemassa.
Hyvän hintanen on muuten Camaron jarruletku 49e, löyty sitten Motonetistä jonkun mersun letku, narttu 3/8 molemmissa päissä, makso 9.90e. Joutuu banjon ja letkun väliin tekee pienen pätkän putkea mut ei siitä haittaa ole. Mielummin säästän 40e kun ostan sit sen takia Camaron letkun, et voin sanoa et se on Camaron letku. Kiinnikkeet pitää tehä jokatapaksessa
Ihmettelin et mites nää satulat on täysin samanlaiset. Kävikin ilmi että noilla jarruilla toinen satula on akselin etu- ja toinen takapuolella! Mietin et pitäsköhän molemmat siirtää takapuolelle, ja sit vaan viedä toinen käsijarruvaijeri ala-, toinen yläkautta akselia? Muutenkin noi käsijarruvaijerit on täys kysymysmerkki, saanko sopimaan noi Cutlassin vaijerit, vai miten. Eikö noita voi mitoilla ihan teettääkin, onkohan kalliit?
Toisen satulan hifistelin jo kuntoon, kumit oli vielä ehjät joten tämän niputin vanhoilla, liikkuu tosi herkästi. Männän pyyhkäsin puhtaaksi 800 vesissä...
Toinen satula on myös maalattu, enää noi jarrukilvet pitää maalata, ne on ny sitruunahappo kylvyssä porisemassa.
Hyvän hintanen on muuten Camaron jarruletku 49e, löyty sitten Motonetistä jonkun mersun letku, narttu 3/8 molemmissa päissä, makso 9.90e. Joutuu banjon ja letkun väliin tekee pienen pätkän putkea mut ei siitä haittaa ole. Mielummin säästän 40e kun ostan sit sen takia Camaron letkun, et voin sanoa et se on Camaron letku. Kiinnikkeet pitää tehä jokatapaksessa
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests