Pasikiaisen romut

Talleissa tapahtuu? Kaikenlaiset projektit tänne

Moderators: sbc350, Luke

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby ricothekidd » Fri Feb 13, 2015 5:08 pm

Tässä sulle hyvä kama:
Image

moneen vehkeeseen tota myynyt ja nyt sunnuntaina pitäs vetää impalan putket samalla kamalla

37,90€/pint, pintillä vetää molemmat pakoputket jos ei hirveesti suhi ohitse, lämmitys esim kuumailmapuhaltimella.
Laita YV niin voin vaikka lähettää jos et oo lahden seudulla :)

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Fri Feb 13, 2015 8:00 pm

Kuulostaa hyvältä, kerros lisää. Suoraanko putken päälle vaan pensselillä ja sit kuumailmapuhaltimella pitäs saada kuivaks? Tarttuuko puhtaaseen putkeen vai vaatiiko toi jotain hiekkapuhallusta tms.

Image

Änkän taakse vielä kannake, niin sit on viimeistelyä vaille valmis putkisto :)

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Sat Feb 14, 2015 3:19 pm

Image

Nyt on apparinkin puoli viimeistelyjä vaille valmis. Ja kylläpä tuli hiljainen, todella hiljainen! :o Veikkailen että ens kesänä kelpaa cruisailla, jos toi nyt vaan ei jytise sisälle, en usko kun on niin sivistyneen kuulonen. Aikalailla sitä mitä hain, jopa ehkä liian hiljainen. :D Mutta aikalailla siltä kuulostaa, miltä pitääkin, nyt ei oo enää sellainen ränttätänttä mikä ei kulje mihinkään, vaan jopa aika hiljaisen kuuloinen, mut sit ku kenkii niin kuulee et on siellä jotain pellin alla.

Eli näillä mennään, seuraava asia millä pyritään vaikuttaa käyntiääneen on uus kone, sit joskus :p

User avatar
Schweinhund.
Posts: 162
Joined: Sat Nov 01, 2014 11:48 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Schweinhund. » Sat Feb 14, 2015 10:29 pm

Nyt sit väliaikaissuunnitelmat romukoppaan ja keskityt +400 kuutiotuumaan.
455 on se the engine.
Iso cad tai chev on painava mutta kaikki buick olds pontiac kattilat järkevän painoisia.
Tietty jos toi olis mun niin saattaisin harkita jotain hx-40 tyypistä ratkaisua keski ja ylärekisterin vääntömomentin nostamiseen.
Olds koneen kyseessä ollenhan se ei vakiopakosarjoilla vaadi kuin yhden sovitelaipan väkertämistä.
Itsehän juuri tekohengitän firman autonkuljetusautoa gm:n orgis turboahtimella.Katotaa ensviikolla miten r30 liukulava loikkaa.
Ei muuten ole mikään bolt on satsi toi 6.5td turbosarja vanhempaan 6.2 koneeseen kun suuttimet on eri asennossa.
Haista
Kaavittu.

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Sun Feb 15, 2015 1:04 am

403 tulee kun on euroja.

User avatar
ricothekidd
Posts: 68
Joined: Sat Jan 05, 2013 8:50 pm
Location: Hollola
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby ricothekidd » Mon Feb 16, 2015 9:32 am

just vedin impalan putkeen ekan kerroksen, toi on sikäli mielenkiintoinen maali että toinen kerros vedetään 24h kuluttua ja sitten paistetaan kiinni vaikka kuumailmapuhaltimella. Voi levittää vaikka pensselill', itse vedin ruiskulla, vähän ohensin että sain 1.7 suuttimella ruiskusta ulos. Maalaus puhtaalle peltipinnalle, ite karhensin kevyesti p80 hiekkapaperilla. Se kyllä kuivuu huoneenlämmössä mutta kovuuden saavuttaa vasta kunnolla kuumentuessaan

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Mon Feb 16, 2015 1:10 pm

Okei, pitääpä miettiä millä sen ny sit maalais ja tutkia vähän käyttäjäkokemuksia :)

https://www.youtube.com/watch?v=YHCPvzb ... e=youtu.be

Maltilliset soundit :)

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Thu Feb 19, 2015 3:51 pm

Sarjassamme viritykset:

Image

Camaron takajarrut löytyi hyvään hintaan, nää pitäs mennä suht helposti, käsijarru on vielä kysymysmerkki mut muuten aika bolt on niinku ämerikassa mainostetaan. Toivottavasti.

User avatar
sbc350
Posts: 1999
Joined: Wed Nov 07, 2012 6:24 pm
Location: Hollola, Finland
Contact:

Re: Pasikiaisen romut

Postby sbc350 » Sat Feb 21, 2015 10:43 am

Hyvältä kuulostaa 8-)

Pasikiainen
Posts: 253
Joined: Sat Nov 29, 2014 1:22 am

Re: Pasikiaisen romut

Postby Pasikiainen » Sat Feb 21, 2015 12:58 pm

Thänks :)

Ihmettelin et mites nää satulat on täysin samanlaiset. Kävikin ilmi että noilla jarruilla toinen satula on akselin etu- ja toinen takapuolella! Mietin et pitäsköhän molemmat siirtää takapuolelle, ja sit vaan viedä toinen käsijarruvaijeri ala-, toinen yläkautta akselia? Muutenkin noi käsijarruvaijerit on täys kysymysmerkki, saanko sopimaan noi Cutlassin vaijerit, vai miten. Eikö noita voi mitoilla ihan teettääkin, onkohan kalliit?

Toisen satulan hifistelin jo kuntoon, kumit oli vielä ehjät joten tämän niputin vanhoilla, liikkuu tosi herkästi. Männän pyyhkäsin puhtaaksi 800 vesissä...

Image

Toinen satula on myös maalattu, enää noi jarrukilvet pitää maalata, ne on ny sitruunahappo kylvyssä porisemassa.

Hyvän hintanen on muuten Camaron jarruletku 49e, löyty sitten Motonetistä jonkun mersun letku, narttu 3/8 molemmissa päissä, makso 9.90e. Joutuu banjon ja letkun väliin tekee pienen pätkän putkea mut ei siitä haittaa ole. Mielummin säästän 40e kun ostan sit sen takia Camaron letkun, et voin sanoa et se on Camaron letku. Kiinnikkeet pitää tehä jokatapaksessa ;)


Return to “Projektit”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests