No maata ei ainakaan, kun sieltähän olis tullu virtaa vastaan, olis painanu jarrua niin jostain olis palanut sulake
Herätteenäkin se sotkee kun tuolta katkaisijalta tosiaan tulee se +12v läpi kun painaa jarrua.
Pasikiaisen romut
- rallikuski
Re: Pasikiaisen romut
Pasikiainen wrote:No maata ei ainakaan, kun sieltähän olis tullu virtaa vastaan, olis painanu jarrua niin jostain olis palanut sulake
Herätteenäkin se sotkee kun tuolta katkaisijalta tosiaan tulee se +12v läpi kun painaa jarrua.
Mutta ois laittanu semmosen jarruvalokatkasijan mitä noissa turbiinilukollisissa/vakkarilla varustetuissa on alunperin, niissä on kahdet kärjet katkaisijassa, toiset jarruvalolle mitkä kytkee kun poljinta painaa ja toiset cruiselle/lockille mitkä aukee ku poljinta painaa.
Chevrolet malibu '78
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
Mercedes Benz 260E '88
Mercedes Benz C280 '93
BMW E91 325d '10
Volvo 960 '92
Kirppu '66
Yamaha sr viper mtx 153 mcx turbo '15
Polaris RR '09
-
Niijoo no semmonen siellä varmaan on.
Olishan tuolla voinut tosiaan laittaa herätteen vaikka koko roskalle. No, katsoo nyt, jos innostun rakentelemaan vielä.
Olishan tuolla voinut tosiaan laittaa herätteen vaikka koko roskalle. No, katsoo nyt, jos innostun rakentelemaan vielä.
-
Perkule, ei löytynyt semmoista katkaisijaa. Tai sit se puoli on pimeänä siitä jarruvalokatkaisijasta.
Mut ei se mitään, olkoon kolmella releellä. Onpa sitten vararele mukana jos vaikka flektin rele suhahtaa
Ens viikolla pitäs tulla uuvet takajouset. Johan mä myin vanhat pois jaloista.
Mut ei se mitään, olkoon kolmella releellä. Onpa sitten vararele mukana jos vaikka flektin rele suhahtaa
Ens viikolla pitäs tulla uuvet takajouset. Johan mä myin vanhat pois jaloista.
-
250lbs 10" jouset.
Paino päällä joustovaraa jousten välissä vajaa sentti. Jousessa on täysiä kierroksia 9 mun laskujen mukaan. Eli se tekis n. 8-9cm joustovaraa ennenkuin jouset pohjaa. Kai se riittää?
About tämmösellä ajoasennolla tod näk lähetään liikenteeseen.
Muuten vaikuttaa hyvältä noi jouset, ja tuntuu mukavan jäykiltä, mutta ongelmana on kun ilman painoakin noissa on vaan 1,5cm joustoväliä jousten välissä.
Pitää kattoa miltä näyttää kun pääsee autolla ajelee.
-
Siirryn 3" putkistosta 2,5". Rupesin jo vähän sovitteleen.
Nyt olis melkonen läjä mutkia ja pätkiä, jos jollain on tarve niin halvalla myisin. Tai voisin vaikka vaihtaa kahteen ovaalivaimentajaan mallia 2,5" jossa toinen lähtö sivulla ja toinen keskellä...
Vinkkejä vaimentajiin saa antaa. Sais olla suht hiljaset saundit maantiellä, mut sit tyhmää käydessä ja kiihdytellessä olis kiva kuitenkin et tulis mökää. Jätän äksän pois ku set tasotti ääniä niin paljon Yhet vaimentajat laitan just ennen taka-akselia.
Nyt olis melkonen läjä mutkia ja pätkiä, jos jollain on tarve niin halvalla myisin. Tai voisin vaikka vaihtaa kahteen ovaalivaimentajaan mallia 2,5" jossa toinen lähtö sivulla ja toinen keskellä...
Vinkkejä vaimentajiin saa antaa. Sais olla suht hiljaset saundit maantiellä, mut sit tyhmää käydessä ja kiihdytellessä olis kiva kuitenkin et tulis mökää. Jätän äksän pois ku set tasotti ääniä niin paljon Yhet vaimentajat laitan just ennen taka-akselia.
-
Aika hyvin istuu. Vaimentajat kun saan käsiini niin pääsen sovittelee loppuun
Dynomaxit tarkoitus laittaa
-
Sain kuskinpuolen soviteltua. Vielä pitää vaimentimen taakse yks kannake laittaa, ja tietenkin hitsailla ja viimeistellä.
Vaimennin ei tuu noin liki kardaania ku kaikki on redi.
Ite dikkailen, toivottavasti saundit on hyvät.
Mistäs johtuu kun kuskinpuolen jousi bindaa, varmaan vänkärinkin jos siinä olis yhtä paljon painoo päällä. Millin verran enemmän jousen "takapuolella" joustovaraa kuin etupuolella. Tosi lähellä ettei ota iskarin runkoon kiinni.
Mietin että jos laittas ne adapterit ja laittas 2.25" jouset niin ei kyllä ota kiinni.
Vakiojousillakin kyllä bindas ihan samanlailla, en tiiä mistä se johtuu.
Vaimennin ei tuu noin liki kardaania ku kaikki on redi.
Ite dikkailen, toivottavasti saundit on hyvät.
Mistäs johtuu kun kuskinpuolen jousi bindaa, varmaan vänkärinkin jos siinä olis yhtä paljon painoo päällä. Millin verran enemmän jousen "takapuolella" joustovaraa kuin etupuolella. Tosi lähellä ettei ota iskarin runkoon kiinni.
Mietin että jos laittas ne adapterit ja laittas 2.25" jouset niin ei kyllä ota kiinni.
Vakiojousillakin kyllä bindas ihan samanlailla, en tiiä mistä se johtuu.
- Schweinhund.
Olet sitten entisöintipuolelle lähtenny pakoputkiston suhteen.
Nuo putkien päät osoittaa toki alaspäin alunperin mutta tohon renkaan taakse ne päättyy.
Mulla on muuten tossa lava-autossa tehtaan toimesta cold-air intake vaikka on diesel.
Nuo putkien päät osoittaa toki alaspäin alunperin mutta tohon renkaan taakse ne päättyy.
Mulla on muuten tossa lava-autossa tehtaan toimesta cold-air intake vaikka on diesel.
Haista
Kaavittu.
Kaavittu.
-
Joo, pussihousut lepattaa :p
Toi on mun mielestä aika siisti paikka, vielä kun saadaan vänkärin puoli saman näköiseksi niin oon erityytyväinen
Hitsasin tuon kuskinpuolen putkiston kasaan, vielä tietty hionta ja maalaus jollain sinkkispraylla tms (otan vinkkejä vastaan mikä on hyvää pakoputkistossa)
Muuten, käänsin tuon bindaavan jousen toisenpäin, että se bindaus osoitti toiseen suuntaan, niin nyt se pysyy suorassa En tiiä hakeutuuko se uudestaan tuohon bindaavaan asentoon, mut nyt se näyttää siltä kuin kuuluu... Pitäis lastata auto täyteen ihmisiä ja kattoo miltä noi jouset näyttää, riittääkö toi 250lbs. 2.25" jousessa on ilmeisesti enemmän joustovaraa lankojen välissä, että se saattaisi olla tämmösessä käyttöautossa fiksumpi. Ei oo helppoo
Toi on mun mielestä aika siisti paikka, vielä kun saadaan vänkärin puoli saman näköiseksi niin oon erityytyväinen
Hitsasin tuon kuskinpuolen putkiston kasaan, vielä tietty hionta ja maalaus jollain sinkkispraylla tms (otan vinkkejä vastaan mikä on hyvää pakoputkistossa)
Muuten, käänsin tuon bindaavan jousen toisenpäin, että se bindaus osoitti toiseen suuntaan, niin nyt se pysyy suorassa En tiiä hakeutuuko se uudestaan tuohon bindaavaan asentoon, mut nyt se näyttää siltä kuin kuuluu... Pitäis lastata auto täyteen ihmisiä ja kattoo miltä noi jouset näyttää, riittääkö toi 250lbs. 2.25" jousessa on ilmeisesti enemmän joustovaraa lankojen välissä, että se saattaisi olla tämmösessä käyttöautossa fiksumpi. Ei oo helppoo