Uudet vetarit tuli
S-10 '88 Blazer 4x4
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Blazeri pääsi aikaistetulle kesälomalle kun kytkin hajos. Olin just järvenpäähä menos hakee farmari kadettiin konepeittoa kun rampista noustessa ei enää irrottanutkaan kytkin. Sain konepeiton kyytii ja vaihtelin vaihteet kotimatkan raakan sisään. Varmaan jousi irronnut kytkinlevystä ja pyörii siellä välissä koska polkimessa painettaessa tuntuu sellasta jurinaa ja välillä kone sammuksissa se kytkin kuitenkin irrottaa ja saa ykkösen tupaan, sit kun lähtee ajamaan ja vaihtaa kakkoselle ni ei enää irrotakkaan..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
En oo kerenny tekee mitää, paitsi hakee herrakanilta romulatorin
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Oliks sul muute kätevästi linkkii softaan?
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Tänään ajoin pienen pätkän kun piti siirtää tää romu niiltä sioiltaan mihin se kytkimen hajottua jäi. Hetken toimi taas kytkin niin ajoin pukeille ja avasin pienen luukun vaihdelaatikosta mistä näkee painelaakerin. Eipä siitä muuta näkynyt kun hemmetisti öljyä, vissiin motin takastefa vuotaa. Noh sehän on sit hyvä vaihtaa samalla kun askin irrottaa..
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Siirsin auton talliin kun tuli toi fordin megasquirttaus jo senverta valmiiks et pääsi ajelemaan sen pois.
Kepit irti
Ton verran sai tilaa ilman pakoputken tiputtamista, just mahtu irrottaa asetelman välistä
Aiemmin tekemäni diagnoosi oli oikea, pala pois levystä ja jousi oli päässyt karkuun:
Kepit irti
Ton verran sai tilaa ilman pakoputken tiputtamista, just mahtu irrottaa asetelman välistä
Aiemmin tekemäni diagnoosi oli oikea, pala pois levystä ja jousi oli päässyt karkuun:
Re: S-10 '88 Blazer 4x4
Hommat jatkuu. Irrotin maskin ja puskurin ym keulasta
Kuskinpuolen lokari irrotettu:
Noiden levikkeiden alta oli tosi mädät, siks nää lähtee vaihtoon:
Varaosa-autosta talteen otettu lähes ruosteeton lokari menee hienosti paikoilleen:
SIsäloksu poistettu
Siinäkin oli ruostereikä yhden kiinnityksen kohdalla ja pintaruostetta siellä täällä. Verrokkina "uusi" loksu
Sit nappasin simpukan pois, Nemon kanssa todettiin että sökö on, älyttömän jäykkä kiertää käsin. Joku edellisistä omistajista on pilannu simpukan liiallisella kirraamisella, ei auttanut ees löysyttely enään. Öljytkin oli ihan palaneen väriset..
Putsasin simpukanmestoilta ruosteet pois
Ja maalasin epoxilla
Risasta simpukasta lähti uudehko pitman armi irti aika helpolla
Siirsin varren varaosa-autosta otettuun simpukkaan joka oli ihan herkkä käännellä ja tuntu olevan suht välyksetönkin
Kuskinpuolen lokari irrotettu:
Noiden levikkeiden alta oli tosi mädät, siks nää lähtee vaihtoon:
Varaosa-autosta talteen otettu lähes ruosteeton lokari menee hienosti paikoilleen:
SIsäloksu poistettu
Siinäkin oli ruostereikä yhden kiinnityksen kohdalla ja pintaruostetta siellä täällä. Verrokkina "uusi" loksu
Sit nappasin simpukan pois, Nemon kanssa todettiin että sökö on, älyttömän jäykkä kiertää käsin. Joku edellisistä omistajista on pilannu simpukan liiallisella kirraamisella, ei auttanut ees löysyttely enään. Öljytkin oli ihan palaneen väriset..
Putsasin simpukanmestoilta ruosteet pois
Ja maalasin epoxilla
Risasta simpukasta lähti uudehko pitman armi irti aika helpolla
Siirsin varren varaosa-autosta otettuun simpukkaan joka oli ihan herkkä käännellä ja tuntu olevan suht välyksetönkin
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests