Vaihdoin ne keinuvivut ja vipat. Hiljeni kyllä motti ja ölpänpaineetkin nousi sen naksun verran. Ainut et kun tossa pitää säätää venat kuumalla motilla niin ehtihän se 3.5 tunnissa jäähtymään ja pieni rapsatus jäi vieläkin kuulumaan. Eli kertaalleen vielä auki käytettävä ja säädettävä venat

Vedin bensapumpulle jytymmän piuhan ja olihan se aikasemman pumpun johto tolle järeemmälle 044 pumpulle liian pieni. Seokset meni rikkaammalle täyskaasulla ja kuulostaa että pumppukin pyörii nyt terävämmin.
Taka-akselia asentaessa jäi korottamatta pohjaanlyöntikumien kohdat akselista. Heppailin akseliin korokkeet molemmin puolin niin nyt ottaa toppikumi ennenkuin akseli kopsahtaa
pohjaan. Joskus oikeen kovalla kuormalla isossa montussa saatto ottaa kiinni.
Kylmäkäyntiä pitäs saada paremmaks niinpä kaivoin tallin uumenista mazdan orkkis bimetalli ilmaventtiilin ja vähän putsailin ja testailin et pelaa.

Toi pitäs sit johku välii kytkeä et sais kylmänä kiekkoja korkeemmalle.

