Karkeesti mitattuna sellanen 120mm puoleltaan pitäs pätkästä. Oon vähä kahden vaiheilla et irrotanko noi ulkopäät vaiko koko putket sisäpäästä.. ulkopäät kun irrottas niin ei tarttis kajota tohon ylätukivarren paikkaan vaan se kävis sinällään..
Meinasin et olis eka katkassu ne tuolta juuresta ja sit laittanu murikan prässiin ja painanu läpitte toiselta puolelta ulos.. voiha se olla et kovassa on. Volvon peristä on kyllä sanottu et joskus voi lähtee noi putket liikkumaan ihan ittellään tuosta juuresta