Mulla on jokaisessa autossa ollut jotain hirveitä sähkökötöstyksiä ostaessa.. paras oli caminossa kun kojelaita on vaihdettu
niin piuhat oli yhdistetty maalarinteipillä
Plymouth Belvedere 64
Re: Plymouth Belvedere 64
Toimi ne,sai lämmintä säädeltyä.Se kun oli mullakin talvella ajossa.
Paljon on tainnut tapahtua sen jälkeen kun multa lähti
Paljon on tainnut tapahtua sen jälkeen kun multa lähti
Tuolta löyty jeesusteipillä tehtyjä liitäntäpatentteja... Mä muistan ite nähneeni tän auton silloin joskus 96-98 jo valkoseks maalattuna liikenteessä. Eikä se silloinkaan ollut ihan hirvittävän nätti. Jotkut ne vaan saa tavaran nopeessa ajassa karuun kuntoon. Toivotaan että tästä nyt tulis edes kohtuu siisti peli.
Ei se mullakaan sinisenä mikään näyttely peli ollut
No ei siitä nytkään näyttelypeliä tehdä,mutta edes jonkun näkönen. Rupee olee matkalaukku pakattu,tai siis tyhjällä laukullahan mä lähden huomena jenkkilään, jos vaikka sattuu jäämään jotain sieltä liiveihin
Kuupo wrote:No ei siitä nytkään näyttelypeliä tehdä,mutta edes jonkun näkönen. Rupee olee matkalaukku pakattu,tai siis tyhjällä laukullahan mä lähden huomena jenkkilään, jos vaikka sattuu jäämään jotain sieltä liiveihin
Hyvää reissua!
Kiitoksia. Kyl tätä on odotettukkin
Eipä Jenkeistäkään meinannu hyllytavarana löytyä noin vanhaan osia. Tai sit kun löyty,niin osat oli saman hintasia kun täältä ostettuna. Eli ei tullut osan osaa mukana. Tänään tosin tuli postin toimittamana tilaamani tuulilasin ja takalasin uudet tiivisteet.
Tuossa soittelin hiekkapuhallukselle hintaa ja eipä paljoo kannata itse ruveta harjottelemaan puhaltamista siihen rahaan. Autoon kun on vaihdettu lattiamanuaali,niin kun aloitan hitsaukset tilaan siihen oikean pahkan kardaanitunneliin kepin kohdalle. Mietin että millä sen saan oikeeseen kohtaan. Ainoo mikä tuli mieleen,niin joutuu jo tässä vaiheessa tilaamaan lattiamaton siihen että sen avulla pääsee pahkan saamaan oikeaan kohtaan. Tänään kipataan auto kyljelleen,ku ei toi grilli ole ihan valmis vielä. Pääsen raappaamaan pohjasta massoja irti.
Ei oo aina matossakaan oikeessa kohdassa kyl se ainoo tapa on laittaa se vaihdelaatikon kanssa jos oikeeseen mestaan haluaa.
BMW M5 SBC 1993